Várj! Maradj velem még egy percre! Ölelj szorosan, még ne engedj el! Tudom, hogy még mindig szeretsz, csak félsz... tőlem! De ha így látod jónak, hát menj, rohanj messzire, hogy ne emlékezzek rád!
De nem... tudom nagyon jól, hogy sohasem foglak tudni elfelejteni, egyszerűen nem megy...tudom, hogy képtelen vagyok rá! Ez nem akarat kérdése, mert igenis létezik örökké tartó szerelem...örökké szeretni foglak, ameddig csak élek!
Nem is tudom, hogy hogyan gondolhattam, hogy boldog lehetek... én...pont én, aki annyi rossz dolgot tett már! Az én sorsom az, hogy egyedül legyek. Senki sem fogja megfogni a kezem, mikor segítségért nyújtom! Senki sem fog átölelni, amikor sírok...most is sírok. Sírok, mert elkeserít ez az egész...az egész életem! Nem tudom, hogy Te boldog vagy-e... remélem igen... neked legalább sikerült...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások