Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Tetszett a történet, kár, hogy...
2024-05-21 22:01
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Méreg Vörös

… Becsengetek megint az első sorban és újra fizikán. Az egyik legvonzóbb tanárnál, aki talán alig múlt még 30. Gyönyörű lábak, karcsú derék, villámokat hányó óriási barna szemek a legmagabiztosabb tekintettel párosítva, de ami mindenkit megbabonáz, az a szép egyenesen lebomló vörös haja.
Eddig semmi ilyesmi gondolatom nem volt nem is értettem mi történik gondoltam az óra folyamán majd el fog múlni. Hiszen én is nő vagyok. De nem így történ, ahogyan fel ált a székéből és a táblához ált ,és el kezdet diktálni majd fel faltam a szemeimmel és egyszer csak nem a tanteremben ültem, hanem egy fehér bőrkanapén fáradtan a tévé el öt fekve.
…Az ajtón pedig ő lép be egy üveg vörös rosé pezsgővel. Amit kitölt két pohárba, és az egyiket hozzám nyújtja, és ezt addig ismétli, amíg mind el nem fogy…
Felém hajol, meg csókolja a nyakam, mire én szenvedélyesen az ajkait annak ellenére ,hogy a szobában meleg van a hideg rázta ki és remegett és ez nekem rettentően tetszett. Bele dúrtam a hajába és tovább csókoltam a száját mire ő leszedte rólam a ruhákat és mindenhol simogatott.
Valamiért úgy éreztem, hogy mindenhol mg kell csókolnom „elindultam” lefelé. A nyakát csókoltam és közben a blúza alá nyúltam a legfelső ujjperceimmel pedig végig pásztáztam a testét és gyengéden ki kapcsoltam a melltartóját majd kigomboltam blúzát, és kérés nélkül kibujt belőle, el kezdtem kényeztetni a melleit, kezdtem kényeztetni finom puha bőre volt.
Ez így ment percekig mire kigombolta a nadrágját és meg szabadult tőle, lejjebb csúsztam kényeztetni a belső combját és azt, ami igazi nővé teszi. El kezdtem csókolni a csiklóját és szívogatni, mire ő gyorsabban vette a levegőt és mélyeket sóhajtott. Rettentően nedves lett.
Egyszerre kezdtem el használni az ujjaim és nyelvem, gyönyörű volt, ahogyan élvezte a dolgot…

Mire rájöhettem volna, hogy milyen, ha viszonozza, vagy ha láthattam volna azt, ahogyan elmegy és „vissza jön”
Addigra újra az osztályteremben ültem, és azt kérdezte, hogy jól vagyok-e?
Mire azt feleltem, hogy nem és ki rohantam az óráról…
Hasonló történetek
25111
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20975
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Sarah Kelsey ·
A helyesírás az valami katasztrófa... :angry:
A történet szintén...
Áááá borzalmas... :angry:

kolzsig ·
Talán érdemes lenne, egy történet megjelentetése elött némi helyesírási leckét venni, vagy legalább segítséget kérni! Az ilyen primitív hibáktók hemzsegő iromány, bizony nagy szégyen, mondhatnám úgy is, hogy nagy \\\"égés\\\".
Üdv: kolzsig :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: