Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Magaslesen

- Mit mocorogsz annyit? - kérdezte Szilvi.
- Kényelmetlen a nyereg, nyomja a kövér seggem. Nem bicikliztem már három éve, teljesen elszoktam tőle. Úgy nézhetek ki, mintha egy párnát köszörülnének - feleltem tárgyilagosan. Szilvi arcán széles mosoly jelent meg. Szeretem a mosolyát, a nevetését.
Egyenesen haladtunk a horgásztó irányába, ami a falutól kb. hat kilométerre található, a szomszéd község határában. Fülledt meleg volt, a horizonton Vác felől sötét fellegek gyülekeztek.
- És ha elkap a vihar, mit csinálunk?
- Nem kap el - feleltem - abból az irányból nem kapunk esőt.
- Biztos? - kérdezte félénken.
- Biztos. Ne néz így rám, itt nőttem fel, tudom honnan esik és honnan nem. Meg különben is, tető alatt leszünk.
- De ha elázunk, rajtad állok bosszút - felemelt hangjában érezni lehetett azt a kacérságot, amit csillogó szemeiben láttam.
Talán úgy tíz percig tekertünk lassan előre, közben kevés szót váltva. Az út helyett őt figyeltem. Combjain feszült a rövidnadrág, hófehér bőre gyönyörű, csillogó vörös haja tündökölt a természet kontrasztjában. Rajtam hátizsák, csak a legszükségesebbek. Pléd, szúnyogriasztó, víz, óvszer...
- Itt az eperfánál jobbra le.
- Te valami nádasba viszel engem?
- Dehogyis, nézd csak, ott egy magasles - Mutattam a nádas melletti fák árnyékában álló építményre.
- És mit fogunk csinálni? - kérdezte sejtelmesen mosolyogva.
- Megerőszakollak, levágom a fejed és a tüdődbe hányok - válaszoltam faarccal.
- Undorító disznó vagy, tudod! Vedd tudomásul, még egy ilyen ostoba vicc, és nem állok veled szóba többet.
- Oké, oké. Ide támasszuk a bringákat.
Egy öreg vadalmafa törzséhez támasztottuk a csőszamarakat. Mikor odafordultam hozzá, átölelt, majd forró csókot nyomott a számra. Ajkaink egybeforrtak a júniusi kánikulában.
- Szúr a szakállad - közölte - igaza van anyukádnak, úgy nézel ki, mint egy vén zsidó. Orrhangon válaszoltam neki:
- Ez kérem, felháborító, micsoda antiszemitizmus tapasztalható itt a nádasban kérem.
Mindketten elnevettük magunkat, majd kezemmel intve utat mutattam a magasles létrájához. Ő mászott fel először. Alulról toltam a fenekénél, majd amikor mindketten felértünk, leültünk egymás mellé a padra, és átöleltük egymást. Meghitt hangulatban voltunk, a közelben madarak csicseregtek, odább a patak csobogott. Kellett volna ennél több?
Én nekidőltem a les falának, ő pedig háttal nekem. Simogattam a karjait, a hasát, majd egyik mellét kezdtem el finoman masszírozni a ruhán keresztül. Milyen kemények voltak már akkor a bimbói, persze már nekem is szűk volt a nadrág. Halk nyögések hagyták el száját, mire a másik mellét is kezembe vettem. Utána elkedtem lehúzni a pólóját, amibe ő is besegített. Felállt, és letolta a rövidnadrágját is.
Szilvivel régóta ismertük egymást, de a középiskola évei alatt nem találkoztunk egyszer sem. Az egyetemen láttam viszont egy bulin, ahol én is felléptem a zenekarommal, kiderült ő is odajárt ahová én, csak másik szakra. A régi barátság felelevenedett, és tovább fokozódott köztünk. Gyönyörű nővé érett az évek során. Vörös hajához és sápadt fehér bőréhez jól illett a darkos szerelés, amit általában hordott. Közepes méretű, formás keblei voltak, hosszú lábai és széles csípője. Számomra legalábbis ő jelentette a nőt. Persze az is számít, hogy ő az első nő az életemben, félénk természetem miatt nem volt barátnőm húszéves koromig.
Én is levettem a pólót, a nadrágot, a cipőt. Egyszál fehérneműben ütünk a magaslesen. Akkor én letérdeltem elé, és kibontottam a melltartóból a ciciket, simogattam, majd számba véve az egyiket, először csak a nyelvemmel köröztem rajta, majd finoman szívogatni kezdtem. Szilvi magához szorította a fejemet, közben a hátamat karmolászta. A másik cickót is kényeztettem, utána elkezdtem puszilgatni a mellkasát, egyre lejjebb haladva, a hasán, majd a csipkés bugyihoz érve megálltam. Felálltam, kivettem a hátizsákból a plédet, és ráterítettem a les korlátjára, hogy ha hátradől, a fa ne sértse a hátát. Míg ezt elvégeztem, ő letolta a bugyiját, majd nekidőlt a a les falának, és széjjelebb nyitotta lábait.
Én ismét letérdeltem elé, majd megsimogattam nedves punciját, egyik ujjammal finoman körözve a csikló körül. Kicsit széjjelebb húztam a szeméremajkait, majd odahajoltam és nyelvemet betoltam a résbe. Lassan nyalni kezdtem őt.
- Igen - nyögte halkan.
Alig tehettem azonban dolgomat, hirtelen megálltam, mert éreztem, hogy nem sokáig bírom már. Ő is erre gondolhatott, mert felhúzott maga mellé.
- Azt hiszem, te rettenetesen kívánsz engem - kacsintott rám, miközben letolta alsónadrágomat, és megfogta a péniszem.
- Kérlek - nyögtem ki nyeldekelve - mindjárt elsülök. Ne haragudj.
- Ne butáskodj - felelte, miközben munkálkodni kezdett rajtam - úgy csinálsz, mintha először volnánk együtt. Az első után jön a második.
- Jó, jó, csak szégyellem, hogy az első mindig rövid ideig tart.
Szájon csókolt, majd letérdelt elém és egy erőset szorított a tövén. Éreztem a makkomon meleg lehelletét, ahogy ajkai körbefonták bíborló furulyám végét. Nyelvével körözni kezdett rajta, miközben kezével rásegített. A mennyekben éreztem magam ilyenkor.
- Úgy szeretlek. Gyere! Felemeltem őt, leültettem magam mellé. Nekidőlt a plédnek. Szétnyitotta lábait, és a hátam mögé téve magához ölelt. Mikor ajkaink ismét egyek voltak, elkapott a hév, és elélveztem, a hasára spricceltem nedvemet...
Hasonló történetek
26517
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24709
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Judit0508 ·
egész jó, bár a befejezés kicsit olyan semmilyenes... :sleeping: kicsit részletezd az eseményeket, pl. a kilátást a magaslesen, vagy hogy hogyan mozgott rajtad a lány a szájával...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: