Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
lepődj meg
...sötét éjszaka volt. Sokáig nem tudtam elaludni. Olyan éjfél körül azért mégis sikerült. De pár perc múlva zajt hallottam és felébredtem. Elindultam lefelé. Úgy éreztem mintha valaki a nyakamba lehelne. A 3. lépcsőfokon megálltam. Nem mertem tovább menni. De most már a hátam mögül jött a zaj. Viszont ahogy újra elindultam, lentről is jött a hang. Megálltam. Nem tudtam mihez kezdjek, merre menjek, minek indultam el? Remegni kezdtem, kiabálni akartam, de egy hang se jött ki a torkomon. Egyszer csak elsuhant mellettem egy fekete árnyék. Mozdulni se tudtam, a lábam gyökeret vetett, már csak a remegés mozgatott. Sziszegést hallottam , ismét a hátam mögül. A nyakamon még mindig éreztem a forró leheletet. Egyszer csak megfogta valaki a vállam. Meg akartam nézni ki vagy mi az, de egyszerűen nem bírtam megfordulni. A kéz azóta a vállamról, a kezemre csúszott. Egy sötét alak jelent meg előttem. Akkor végre sikerült megmozdulnom. Gyorsan megfordultam és berohantam a szobámba. Felkapcsoltam a villanyt és bezártam az ajtót. Amikor megfordultam, láttam, hogy nyitva van az ablakom. Amikor odamentem, hogy bezárjam, észrevettem, hogy egy kötél lóg le egészen a kertig. Végig vezettem a szememmel a kötelet. A végénél egy embert láttam, vagy valamit ami mozgott. Hirtelen koppanást hallottam az ajtó felől. A kulcs már nem volt az ajtóban. Hirtelen kinyílt az ajtó. Egy szellemnek látszó dolog jött be rajta. De nem az volt. Valami más. Az ablakhoz húzódtam, leakartam mászni a kötélen, de egy másik, az előzőhöz hasonló lénnyel találtam szembe magam. Bekerítettek. Az ablakban lévő elkezdett húzni lefelé, a másik segített neki. Amikor fél úton jártunk, hirtelen eleresztettek és elkezdtem zuhanni. A földhöz vágódtam. És akkor... akkor... FELÉBREDTEM.
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-03-30 00:00:00
|
Horror
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások