Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Oliver és Balabán

  Az ablakot lassú eső verte, miközben a férfi kinézett rajta.
  Július vége volt. A teherautók már elhagyták a lenti parkolót, és az most üresen terpeszkedett odalenn. A pocsolyákkal teli, repedések szabdalta betonplaccon túl nyárfák szegélyezte út kanyargott a hegyek felé. Jobb oldalán egy bódé állt, HAMBURGER felirattal. Az ártábla láthatólag ferdén lógott a kiadóablak mellett: s ha a férfi ellát odáig, feltűnt volna neki, hogy az árak nagyjából a húsz évvel ezelőtti állapotokat tükrözik. 
  A férfi, akit Olivernek hívtak, elfordult az ablaktól. Beleroskadt egy fotelbe. Körülnézett az aprócska szállodai szobában. Nem látott semmi különöset, bár egy szörnyfej egy pillanatra kidomborodott a falból, és elvigyorodott.
  Oliver kinyitott egy üveg sört, és belekortyolt. Nem sokkal később kinyílt az ajtó. Egy szürkéskék öltönyt viselő férfi lépett be. A kezében papírokat tartott. 
  - Jó napot Oliver. Jól érzi magát? – köszöntötte élénken a söröző férfit.
  - Nagyszerűen. Hogyan állunk?
  - A műtrágyát szállító teherautók 11:50-kor elindultak. 
  - Nem vagyok vak.
  - Estefele érkeznek meg az elosztóba, majd elviszik az üzembe. Tudja, oda, ahol azok a sárga lámpák vannak.
  Olivernek bevillant a sár. A nehéz, okkerszínű sár, amely körbevette azt a rengeteg acélt. Egyszer cigarettázva várakozott ott három órán keresztül. Fél doboz cigarettát szívott el akkor.
  - Ezt értem. De miért hoztak engem ide el ezért Pálmaföldről?
  - Mert a Tengerpart már nem megbízható. Egyesek tudomást szereztek arról, hogy…
  - Tudom miről. Figyeljen, nem tudna hozni egy hamburgert? Éhes vagyok.
  - Szólok a szobaszervíznek. 
  Oliver felállt, és a mocskos, esőmosta ablakon keresztül a romladozó büfére mutatott. 
  - Nekem onnan kell. Ne felejtse, a  koktélom ott buggyan meg az izzó déli napon.
  A szürkéskék öltönyt viselő férfi kihúzta magát. Megnőtt vagy fél métert. A szeme megvillant.
  - Oliver. Nem szabhat feltételt. Dereng valami egy vizisízőről? Amikor a dagály volt?
  Oliver kezében megállt a sör. Tudta, hogy az öltönyös fickó – Balabán – most olyasmit mondott, amire muszáj visszaemlékeznie. Aznap – ma? – reggel az Ocean Beachen egy csíkos strandszéken heverészett. Mellette kisasztal és azon puncsoktél. Szájában szivar. A közelben néhány feszes combú szőke, akik bármikor a rendelkezésére álltak volna. A tenger párás sávban ért össze az éggel, és a hullámok lágyan ostromolták a fehér homokot. Minden klappolt. De a bőrmelengető napfényes csendet zaj törte meg. Egy motorcsónak. Szokatlan volt, mert erről a partszakaszról ki vannak tiltva, és neki, te jóég, ez nem tűnt fel. És a motorcsónak mögött  egy fiatal srác, aki…
  Oliver letette a sört.
  - Abelárd ott volt. Ő volt az a kis takony. És…
  Balabán felemelte az ujját, és Oliver elhallgatott. 
  - Maga öregszik, Oliver. Ezt bárki kiszúrta volna a sofőrjeink közül. 
  A fotelben ülő férfi ismét meghúzta a sört.
  - A műtrágyához akkor sem fér hozza. Mert azt hiszi, a Vörös Zónába visszük.
  Balabán elgondolkodott. 
  - Talán. De lassan indulnia kell. Abelárd nemsokára megjelenik. Bárhol is, de megjelenik.
  - Tudom. Akkor hozna nekem egy hamburgert? Egy hot dog is megteszi.
  - Hozzon magának – felelte Balabán, letette a kezében szorongatott papírokat a dohányzóasztalra, kilépett az ajtón.
  Oliver kiitta a sört, és kellemesen szédelegve felállt. Kinyitotta az ablakot, és kihajolt rajta. Örömmel látta, hogy az eső elállt, a büfé kinyitott, az ártáblán pedig még mindig kedvező, de már kurrens árak szerepelnek.
  A szobából nyíló öt ajtó egyikéhez lépett, és kinyitotta. Az ajtó a lépcsőházba vezetett. Lesétált a földszintre, átvágott a parkolón a büféhez. Az eladótól, akinek szürke foltok voltak a bőrén, és hámlott a homloka, vásárolt egy sajtburgert. Kétszáz Tasut fizetett érte. 
 
Hasonló történetek
7222
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5548
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: