Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese itt mese ott II

Miután Heléna átjutott a kapun minden ugyan úgy látott, mint saját világában, kivéve egy dolgot. Mindenhol szemeket látott. Mint a mesékben- gondolta. Visszament a tábortűzhöz, ahol Armenika barátait találta. Megijedt, mivel mindegyiknek más volt a színe és hegyes is tartoztak hozzájuk. 4- en voltak, nem nézte őket 18- nál többnek. Pedig többek voltak, jóval többek. Túl sokáig méregette őket és ezt észre is vették A legmagasabb odament hozzá, hogy megkérdezze mi a baj.

- Oh, semmi. Csak rémeket láttam .- válaszolta, miközben tekintetét a tündére emelte. Az meghátrált tőle.
- Mi van a szemeddel? Olyan, mint az eleven tűz. Mi ez? Egy újabb mágia?
- Nem dehogy, ez az új kontaklencsém. Talán nem tetszik?
- Mi az a kontaklencse? Ismerősen hangzik.
- Inkább hagyjuk. Mikor is megyünk haza? Elfelejtettem.
- Itthon vagyunk. Hova mennénk máshova?
Heléna csak nézett az ifjú tündére, kinek ha nem lenne kék bőre és hegyes füle akkor helyes lenne. Szemeivel körbe pásztázta a többieket is. Hidegen és mereven. A magas fiú tündén kívül még két lány és egy fiú tünde volt. A két lány késéhez kapott, a másik fiú Helénához indult. Mikor odaért közelebbről is megnézte a hideg ám de tüzes szemeket.

- Mi a baj? Szemeid ugyan melegek mégis hideg jön belőlük. Félelmet keltesz Kirkébe és Anikban. Elmentél a mágushoz, hogy meleg szemeket kapj?
- Nem! Ez csak egy sima kontaklencse.
- Ezt már az előbb is mondtad! Megint előjött belőled a rideg valóság? Most ki vagy? Torgyán a politikus?
- Nem! Heléna vagyok a tanuló. 17 éves vagyok és fehér a bőröm.
- 17? De hiszen pár hete töltötted be a 600- at, nem lehetsz egy csecsemő. Igaz Tontay?
- Igaz- válaszolta a magas fiú, átkarolta Helénát s száját övére tapasztotta. Heléna kétségbeesetten tolta el magától Tontayt. Retteget tőlük, mégis szilárdságot erőltettet magára.
- Mit képzelsz, kit csókolsz meg? A barátnődet? Mondtam már nem vagyok egy lila valami.
- Liboon, mi baja van? –kérdezte Anik, akinek zöld bőre volt. Rövid bőr szoknyát viselt egy fehér hosszú ujjú blúzzal. Kezét késén tartotta, mely az övéhez volt kötve. Szemei világos kékek voltak, mint a jégcsap. Liboonhoz menekült. A fiú védelmezőn átölelte majd puha csókot nyomott homlokára. Csend ált be köztük. Reccs, valaki a bokrok közül előjött. Senki nem rántotta elő kését Heléna kivételével. Egy hosszú fekete hajú, igen magas kék tünde lépett elő kezében fahasábokkal. Valószínűleg a tűzre hozta, hogy ne aludjon ki.

- Mi van itt? Armenika csak én vagyok az Mamet. Tudod Kirke hitvese.
Heléna mereven figyelte, aztán erős karok fonódtak köré, olyan erősek, hogy szabadulni se tudott. Tontay fogta le, lehajolt s fülébe suttogta:
- Ki vagy és hova tetted a kedvesemet?

Mindeközben Armenika is átjutott a másik világba.
Hasonló történetek
3796
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3580
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Whym ·
ööö...ez nagyon hangulatos de miért ilyen rövid?

És miért nem olvastam az első részt?

Nagyon sok a kérdés.

:flushed:


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: