Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mikor minden változik - 1.fejezet

Már megint egy újabb nap, elegem volt. Miért kellett naponta átélnem mindig ugyanazt? Csak az nyugtatott, hogy lassan új suli és talán barátok is. De ebben már nem voltam annyira biztos. Mindig is úgy éltem, hogy tettem a világra, visszafojtottam az érzéseimet és mentem tovább, mintha mi sem történt volna. De a középiskola talán remény volt egy új élethez, ahol a barátok nem csak addig barátok amíg ki tudnak használni, mint ebben a kis mihaszna faluban ahol éltem, Bigsloeban. Őszintén szólva gyűlöltem az embereket, mind csak volt, a többség álszent. Ez már röviden szólva unalmas és átlagos dolog. Az átlagos dolgok pedig sok értéket nem hordoznak magukkal. Nem sokkal később tényleg elkezdődött a középsulis élet. Valamiért mindenki bámult rám, még a gondolatát is gyűlöltem annak, hogy valaki figyel engem. Összefutottam rengeteg emberrel amit nem nagyon bírtam, na és amikor kifogtam egy vallásos nénit ott volt végem. Nem mondom, hogy hinni rossz, hisz mindenkinek kell egy alap, nekem ez az alap a zene. Hisz a hit egy alap, ami mindenféleképpen kell, mert ha nincs könnyen elveszhetünk. De a hit alapja minden embernél más, ezt nem határozhatja meg egyvalaki, akinek van egy elképzelése,hogy mindenki azt szeresse amit ő, mert így csak boldogtalan lesz mindenki. Akármennyire nem csípem az emberi lényeket, ezt még nekem is be kell látnom.
Hasonló történetek
3703
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3443
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Isabella ·
Nem szavazok, bár unalmas volt.

Marokfegyver ·
"De a hit alapja minden embernél más..." És az alapján kívül a tárgya, módja, értékrendje, filozófiája, liturgiája... és még folytathatnám, mivel ebben a mondatodban véltem felfedezni a főhős és a környező világ között kialakult ellentét forrását. Sajnos nem dolgoztad ki, és az előszót 1. fejezetnek nevezted el, annak ellenére, hogy kurta, kusza, és érdeklődést sem kelt fel, nem is emeli ki a későbbi konfliktusok lehetőségét, nem helyezi el a kisregény (?) cselekményét térben és időben stb, tehát éppen úgy, mintha ez a rész kihagyható lenne. Viszont: ha így indul valami, nagy az esélye, hogy az olvasók a folytatást fogják kihagyni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: