Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lyn’vina

Vad, gyönyörű akár a tomboló vihar, és legalább olyan halálos.
Hárfás, az Káoszrózsák krónikása;

Az eső patakként folyt végig, az öreg agyagos földúton melyet lassan vörösre festett a fához szegezett férfi, és a lábainál heverő gyermek elfolyó vére. A tűz mely a házat porig égette megadta magát a vihar tomboló erejének és lassan elcsendesedett, hamut és füstöt hagyva maga után. Négy férfi érdes kacaja és kéjes nyögése ütötte át a természet robaját, amit egy hangos női sikoly követett.
Ketten fogták le a szerencsétlenül járt özvegyet, míg a harmadik a dolgát végezte a negyedik pedig csak a sorára várt.
- Héjj, mostmár én jövök Nick, add át nekem a némbert!
- Várj a sorodra te fattyú még nem végeztem...

Pár másodperc múlva a dolgosabbik nagyot nyögött, majd letolt nadrággal arrébb vánszorgott.
- Te jössz, te féleszű, mondtam, hogy nem kell siettetni.
A másik éppen hozzákezdett volna ösztönei kielégítéséhez, mikor kicsit távolabb két társa mögött megmozdult valami a bozótban.
-Te Nick, azt hiszem, láttam valamit ott a bozótban.
Halk, suttogás szerű női hang jött válaszul, melyet az időjárás viszontagságos volta ellenére is tisztán lehetett érteni.
- Nem akartok inkább kicsit velem szórakozni?

Döbbenten fordult hátra a két bandita, az ekkorra már eszméletlen nőt a sárba ejtve, hirtelen villám cikázott végig az égen, megvilágítva ezzel a rejtélyes hang forrását, egy széles karimájú kalapot, mely kétoldalt meg volt vágva, hogy a hosszú kecses fülek elférjenek, és egy fekete hosszú bőrkabátot mely egy magas és karcsú sötét elf testét takarta.
Lyn lassan bal kezébe csúsztatta tőrét, a jobba pedig meglepően kis méretű ismétlő nyílpuskáját vette. A kabát, és az éjszaka mindent elrejtett mozdulataiból.
A letolt nadrágú férfi hortyogva felnevetett.
- Nem megmondtam fiúk, hogy ma csodás esténk lesz?

A többiek követték példáját és mindenféle hangot kiadva röhögtek, társukkal együtt.
Lyn halványan rámosolygott a gatyátlan férfira, majd hirtelen átmetszette a jobb oldalt még mindig röhögő bandita torkát a másikat pedig egy acél nyílvesszővel jutalmazta, de nem állt meg itt. Egy jobbra szökkenéssel az éppen soron következő banditához ugrott és a gyomrába fúrta a tőrét, majd egy fordulás után a félmeztelen férfi ágyékába mélyesztette fegyverét. Az utolsó férfinak nem volt szerencséje, nem vesztette el az eszméletét, és gyors halálért könyörgött, de Lyn nem adta meg neki, megvárta, míg kiszenved, majd ahogy jött úgy el is tűnt az éjszakában, nyomtalanul és csöndesen.
Hasonló történetek
3234
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3813
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
További hozzászólások »
nightblade ·
Hát ja a vége az tényleg rendesen össze van csapva amugy a karakter leirás jó és pont elég :) nem kell ennél több hiszen nem ismerjük a karakter. A harc hát enyhén szólva is összecsapott. Tudom az ölés gyorsaságát akartad kifejezni, de ez nem feltétlenül jelent rövid szöveget :)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: