Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Szívesen. Örülök, hogy tetszet...
2024-10-31 17:44
laci78: nagyon jó lett az egész, köszi...
2024-10-30 16:44
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levegőt!

Szeretek elmerülni. A földi létre teremtettség magányát, a víz ölelő csendjére váltani. A monoton, száraz napjaim helyett, e lélegzettelen, fénytöréssel átszőtt, másvilágnak adni át magam.
Hihetetlen a zűrzavar odakint. Egymást fellökő emberek beszélnek érzésekről. Hatalomvágyó embernek-látszó-politikusok hitegetnek, hogy a legkisebb is számít.
Még egy nyújtott tempó… fal… fordulás…


Próbálom rendezni a gondolataimat. Úszás közben tudom a legjobban. A légzésemre figyelek… Pár pillanat, mikor érzem hogy élek. Már nem vagyok része a forgatagnak. Kívülálló létem most testi megerősítésében lubickol.
Még egy tempó… fal… fordulás…
Az a múltkori randi, a maga értelmetlen, megszokott formájával. Kicsit áldoztunk a normális lét oltárán. Nem ért többet, mintha egy bak vérét vettem volna… Még egy megbántott ember, még egy seb a lét szövetén.
Még egy nagy levegő… fal… fordulás…
Néha azt gondolom, számítanak a szavak, aztán újabb flash, hogy mennyire mást képzettársít hozzá, a megannyi tévelygő tudat. Meg-meg állnak, meglegyinti csillogó bogárszemüket mások fényköre, majd saját kis mocsarukba vesznek. Ez lenne létünk csapdája?
Még egy erőteljes karmozdulat… fal… fordulás…
Sok hossz… sok tempó… sok levegő… Most hosszan a víz alatt… átszelve egy levegővel a medencét… Ez már egy rítus, hogy bírom-e még… Gyönyörű fények törnek át új közegemen… úgy érzem csak nekem… Lassan elfogy a levegőm, tüdőm összeszorulva tiltakozik, küldi vészjelzéseit agyamnak… de én döntök… még maradunk… Még tíz méter… már megszűnt minden körültem... Csak én, és Én vagyunk…
Még egy lassú, lélegzettelen tempó… felmerülök a medence végén… Mély, ösztönlényi énemből feltörő, újszülötti lélegzet… Visszatértem… Körülpillantok…
Újra itt, a megszokott felfordulás.

Hasonló történetek
4101
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3861
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Ilyen a futás is egy hűvös erdőben, vagy biciklizés a városon kívül, közben el- és lemarad mindenféle felesleges gondolat.
Tetszett, ahogy leírod az érzést.

Aurora Irrealis ·
Köszönet a véleményekért!

Nézzetek be a blogomra is alkalmasint! ;-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: