Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lianna Hisana Kuchiki

Lelkek Világa, Kuchiki ház, Byakuya irodája, hajnali 5 óra Tokiói idő szerint (este 8 óra Londoni idő szerint)
 
- KUCHIKI KAPITÁNY! HÍREKET HOZTAM - esett be kapitányához a hatodik osztag hadnagya, Abarai Renji.
- Ezért kell ordítani Abarai? Rukia lefeküdt egy kicsit pihenni. Ha miattad felkel megöllek, Abarai - nézett rá jegesen hadnagyára a Kuchiki család feje.
- Sajnálom, kapitány, de sürgős üzenetet hoztam a második osztagtól! Megtalálták Liannát Angliában.
Erre a kapitány már abba is hagyta, amit csinált és teljes figyelmét a hadnagyára fordította.
- Biztos ez, Abarai? - kérdezte zakatoló szívvel a férfi.
- Igen, kapitány, 1000 %-ig biztos!
- Értem! Köszönöm, Abarai! Amint Rukia felkel és elmagyarázom neki a helyzetet elmegyünk Liannáért. Te addig szólj erről Yoruichinek is. Ő és te is jöttök velünk.
- Igenis kapitány, értettem! Majdnem elfelejtettem! Itt van Lianna aktája! Van benne néhány dolog, ami nem fog önnek tetszeni, kapitány. Ha most megbocsát szólok Yoruichi Úrnőnek! - azzal a hadnagy meghajolt, és ott hagyta egyedül kapitányát a gondolataival.
 
Lelkek Világa, Kuchiki ház, Byakuya irodája, egy órával később, hajnali 6 óra Tokiói idő szerint (este 9 óra Londoni idő szerint)
 
- Bátyus, itt Rukia! Bejöhetek? - hallotta meg a férfi a húga hangját.
- Gyere be, kishúgom!
Mikor Rukia belépett a bátyja irodájába, azonnal észrevette, hogy valami nem stimmel a bátyjával.
- Bátyus, jól vagy? - kérdezte odarohanva bátyjához Rukia.
- Jól vagyok, Rukia! Ne aggódj! Csak nemrég kaptam a hírt, hogy megtalálták Liannát Angliában.
- Ez nagyon jó hír, bátyus! De mi a baj? - kérdezte Rukia.
A férfi csak az asztalon fekvő dosszié felé intett. Rukia felvette az asztalról, sejtve, hogy ez okozta bátyja rossz hangulatát.
- Mi ez? - kérdezte, majd figyelmesen megnézte magának a bátyja arcát.
Rukia csak most vette észre hogy a bátyjának nem rossz a hangulata, hanem dühös. És egy dühös Kuchiki Byakuya soha sem jó jel. Ezt még ő is tudta, pedig csak 52 éve volt Byakuya húga.
- Lianna aktája! Elolvashatod, ha akarod! Csak magadban, nekem elég volt egyszer elolvasnom!
- Rendben, Byakuya!
Rukia kinyitotta az aktát. Az első oldalon csak egy kép volt az unokahúgáról. A lánynak rövid, rendezetlen, fekete haja és igéző szürkéskék szemei voltak. Ruhái majdnem kétszer akkorák voltak, mint ő, amit Rukia sehogy sem értett, de továbblapozott. 
 
Öröklési teszt Lianna Lily Potter úrnő/ Lianna Hisana Kuchiki hercegnő számára 
 
Biológiai szülők:
 
Apa: Kuchiki Byakuya nagyúr - a legősibb és legnemesebb család a Kuchiki család feje - élő
 
Foglalkozása: shinigami kapitánya a 13 védelmi őrosztagnak - Japán ág
 
Anya: Kuchiki Hisana úrnő született Yukimura - a legősibb és legnemesebb család a Kuchiki család hölgye, a legősibb és legnemesebb család a Yukimura család volt feje - elhunyt
 
Foglalkozása: volt háziasszony - Japán ág
 
Keresztanya: Unohana Retsu - élő
 
Foglalkozása: shinigami kapitánya a 13 védelmi őrosztagnak - Japán ág
 
Keresztapa: Ukitake Jūshirō - az Ukitake család feje - élő
 
Foglalkozása: shinigami kapitánya a 13 védelmi őrosztagnak - Japán ág
 
Anyai és apai nagynéni: Rukia Kuchiki hercegnő/úrnő született Yukimura - a legősibb és legnemesebb család a Kuchiki család hercegnője, a legősibb és legnemesebb család a Yukimura család feje - élő
 
Foglalkozása: shinigami hadnagya a 13 védelmi őrosztagnak - Japán ág
 
Örökbefogadott szülők:
 
Apa: James Ignotius Potter nagyúr - a legősibb és legnemesebb család a Potter család előző feje - elhunyt
 
Anya: Lily Margareth Potter úrnő született Evans - a legősibb és legnemesebb család a Potter család előző hölgye - elhunyt
 
Mágikus gyám: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore - a Dubledore család feje - élő
 
Keresztapa: Sirius Orion Black nagyúr - a legősibb és legnemesebb család a Black család feje - élő
 
Varázslatos vetítés Lianna Lily Potter úrnő / Lianna Hisana Kuchiki hercegnő számára 
 
Képességek / Tehetségek:
 
Reitsu / Spirituális erő: biológiai szülők
 
Többszörös Zanpakuto/ Lélekkard: biológiai szülők
 
Mágikus mag: örökbefogadott szülők
 
Állati beszéd: örökbefogadott szülők
 
Blokkok:
 
Mágikus mag: 90%-ban lefogva Albus Dumbledore által
 
Shinigami képességek: 100%-ban lefogva Albus Dumbledore által
 
2 Zampakuto: 100%-ban lefogva Albus Dumbledore által
 
Spitituális erő: 80%-ban lefogva Albus Dumbledore által
 
Állati beszéd: 90%-ban lefogva Albus Dumbledore által
 
Főzetek:
 
Sikertelen hűségital: Albus Dumbledore, Molly Weasley született Prewett felé
 
Sikertelen szerelmi bájitalok: Ron Weasley felé
 
Az öröklési teszt / mágikus szűrés vége
 
Bár a tesztnek vége volt, de még volt néhány oldal az aktából. Rukia nem hitte, hogy bátyja ennyitől kiborult volna, így hát tovább lapozott az ötödik oldalra. Ahol a sima és a mágikus balesetek voltak felsorolva. Rukia dermedten olvasta el a maradék öt! oldalt. A végére érve már a lány is értette, hogy bátyja mitől borult ki. Liannának nagyon nagy szerencséje volt, hogy még él. 
- Bátyus, ez... ez szörnyű! Mégis, hogy bánhattak így egy gyerekkel? - kérdezte Rukia könnyekkel a szemében.
Byakuya felállt a helyéről, majd odament húgához és átölelte a sírással küszködő lányt.
- Nem tudom! De megfognak ezért fizetni, azt garantálom. Senki sem bánhat így a kislányommal. De most van fontosabb dolgunk is. Én, te, Abarai és Yoruichi elmegyünk Liannáért.
- Értem! Mit hozzak magammal, Bátyus? - kérdezte Rukia, kibontakozva fivére öleléséből.
- Csak a pálcádat, nem lesz másra szükséged. 
- Bya-chan, itt vagyok! - jött be vigyorogva Yoruichi.
- Hányszor mondjam el neked Yoruichi, hogy ne hívj így? - fordult a nő felé Byakuya.
- Sehányszor. Megértettem én elsőre is. De akkor is így hívlak, mert amikor így duzzogsz, akkor emlékeztetsz engem arra a kisfiúra, akivel állandóan fogócskáztam régen.
- Nem duzzogóm, csak nem szerettem, ha így hívsz, Yoru.
- Kapitány! Kész van az átjáró Angliába - lépett be az irodába Renji.
- Rendben! Rukia hozd a pálcádat, indulunk!
- Értettem!
Rukia visszament a szobájába, magához vette a pálcáját, majd visszament a bátyjáékhoz.
 
Anglia, Little Whinging, Privet Drive, 4-es számú ház, fél órával később, este fél 10 Londoni idő szerint (hajnali fél 7 Tokiói idő szerint)
 
A négyes számú házban nagy volt a fejetlenség. Lianna fáradtan rogyott le a konyhában egy székre. Fájt mindene, a háta, a feje és a lábai is, ami nem is volt csoda, mivel a reggeli készítés után kiküldték gyomlálni, azonban Dudley és bandája nem hagyták békén, és miután megfenyegette Dudleyt, nagybátyja, Vernon még meg is verte. Majd visszaküldte dolgozni, azóta le sem ült és most végzett a rá kiosztott munkával. Pedig már jócskán elmúlt este nyolc. Tudta, hogy mikor tud egy kicsit lepihenni, és ki is használta az ilyen alkalmakat. Már épp azon volt, hogy elmegy lefeküdni, mikor hirtelen csöngettek. 
- Hé, kölyök, nyisd ki azt a rohadt ajtót! - hallotta meg nagybátyja hangját.
- Rendben, Vernon bácsi! - állt fel nagy nehezen a lány.
Kiment az előszobába, és kinyitotta az ajtót. Négy idegen állt ott. Két férfi és két nő. A fekete hajú férfi és a fekete hajú nő nagyon ismerős volt Liannának valahonnan, csak nem tudta honnan.
- Igen, tessék? 
- Szia, Lianna! Bejöhetünk? - kérdezte kedvesen a lila hajú, arany szemű és fekete bőrű nő.
- Egy... egy pillanat, megkérdezem Vernon bácsit! - mondta félénken a tizenöt év körüli lány.
Kicsit behajtotta a bejárati ajtót, majd bement a nappaliba, ahol a Dursley család töltötte az időt a tévé előtt ülve a kedvenc éjszakai valóságshow-jukat bámulva..
- Vernon bácsi?
- Igen?
- Négy idegen van itt, és azt kérdezik, hogy bejöhetnek-e?
- A magadfajták? És miért nem reggel jöttek.
- Nem, nem hiszem! Átlagos embereknek néznek ki. Bár szerintem nem angolok.
- Akkor bejöhetnek!
- Értettem, Vernon bácsi.
Lianna visszament, majd szélesre tárta az ajtót.
- Jöjjenek be! - invitálta be a vendégeket. - Erre jöjjenek!
Mikor a négy idegen belépett a nappaliba, a Dursley család azonnal felállt a kanapéról. 
- Üdvözlöm önöket itt nálunk! Kérnek valamit inni?
- Nem - volt a nyers válasz.
- Hát rendben! Ha  tényleg nem kérnek semmit. Vernon Dursley vagyok - nyújtotta a kezét Byakuya felé.
- Byakuya Kuchiki nagyúr vagyok. Az legősibb és legnemesebb Kuchiki család 28. vezetője - mondta a férfi, de nem fogadta el a felé nyújtott jobbot. - Ő itt a kishúgom, Rukia Kuchiki hercegnő. Ők pedig a helyettesem, Renji Abarai és a gyerekkori barátom, Yoruichi Shihouin úrnő. Azért jöttünk, hogy elvigyük innen Liannát.
- Nincs joga elvinni innen! - förmedt rá Byakuyára Vernon.
Attól a tekintettől, amit Byakuya vetett Vernonra, még a legvitézebb és legbátrabb férfi is megrémült volna.
- Jogom van elvinni innen a kislányomat, ha én azt akarom, Mr Dursley. Albus Dumbledore elrabolta öt tőlem, majd odaadta a Potteréknek, hogy neveljék fel. Nagyon is sok jogom van, Mr Dursley. És ha ön és a kedves felesége nem akarnak börtönbe kerülni gyerekbántalmazás miatt, akkor ne akadékoskodjanak.
Lianna ledermedve hallgatta a beszélgetést. Hát ezért voltak olyan ismerősek. Végül Byakuya Liannához fordult.
- Légy szíves ülj le, Lianna! - Byakuya hangjában már nem volt semmi düh.
Mikor a lánya leült, Byakuya folytatta.
- Nos, most mit mond Mr Dursley? Van felhatalmazásom is, hogy elvigyem innen Liannát. Még pedig a Japán Mágiaügyi Minisztériumtól, a Japán Minisztériumtól, a 46-ok Tanácsától, a Brit Mágiaügyi Minisztériumtól és a Brit Minisztériumtól is. 
- Kérem ne nehezítsék meg a helyzetüket! Byakuya nagyon nagylelkű ajánlatot tett: nem kell börtönbe vonulniuk gyerekbántalmazás miatt. Fontolják meg - szólalt meg most először az ittléte alatt Rukia.
- Rendben, ha akar menjen! Úgyis csak kolonc volt a nyakunkon - mondta Petunia.
- Köszönjük! Lianna, gyere szedjük össze a holmidat! - szólt oda unokahúgának Rukia.
A lány felállt, majd követte kifelé újdonsült nagynénjét.
 
Anglia, Little Whinging, Privet Drive, 4-es számú ház, Lianna szobája, este háromnegyed 10 Londoni idő szerint (hajnali háromnegyed hét Tokiói idő szerint)
 
Rukiához és Liannához csatlakozott Renji is. Hárman mentek fel Lianna szobájához.
- Melyik a te szobád, Lianna? - kérdezte Rukia.
A lány csak rámutatott a jobb oldali szobára. Odament, majd kinyitotta azt.
- Elnézést, amiért nincs kitakarítva! Nem volt időm itt is kitakarítani.
- Takarítani!? - síkantott fel Rukia. - Te egy nemes és nagymúltú család leendő vezetője vagy. Nem neked kellene takarítani. 
- Hogy-hogy itt IS? - kérdezte Renji.
- Háát, tudjátok mik azok a házimanók?
- Igen - mondták egyszerre.
- Nos, ebben a házban én voltam a házimanó - vont vállat a lány.
- HOGY MICSODA! ÚGY ÉRted, te takarítottad a házat, te főztél, te csináltál mindent!
- Igen - mondta halkan Lianna.
Rukia döbbenten nézett unokahúgára, majd egy Lianna számára ismeretlenül is ismerős nyelven kezdett el halkan motyogni.
- "Megfojtom, kibelezem őket! Hogy tehették ezt egy gyerekkel?..."
- Öhm, Rukia néni! Minden rendben? - kérdezte egy idő múlva Lianna.
- Igen, minden a legnagyobb rendben, Lianna! Pakoljuk össze a holmidat. A tancuccaid hol vannak?
- Lent, a lépcső alatti gardróbban.
- Renji, menj le azokért a holmikért!
- Rendben!
 
Eközben: Anglia, Little Whinging, Privet Drive, 4-es számú ház, nappali, este háromnegyed 10 Londoni idő szerint (hajnali háromnegyed hét Tokiói idő szerint)
 
Mikor a lányok és Renji kimentek a szobából, Byakuya a Dursley házaspárhoz fordult.
- Kérem üljenek le!
- Mi...miért?
- Mert most beszélgetni fogunk, így négyesben, vagy ötösben, ha a fiuk is itt akar maradni.
- Ne...nem! Holnap korán találkozom a ... a barátaimmal! - mondta a kövér fiú remegve.
- Csak nem újabb ártatlanokat akartok megverni, Dudley?
- Nem, soha sem...
- Ne hazudj, Dudley! De a te és a szüleid érdekében elhiszem, amit mondasz.
Dudley rémülten rohant ki a szobából, felrohant a lépcsőn és berohant a szobájába. Mikor csend lett, Byakuya fojtatta.
Hasonló történetek
6145
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4724
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia
Kezdő prostituált vagyok, bármilyen korú férfiakat keresek. (Szabad.) Ha érdekel, írj nekem az oldalra: www.insex69.com

69Monica ·
Szia
Kezdő prostituált vagyok, bármilyen korú férfiakat keresek. (Szabad.) Ha érdekel, írj nekem az oldalra: www.insex69.com

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: