Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megint gondolkodok és írtam ide

Sziasztok!

Megint írok ide, igen megint az élettel, életemmel kapcsolatos, de remélem senki nem haragszik ezért meg.

"Úgy eltűntél, hogy ma se találod magadat. Mintha láthatatlanul lebegnél. Nyomokat hagysz magad után, robotolsz, csak éppen te magad nem vagy itt. Nem vagy ott, ahol éppen látszol."

Mikor már az ember sok mindenen túl van, és ha éppen nem történik valami rossz annak is örül már, hogy éppen nem történik vele semmi rossz, gondolkodik. Elgondolkodik sok mindenen, ha igazán tud, de tud. Mi miért van? Persze mindig lesz rossz napok és jó napok meg rossz és jó, csak nem mindegy miből jut több. A rosszból vagy jóból. Van olyan is hogy, egy bizonyos dolog után, már nem találod igazán magadat, mert az a valami talán elveszett belőled valamiért, és más vagy mint voltál megváltoztál. Itt is van jobb és rosszabb. A jobb irányba van változás akkor jó, de ha rossz az nem jó. Fura dolog ez a jó dolog. Valakinek könnyebb valakinek nehezebb az élet, biztos felfogás kérdése minden? Nem hiszem mindenkiben más lélek van és ezen múlik az egész. Persze igen, tudni kell azt, hogy a jobban csak úgy lehet hinni, ha tényleg talán hiszel is benne. Velem is rengeteg dolog, rossz dolog történt inkább. De tudom, remélni hogy jobb lesz, talán nem is igazán jó szó! "remélem" Talán igen nem remélni kell, nem ezt mondani, mond azt hogy "tudom" hogy jobb lesz.Nem rég sokat töprengtem. Ami most van állapot, sajnos nem jó vagyok, csak nem találom magamat a világban, és félek elveszek.
De még is, egyre inkább mondom hogy tudom jobb lesz, csinálni kell amit meg lehet tenni egy jövőért, bármennyire is nehéz. Sokan fordulnak a valláshoz nem tudom, őszintén megmondom én már nem hiszek benne, annyi minden van szemmel látható dolgok, ami nem jó és még is van. Akkor hol van igazság, és a Mindenható úr? Ezért nem tudok benne hinni már. Bár tudod abban hiszek legjobban, hogy elnézést francot sem lényeges mit, hiszek. Az élet olyan lesz, ahogy kitudod alakítani, ahogy küzdesz, lelkedben kell lenni elég erőnek kitartásnak hogy élni tudjon. Kell lenni jó időnek is, ahol minden meg van mindenkinek ami-aki kell. Csak élni kell, és tudni hogy jobb lesz... Egy ideje ezt teszem remélem nem teszem rosszul... Köszönöm hogy meghallgattatok!

Van egy jó idézetem még beszúrom ide!

"Ha valamilyen külső ok miatt szomorú vagy, a fájdalom nem magának a dolognak a következménye, hanem annak, ahogyan az adott dolgot értékeled; ezt az értékelést pedig hatalmadban áll visszavonni bármely pillanatban."
Marcus Aurelius








Hasonló történetek
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: