Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Párbaj

Egymással szemben álltak. Az égen felhők takarták a napot, de vékony fátyoluk nem tudta besötétíteni a délutánt. És különben is -gondolta az alacsonyabb- bármilyen nagyok lennének is, nem győzhetnék le a napot. Pont úgy, ahogy még ő sem veszített soha. És most sem fog. Miért is vesztene? Hisz ő hatalmas mágus, ez a vele szemben álló magas idegen csak egy tanonc. Egy senki. Az igazat megvallva nem is értette, hogy miért merte kihívni őt, doran mágusát. De hát a nyomorult kinézetű idegen még mutathat valami érdekeset mágia terén. Ez persze valószínűtlen, de a délvidékről érkezett tanítvány ismerhet néhány titkot.
- Lássuk mit tudsz kölyök! - kiáltott az alacsony vörös ruhás kopasz mágus. A tanítvány fekete csuhát viselt, hosszú haja derekáig ért, szabadon omlott vállára, arca elé, de ez mintha nem zavarta volna egyáltalán. Soha nem zavarta, pedig mindig így állt; legalábbis mióta ő ismerte.

Az ifjú keresztezte maga előtt kezeit, testéhez szorította őket, tenyérrel befelé, és rövid, idegen hangzású szavakat mormolt. A mester rögtön felismerte folytonosan működő mágiájának segítségével a varázst, így könnyedén felkészült ellene. A fiú széttárta karjait, mellkasa elől tűzcsóva reppent az öreg felé. Egy harcos, vagy akár egy boszorkány belehalt volna, de amaz könnyedén hárított. Rövid parancsszavára félkör alakú vízfal emelkedett előtte, elnyelve a gyilkos csóvát. A dorani intésére a vízfal lábakat növesztett, majd csápokat és elindult a másik felé. Az jobb híján kétségbeesett sietséggel varázslatba kezdett, de az elementál csapása megzavarta. Meglepő módon a kitérő mozdulat közben sem akadt meg a szavak mormolásában. A vízszolga azonban tört előre, s egy ügyes mozdulattal beterítette a kántálót. De még mielőtt ellepte volna, az szétvetette kezeit, lábait, teste hátrafeszült és egy elemi erejű lökés szétfeszítette az elemnetált, anélkül hogy egy csepp víz is került volna a varázsló testére.

- Nem rossz –morogta a másik, s porfelhőt küldött a fiatal arcába. Az megzavarodva próbálta visszanyerni látását, de közben elesett. Az öreg lassan indult feléje, kiélvezve gyors győzelmének minden pillanatát. A fiú kitörölte szeméből a koszt, de mire felpillantott a másik ott ált előtte, kezét a magasba tartva, égre tartott tenyerében egy vibráló kék gömbbel. A sorsa megpecsételődött…
És ekkor valami furcsa dolog történt. A tanítvány alakja lassan megváltozott. Lehullott az álca, és ami az öreg szeme elé tárult, az lebénította. Előtte a földön egy torz alak hevert. Bőre szürkés-vöröses volt, kopasz fején a száj helyén csápok erdeje lógott, szeme egésze feketén meredt rá. Egy aquir volt, krán őslakóinak egyike. A szerzet lábai hiányoztak, teste méteres, tüskés farokban végződött.

Az aquir rövid szót kiáltott, annak ereje még a védőtalizmánokon keresztül is megszédítette a mágust. Nem csodálta már a kráni ittlétét, hisz ő volt Doran védelmének egyik legfontosabb pontja. A szörny most már összefüggően beszélt ősei szörnyű nyelvén, és az áldozat még csak varázsolni sem volt képes. Tudta, rajta már csak a csoda segíthet.
És akkor megtörtént. Az aquirt átitató ősenergia elfogyott. A fajzat meredten állt, szemei tágra nyíltak a dorani szavainak nyomán: Raquyan hyrast lertinas morqen. Seynadvas uryanem eriithaasran. A kráni földről idejött ocsmányságot bíbor lángok borították el. Még mielőtt hamuvá égett volna egy utolsót kiáltott.
És a mágusmester meghalt.

A halál mögötte tűnt fel: egy fejvadász. A varázs az aquir halálával lefoszlott róla, de neki elég volt egy pillanat a gyilkolásra. A rúnákkal vésett kard rövid ívet szelt a levegőbe majd elvágta a mester torkát. Vér spriccelt a földre és az öreg összerogyott. De ekkor már nem élt. A fejvadász pedig szenvtelenül indult vissza, a sötét hazájába vezető úton…
Hasonló történetek
3427
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
3857
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Engem ez egy thrillioni párbajra emlékeztet. De szépen meg van írva, tetszett

ZSoLESZ ·
Tetszett... Csak gyorsan befejezted... Mondjuk "életszerű"... Aktív M.A.G.U.S. játékosként elmondhatom, egy harc tényleg eddig tart 2 mágus között. De ha írsz, akkor légyszives legközeleb húzd el kicsit.A stílusud bejön. Tessék írni, nehogy abbahagyd :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: