Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nudizás a Tiszánál 2!

Sokan kérdezték már tölünk, akik tudjak, hogy járunk nudizni a barátnőmmel, Gabival, hogy ha "izgatottak" vagyunk mit csinálunk. Be kell vallani, hogy már régóta járunk nudizni, de még néha most is hat ránk dolog gerjesztően. Igazából nekem van több problémám ezzel, de a hidegvíz általában megoldja. Más megoldásokat ritkán használunk. Gabinak ritkábban van ilyen problémája, mivel ő nő és a nők nem a látványtól, hanem a tapintástól lesznek izgatottabbak. Ám elofordul néha, hogy rajta is látványos változások mennek végbe.

Ez egyéni sajátosság, de a nála fiatalabb (<25) fiúk látványa felizgatja, ha a szerszámuk jól összerakott, kerekded. Ő ezt nem szégyenli, nekem sokkal kellemetlenebb. Ilyenkor a mellbimbói megkeményednek, idővel pedig nedves is lesz puncitájékon. Szemeremajkai kilátszanak és engem néha bosszant, hogy így mutatkozik. Neki az a véleménye, hogyha egyszer valamelyik nuditárs így felizgatta, megérdemli, hogy ilyet lásson. Kénytelen vagyok megszokni, hogy egy csomó fiú között lépked és a legjobban az tetszik neki, ha valaki háton fekszik és ő átléphet felette. Egyszer szóltam neki emiatt, de nem valami jól sült el a dolog. Letérdelt, ráült a sarkára, majd mikor észbe kaptam, már az ujja el is tűnt. Ez nem is lett volna baj, ha az önkielégítés végére nem térden állva kapkod a levegő után, a többiek szeme láttára. Ennél már csak egy zavart jobban, ami majdnem a kapcsolatunknak is végett vetett.

Ült a pokrócon törökülésben, háttal a víznek, ne lássanak belőle semmit. Én is ott feküldtem, a nagy pokróc másik szélén. Egy ismerősünk közeledett, köszönt, visszaköszöntünk neki, majd megállt Gabi mellett, úgy hogy Gabi jobb füle mellett volt a szerszáma. Én elaludtam, ők beszélgettek, mert régen találkoztunk már. Hogy utána mi történt, azt Gabi mesélte. Ő is pihent volna, de az ismerősünk nem nagyon hagyta. Letérdelt, többször végigsimogatta a hátát, majd negyedik, ötödik alkalomra Gabi - talán az izgalom hatására - engedte, hogy megsimogassa a popsiját is. Gabi szerint nagyon gyengéd, szinte csiklandozós volt az érintés. Miután egyre lejjebb merészkedett, Gabi egy kicsit előredölt, popsija már nem ért pokróchoz. Törökülésben a két térdére támaszkodott, összekulcsolt lábakkal, terpeszben. Megsimogatta a combjait is alulról, majd nagyon óvatosan a szeméremajkait is megérintette.

Gabi izgatottsága miatt szeméremajkai nagyon kemények voltak. Amint még feljebb emelte testét, egy két csepp elindult lefelé a combján. Gabi akkor lett igazán izgatott, amikor a srác egyik ujja két szeméremajka között óvatosan a csiklóját is megérintette. Állítólag, alig bírt magával. A srác ekkor óvatosan mögé térdelt, ráült a sarkára és Gabit húzta magafelé. Gabi hátranyúlt és érezte a srác kemény szerszámát. Hátrébb csúszott, éppen ráült volna a srácra, mikor észbekapott. Egy hanyag mozdulattal megfordult, odatérdelt elé, ránézett a srácra, nyelve hegyével megnyalta a srác farka végét, majd egyre jobban bevette a szájába. Egyre jobban felemelte derekát, egy idő után már térdelt, lehajtott fejjel. Nagyon élvezte a dolgot, tetszett neki, hogy a srác farka egy kicsit lüktetett. Gabi nem olyan, hogy csak úgy odaadja magát valakinek.

Mikor a srác egyik barátja jött, Gabi egyik kezével eltakarta punciját, nehogy valami történjen. Egy kézzel támaszkodott a srác előtt és egyre intenzívebben szorította a szájával. Másik kezét akkor vette csak el, amikor érezte, hogy valami meleg folyik végig a popsija között, rá a kezére, majd a köldöke felé tovább. Saját elmondása szerint ekkor élvezett el. Örömmel vette tudomásul, hogy a háta mögött térdelő sráccal már nem kell foglalkoznia. Az ismerősünk még tarotta magát, de már csak 20-30 másodpercig. Gabi engedte, hogy a srác a szájába spricceljen, nem is ellenkezett. Ideje sem lett volan rá. A srácok elég hamar leléptek. Gabi bement a vízbe, persze közben a többi strandolótól kapott egy két keresetlen szót, de Ő csak mosolygott. Végigfutott a srácok között és combjáról még mindig folyt az a fehér folyadék. A vízben lemosta magát, megmosta az arcát is, ami egyébként nem is lett olyan, mert szorosan összeszorította, amikor a srác belespriccelt.

Kijött hozzám, kielégülten, ráült a hátamra és elkezdett maszírozni. Csak este mondta el, hogy mi történt. Nem is tudom, kik azok a srácok, akiket a barátnőm kielégített és akik őt kielégítették.
Hasonló történetek
21475
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Picurka ·
hát..... én 100% hogy ez esetben a páromat azonnal kidobnám... :rage:

PinkP ·
Akár jó történet is lehetne, ha kevésbé ellentmondásos. Zavar ha más farkát megnézi, de nem baj ha bárhol bárki a szájába/hátára lőhet. Nem olyan, hogy csak úgy odaadja magát valakinek, de ha ott egy álló cerka akkor rábukik. Ja és beküldés előtt illik átolvasni és javítani a hibákat, vagy legalább a helyesírás ellenőrzőt ráengedni :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: