Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese a kislányról, akinek valóra vált az álma... (1. fejezet)

Élt egyszer egy kislány. Ez a kislány megismert a családja által egy félig magyar, félig argentin fiút. Amikor a kislány meglátta, úgy érezte megtalálta élete szerelmét… halálosan beleszeretett a fiúba! Ám a kislány a szíve mélyén tudta, a fiú nem érez iránta többet barátságnál, a kislány erős maradt, nem adta fel és őszintén hitt abban, hogy csodák igenis léteznek!
A kislány napokig sírt és titokban minden éjjel arról álmodott, hogy majd egy szép napon valóra válik az álma, és a fiú is viszonozni fogja szerelmét…
Teltek-múltak az évek! A kislány már alig emlékezett a fiúra… Az évek alatt a kislány egy csinos, érett lánnyá cseperedett és nem tudni, hogy a sors akarta így vagy magától lett, de a fiú és a lány sok-sok év után egy nap újratalálkoztak! Ám akkor a lány még egyikük sem tudta, hogy ez a nap mindkettejük számára sorsfordítóvá válik…
A fiú aznap este énekelt a lánynak és mikor a fiú belenézett a csodaszép szemeivel a lány szemébe, a lány ekkor úgy érezte, menten elolvad, de tudta jól, hogy nem eshet bele abba a hibába, hogy újra, reménytelenül beleszeret a fiúba! (A lány nem is lett szerelmes.)

És igen, aznap este valóban megtörtént a csoda… a lánynak tényleg valóra vált egy álma… csak ő még ezt nem tudta!
A lány aznap este hazament, bezárkózott a szobájába és csak sírt, sírt és sírt!! Úgy érezte olyan ideges volt a fiú közelébe, hogy ezzel mindent elrontott!! Ám mikor ezeket gondolta nagyon nagyot tévedett…

E közben a fiúnál:
Amikor a lány elment, a fiú tudta, hogy valamilyen természetfeletti oknál fogva szerelmes lett a lányba, mikor a szemébe nézett és őszintén énekelt neki!
A lány másnap este bejelentkezett egy közösségi oldalra és elkezdett beszélgetni a fiúval! A lány nem várt csodát aznap estére… Ám mégis megtörtént!! De még milyen hatalmas!
A fiú bevallotta a lánynak, hogy miközben gitározott neki és őszintén a szemébe nézett beleszeretett! Azt mondta, hogy nem szabadna így éreznie és, hogy ő sem érti ezt az egészet, de minden esetre egy pár év múlva, ha a sors is úgy akarja, még lehet, hogy megtalálják egymást…
A lány nagyon örült annak, hogy az első szerelmi vallomást egy olyan fiútól kapja, akibe kislány kora óta szerelmes volt!
Hozzon bármit az élet, legyen az földrengés vagy hurrikán, a lány míg él, SOHA…SOHA nem felejti el azt a fantasztikus estét, mert ez volt az a nap, mikor a lánynak a sok-sok álma közül az egyik valóra vált…

Nem tudni mit hoz a jövő! Jót vagy rosszat…ki tudja?? Ám a lány őszintén, a szíve legmélyéről reméli, hogy majd egyszer, ha a sors is úgy akarja, egymás karjaiban lesznek boldogok… ÖRÖKKÉ!
Hasonló történetek
4179
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3722
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
geminigirl ·
Kedves szerző,

Csak úgy kíváncsiságból kérdezem: hány éves vagy?
Corvin ·
Or maybe lightning love.. :)P
Who wants to know will find out..:)
szigorúan bizalmacska ·
Én csak annyit tudok, hogy az ég kék, a víz nedves és a nők titkolóznak.

Ütközőkben nem utazom. :D :D :D
No0oB ·
Dehogynem Édes, dehogynem. A tieid is igézőek :-PPP

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: