Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
Woodgate: A feszültség és az érzelmi har...
2024-09-20 21:44
Orallover21: Én már nagyon várom a 3. részt...
2024-09-20 16:22
Orallover21: Én már nagyon várom a 3. részt...
2024-09-20 16:22
Rémpásztor: Bővebb infó: október 7.-én jel...
2024-09-20 14:27
Seeker: Köszönöm, jó olvasni, hogy örö...
2024-09-20 09:10
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Még mindig félek...

Félek. Még mindig. Újra és újra csak félek. Mindentől. Az érzelmeimtől és leginkább magamtól. Tőled is nagyon. Csak játszol velem, kihasználod a hiszékenységemet, becsapsz. Naiv vagyok, tapasztalatlan, azt csinálsz velem, amit akarsz. Te is, mint oly sokan mások. Mint az összes szerelmem eddig. Mindig ugyanaz történik. Megismerkedés-ami abból áll, hogy engem teljesen kiismernek, előttem azonban titok marad, ki is igazából, akit szeretek-, szeretjük egymást egy darabig, minden szép és jó, boldogok vagyunk, mi vagyunk az „álompár”, csodálnak minket és irigykednek. Aztán hirtelen vége. Az ok mindig más, de nem is lényeg, nem lehet belőle tanulni, a következő szerelem teljesen más, és a tapasztalatok nagy része nem hasznosítható.

Te is egyedi vagy. Nem találkoztam még veled hasonlóval. Amikor először megláttalak, tudtam: végem van, elvesztem. Eddigi kapcsolataimban inkább az volt, amit én akartam, most pedig azt csinálom, amit mondasz, pedig nem is vagyunk hivatalosan együtt. Nekem pasim van, igaz nem szeretem, de addig sem kell veled semmit kezdenem, nem teszem ki magam a viaszutasításnak, a csalódásnak. Te pedig folyamatosan csak szórakozol velem, nem tudom ki vagy, és mit is akarsz. Egyszer ölelgetsz, szájon csókolsz, körülrajongsz, utána meg hol a volt barátnődről, vagy épp valamelyik kis k_rvádról mesélsz. Nagyon rosszul esik, az meg végképp, amikor be akarod mások előtt bizonyítani, hogy féltékeny vagyok. Nekem meg muszáj tagadnom, mert barátom van, akit nem csalok meg még gondolatban sem, és egyébként is, hivatalosan te nekem csak barátnak kellesz. Közben pedig egyre rosszabbul érzem magam, vágyom a csókjaidra, az érintésedre, és rettegek, hogy mikor hagyod abba a próbálkozásokat, mikor unod meg a visszautasítást.

Azt szeretném, ha magadhoz húznál, megcsókolnál, és „megparancsolnád”, hogy ezentúl én a te barátnőd vagyok, és nem tűrsz ellentmondást. Zokszó nélkül teljesíteném, ha lenne hozzá bátorságom. Félek azonban, hogy elveszíthetlek. A barátságok nagyon hosszú ideig tarthatnak, a szerelem ilyen fiatalon viszont eléggé múlandó, és én semmiképp nem akarok tőled eltávolodni, a szakítás utáni „legyünk barátok” - ban pedig nem hiszek.
Félek. Szeretném, ha átölelnél, megcsókolnál, és megnyugtatnál, hogy nincs semmi baj, csak képzelődöm, jó lesz minden, ne féljek! Kérlek, most az egyszer legyen az, amit én akarok, akkor minden vágyad teljesítem.
Hasonló történetek
3828
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4006
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
méryke ·
:heart_eyes:
Tűzmadár köszi
egyik "célom" volt,hogy tetszenek az irásaim.
na nem ezért irok,de tetszik,h tetszik

patrikk ·
Elmegy.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: