Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mintha csak tegnap lett volna

Kirsten Jade egy nagyon fura házban lakott.
Már a neve sem volt éppen szokásos. Anyja sokáig gondolkodott, ilyen nevet adjon most született gyerekének. Eszébe jutott, hogy kedvenc nagynénjét Kirstennek, anyját pedig Jade-nek hívták, így ez lett a gyerek neve. Az anya nem sokkal ez után meg is halt. Nem láthatta felnőni, gyönyörű, vörös hajú, jadezöld szemű lánnyá érni Kirsten Jade-et. Az apa elhagyta, mikor megtudta, hogy terhes. Így a lány a nagyagyjánál nevelkedett. A ház azonban rá maradt: tizenhat éves korában a nagyi meghalt, attól kezdve az övé volt a ház. El kellett tartania magát, emellett még iskolába is járni. A nagyi mindig is azt mondta neki, hogy különleges. Ebben igaza volt: a vörös hajú, zöld szemű, sápadt arcú lányból csak úgy sugárzott... valami. Senki nem tudta igazán megfogalmazni, mi, de valami határozottan volt a lányban. Mindenki, aki csak ismerte, egyöntetűen vallotta, hogy valami megfogta őket benne: talán a megnyerő modora, a kedvessége, vagy csak a szeméből sugárzó életszeretet? Ki tudja. Mindenesetre Kirsten Jade mellett nem lehetett úgy elmenni, hogy nem fordult meg utána az ember. Többnyire jókedvű volt, a fülig érő mosoly közben kivillantotta fehér fogait, amik ugyan fogszabályzó mögül csillogtak, de hát kicsire nem adunk...

Kirsten Jade tehát nem volt mindennapi, és egy nem mindennapi házban élte mindennapjait. A házat borostyánnal futtatták be, a növények alól néhol ki-kivillant a kék fal. Az ablakokon fehér redőny, mindegyik teljesen felhúzva, nagyrészük kitárva, sőt kitámasztva, hogy a huzat be ne csaphassa őket az első adandó alkalommal. A lány szobája az utcára nézett, délnek, így akadálytalanul áradt be rajta a napfény minden napszakban. Kirsten Jade éjjelente gyakran kihajolt az ablakon, és a csillagokat nézte. Nagyi megmutatta neki a legfontosabb csillagképeket, és néhányukról mondát is tudott: az Ikrek, Kasztór és Pollux, Orion, az öntelt vadász, akire a Skorpiót küldték, Bereniké haja, amit a királylány áldozatul vágott le, a nemeai Oroszlán, akit Héraklész ölt meg egyik munkája alkalmával... Mindegyik egy-egy érdekes történet tanúja volt. Kirsten Jade-nek legalábbis.
Hasonló történetek
2851
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4449
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
malnacska7 ·
Tetszik a történet, a sztori és az egész egyben,igaz kissé elfogult vagyok,mert a hugom írta, de egyben nagyon büszke erre az írására és az eddig elért eredményeire. :grinning:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: