Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél neked - Légy boldog ...

Szeretem őt. Tagadom, mindenki előtt tagadom, de szeretem őt. Két éve ismerkedtünk meg egy szilveszteri bulin. A legjobb barátnőmmel, Domival készülődtünk már egy órája, hogy jól nézzünk ki. Ez Dominak nem okozott nagy gondot, mert ő amúgy is szép volt, az alakja is jó volt. De én, áhh, mindig feszélyezve éreztem magam, minden buliban. Ritkán találtam olyan ruhát, ami tényleg jól állt volna rajtam. Mert ugye senkinek sincs tökéletes alakja, nekem például a fenekem kicsit nagyobb, ami akkor még zavart, mára már megbékéltem vele és különben is mint utólag kiderült sok minden, az is, hogy ez volt az utolsó dolog, ami zavarta rajtam Pistit. Tehát elkészültünk és elindultunk a buliba. Nem volt nagy orgia, nem is arra vágytunk, nyolcan voltunk összesen. Csak annyit tudtam, hogy jön Szilvi egy osztálytársa, akit én nem ismerek. Hát nem csak ő jött, hozta a barátját is, Pistit. Már amikor bemutattak minket egymásnak, akkor éreztem, hogy ebből nem csak barátság lesz.

Azt el kell mondanom, hogy meglehetősen felelőtlenül annyit ittunk, hogy becsíptünk, persze, Pisti ez alól kivétel volt. Sokszor vettem észre azt, hogy megakad rajtam a tekintete. Nagyon tetszett, hogy megbámul, rajtam felejti a tekintetét, és persze az is, hogy én ilyenkor rendszerint lebuktatom kis kukkolómat. Nagy ötlettől vezérelve kimentem az erkélyre, gondoltam, akármennyire is van barátnője, ha akar tőlem valamit, vagy tetszem neki úgy is kijön, hogy beszéljünk. ..

Persze a megérzések léteznek, ezt bátran állíthatom, természetesen a számításaim bejöttek, ő meg kijött. Nem tudom mi lelte, de ahogy ott álltunk egyszercsak átölelt. Nekem ez először kicsit kellemetlen volt, elvégre itt van 2 szobával arrébb a kedvese, mi lesz, ha kijön, mi meg akármennyire is semmi intim nem történt közöttünk, akkor is átölelve álltunk ott, mint egy kis szerelmes pár.
Az ölelésnek is vége lett, a buli pedig folytatódott. A végén számokat cseréltünk minden eddig ismeretlen emberrel és elváltunk.

Egy hónap múlva kb. kaptam egy sms-t, Pistitől, nagyon meglepődtem, mert, már szinte feladtam, hogy valami hírt is hallok felőle, pedig én majdnem minden éjszaka arról álmodoztam, hogy majd milyen lesz, ha szakít a barátnőjével és majd mi egymásra találunk. De semmi érdekes nem volt benne, ami le is lombozott engem. .. Eleinte csak ilyen "hogy vagy ?", "megvagyok, és te ?" sms-ek keltek útra és érkeztek meg egymás telefonjaira, de egy idő után kezdett egyre érzékibbé válni az egész, nekem ez új volt, mert ilyet még nem csináltam és távol is állt tőlem, de azért kezdett megtetszeni. És akármennyire is túlfűtöttek voltak ezek az sms-ek, egyre jobban megismertük egymást, azt, hogy mit kedvelünk, mit nem, meg olyan dolgokat, amik fontosak egy alapvető kapcsolatban. A gond csak az volt, hogy még mindig meg volt a barátnője. Egy idő után pedig már nem küldtünk annyi üzenetet. És a végén az a kevés is elfogyott. Hiányzott, nagyon hiányzott, de gondoltam így a jobb, végülis már másfél éve van kapcsolata egy lánnyal.

Néha ha összefutottunk persze beszélgettünk, én rettentő szomorú voltam, és láttam rajta, hogy ő is gyötrődik. Most megint találkoztunk. Majdnem 3 év után szakított vele a barátnője. Rettentő sok félreértés volt közöttünk, de jó volt újra látni egymást. Mégis ez volt a lehető legrosszabb dolog is, ami csak történhetett velem. Elmentünk hozzájuk, végülis ez nem volt furcsa, mert már máskor is voltam náluk. Most mégis más volt. Én kicsit feszélyezve éreztem magam mert jó néhány barátjával összefutottunk, amíg mentünk hozzájuk, sőt még náluk is. És persze neki muszáj volt velük beszélni. .. Ők meg persze úgy néztek rám, hogy azt hittem megőrülök, legszívesebben a képükbevágtam volna ronda grimaszt és elmagyaráztam volna, hogy semmi nincs köztünk...

Reményekkel eltelve mentem hozzájuk, végülis bejövünk egymásnak, miért ne jönnénk össze, hisz itt a legjobb időpont. Nem tudom mi ütött belém, de lehetetlenül zavarban voltam náluk, pedig csak ketten voltunk, ráadásul elég jó viszonyban voltunk. Jól elbeszélgettünk, de mégis éreztem azt a falat, ami elválaszt minket egymástól, tudtam, hogy a fal annak a 3 évnek az emléke. Amikor elég közel ültünk egymáshoz, megis jegyezte, hogy ha most megcsókolna, lehet, hogy elrontaná a barátságunkat, azt pedig nem akarja elveszíteni, márpedig, ha összejövünk és aztán szakítanánk, a jó viszonyunknak végleg vége lenne, na meghogy most lett vége a kapcsolatuknak Lettivel és még friss a seb. (Ezt meg is értettem. ) Én meg porig alázva éreztem magam, mi az, egyáltalán, hogy lehetséges, hogy nekem ebbe nincs beleszólásom ?!

Erre neki szegeztem a kérdést, hogy akkor mi az, hogy összeismerkedett a neten egy lánnyal és hosszú távra terveztek, meghogy annyira nem lehetett mély a fájdalma, ha 3 napi ismeretség után lefeküdt a lánnyal. .. Persze ő mindent tagadott, jó akkor mondom Jude közös barátunk biztos félre értett valamit. ( elmentem tőle )
2 hétig ezek után színét se láttam, viszont Jude-dal beszéltem, elmondta, hogy kedves Pisti valószínűleg kicsit átejtett ezzel a szöveggel, mert neki Ő vallotta be, hogy mi történt azzal a lánnyal.
(Meg kell mondanom, hogy én marha módjára teljesen belezúgtam Pistibe, egyszerűen levett a lábamról az, hogy mennyi mindenhez ért
és mi mindent csinál. .. )

2 hét elteltével kaptam egy üzenetet tőle, hogy mi van velem, jól vagyok-e stb... Válaszoltam neki, majd vártam a választ elvégre ő vetette fel az ötletet, hogy sms-ezzünk. Válasz nem jött, én meg kérségbe estem, majd elfogott egy mérhetetlen düh, amit bármelyik pillanatban bárkire rázúdítottam volna ! Majd jött az sms, hogy sajnálja, hogy nem válaszolt, meg hogy ne haragudjak, persze ekkor még rettentő mérges voltam, és visszatértem régi önmagamhoz, és rettentő mód kioktattam, a nagy számmal. .. Erre meg írta, hogy " látom nem érdekel, az, ok, hogy miért nem írtam szombaton, de te érdekelsz, és az a baj, hogy túlzottan is ". Na most egy ilyen üzenetre mit lehet írni, először az összefüggést se értettem, aztán foly tovább közöttünk a csetepaté, aminek az lett a vége, hogy kiharcolt magának egy találkozót. Ház belementem, találkoztunk.

A szentem bevallotta, hogy tényleg lefeküdt a csajjal és, hogy rettentően bánja, hogy hazudott, én meg persze szívtam a vérét, hogy bánhatja is mert ezzel köztünk mindennek vége, nem vagyok többet hajlandó vele beszélni, aztán mégis beszéltünk, órákon át, elmentünk hozzá, ott is beszéltünk. De még mindig rosszul esett, hogy hazudott, elvégre nagyon jó barátok lettünk a 2 év alatt. .. Megbocsátottam. Ezután eljött hozzám az egyik barátnőm, 2 északát Pistinél töltöttünk, persze ott volt még Dani is, szóval az arány jó volt, csak hát, Mucinak már volt barátja, de mindegy, a vége ennek a 2 éjszakának az lett, hogy Pistinek megtetszett az én legjobb barátnőm, én persze, rosszul érzem magam és nem tudok magammal mit kezdeni. Muci bíztat, mindenki bíztat, kivéve Pistit és Vikit a barátnőmet, aki valószínűleg a lehető legjobban átlátja a helyzetet és megpróbálja velem megértetni, hogy inkább felejtsem el, ami nagyon nehéz, de kénytelen vagyok. .. Muci és Pisti között nem történt semmi, de azért fáj, hogy most mucira néz úgy, ahogy rám nézett, neki kedveskedik és nem nekem, bár nem érezteti velem én mégis észreveszem ezeket a kis jeleket. .. Fáj, de megemésztem.

Tegnap kaptam Pititől sms-t, azt mondta sms-ezzünk, 1 óra múlva tudtam válaszolni, de én választ nem kaptam. .. :) Ez úgy tűnik már csak ilyen marad, nem fogok választ kapni egy olyan üzenetre, ami azzal kezdődött az ő részéről " Szia Csajszi ! Mi a helyzet ? Jól vagy ? Van kedved sms-ezni? " Hát ez az én formám. .. Nem baj, most elutazok Mucihoz, majd jól érzem magam és próbálok nem gondolni szívem fogvatartójára. Szombaton hazajövök és elvileg még eltudok menni Pisti bulijába, csak nem tudom, hogy megéri-e ?. ..

Szia Lelkecske, csak ennyit akartam írni, sajnálom, hogy nincs benne annyi érzelem és, hogy az egész olyan tényszerű lett, csak szerettem volna kiírni magamból, az érzéseket pedig megtartom magamnak, te csak légy boldog, ne fájjon a szíved miattam, fájni fog az más miatt is...
Hasonló történetek
3722
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3835
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dejooooo ·
Tényleg kezdesz egyre szánalmasabb lenni, de olyan jókat nevetgélek rajtad:D
BURGONYA ·
:rage: NA MEG A ****************BE MENJÉL DE ************** ÉS **********BE MEG ***********MEG ***********t!!!! :rage:

Pancy ·

Köszi a gratulát . Azért nincs benne KÚRÁS , mert ez az én történetem , ami megis történt, a valóságban , tudod , the real world ... A történet megírása óta , persze történtek dolgok , köztünk , és lehet ,hogy egyszer eljutunk a szerelem beteljesedéséhez , de azt már nem szándékozom leírni , a nemi életem, azt hiszem , ha az nem kitalált történet, csak rám és a kedvesemre tartozik ... :heart_eyes: Sziasztok


U.I.: Azért még szándékomban áll megírni egy történetet ...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: