Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

MÁV

Van amcsiba egy kint tanulólány ismerősöm. Amikor nyáron itthon volt és feljött a vízumát intézni, nálam szállt meg. Még Csabiéknál laktam. Egy éjszakát töltött fent és másnap együtt mentünk haza. Hát az este nem sikerült valami fényesen, mind a ketten elég idegesek voltunk vagy inkább izgatottak. Egyszóval gyatra volt.

Másnap fagyos is volt a vonaton a hangulat. Az esti vonattal mentünk, ami este 11-re ér Csabára. ez egy nemzetközi gyors és nem volt sok ember a vonaton, így külön fülkénk volt és függöny is volt rajta. Manapság már ezeket is lelopták. Elkezdtem simogatni meg masszírozni, mire ő megkérdezte, hogy ezt még is, hogy gondolom. De hamar megtaláltuk a módját. Egy baromi szűk naci volt rajta és majd eltört a csuklom az izgatás közben.

Levette a bugyiját és egy bő rövidnacit vett fel. Így legalább elé térdelve nyelvel is tudtam dolgozni. A többiről nem is szólva, csak lazán félre kellett húznom. Alig bírtunk leszállni a vonatról. Tök jó volt, ahogy hallottunk amint néha lassítanak a fülke előtt.

Őt ez teljesen felizgatta, engem egyrészt izgatott, másrészt meg gátolt az elmenésben. Így mindenkinek meg volt a saját öröme. Tudom ajánlani mindenkinek.
Hasonló történetek
22960
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: