Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nelli nyári élménye!

Íme egy rövid, nyári történetem: Minden nyáron két hetet a Balaton déli részén töltök a barátnőmmel. Napozunk és bulizunk.

Egyszer egy este lementem meztelenül fürödni egy sráccal, akivel a discoban ismerkedtem meg. Levetettük a ruháinkat, és beszaladtunk a vízbe. Szeretek meztelenül úszni. Szeretem amikor a víz simogatja a testem, melleim szabadon ringanak a hullámokban és a csiklómhoz ér a langyos víz. Ez mindig felizgat.

Pezsgőztünk, mert ő akkor lett 26 éves. Elég sokat beszélgettünk. Hogy mi volt a téma az nem annyira érdekes, mint az, hogy mi történt azután. Megittuk a pezsgőt, és közben csókolóztunk, meg simogattuk egymást. Leginkább egymás nemi szerveit. Elmondtuk, hogy mi mindent akarunk csinálni egymással. Megujjazott, majd arra kért, menjek ki vele a partra, hogy jobban hozzám férjen. Először is "bele akarja dugni a farkát a csinos kis pofimba". Eléggé fel voltam izgulva, úgyhogy örömmel megtettem.

Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott. Amikor a nyelve a csiklómmal kezdett játszani, felnyögtem a kéjtől és kértem, hogy dugja belém a farkát. A pénisze olyan volt amilyennek lennie kell: vastag, hosszú és kőkemény. Ahogy a csiklómat nyalta, az egyik ujját a pinámba, a másikat a seggembe dugta. Isteni érzés volt.

Éreztem, hogy mindjárt hatalmas orgazmusom lesz. Fölém hajolt, az ajkaim közé tolta a farkát és én szopni kezdtem. Felváltva, először vadul aztán gyengédebben szoptam, néha szívogattam is közben. Óvatosan morzsolgattam a golyóit, nyalogattam a makkját. Jó volt hallani ahogy felnyögött amikor a benyálazott ujjammal izgattam a végbélnyílását. A gecijét a számba engedte. Én is nagyon közel jártam az orgazmushoz. A nyálammal benedvesített ujjammal simogattam a csiklómat, ő pedig a melleimet markolászta. Felnyögtem a kéjtől és a testemen eluralkodott a már jól ismert forróság, orgazmusom lett.

Levezetésképp még úsztunk egyet...
Hasonló történetek
18476
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
36491
csók közben én átkaroltam és közben a seggét fogdostam. A csók után bevonszolt a szobába és egymásról kezdtük cibálni a ruhát. Már rajtam nem volt semmi mikor rajta is már csak egy tanga volt. A melleit kezdtem símogatni miközben ő a farkamat verte. Mikor már majdnem elmentem a kezemet lecsúsztattam a lábai közé és a bugyin keresztűl kezdtem izgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Livica ·
Elég bénácska.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: