Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura lovagolni megy!

Elmesélem mi történt velem vasárnap, amikor is egy csinos, sármos nagyon jóképű borotvált fiú vitt ki engem lovagolni tereplovaglásra a környékbeli erdőbe.

Mikor odaértünk egy sűrű erdő közepére, Ő leszállt a lováról és én nem értettem, hogy miért száll le, azonban abból, ahogy a szemembe nézett, rögtön rájöttem, hogy nagyon megkívánt engem és azt akarja, hogy leszálljak. Bevallom, én is kívántam Őt, nagyon tetszett nekem. Kikötötte a lovakat, leterítette a kabátját, és gyengéden lefektetett rá, majd elkezdtünk hevesen csókolózni.

Ekkor mohón gombolta, tépte le a ruhát rólam, kigombolta a blúzt rajtam, és mint egy kiéhezett bika, mohón kezdte a melleiemet nyalogatni, mellbimbóimat simogatni. Majd lerángatta rólam a nadrágot és a már teljesen nedves és izgalomtól átforrósodott puncikámat kezdte gyengéden a nyelvével símogatni. Majd egyre mohóbban és mohóbban nyalta a puncikámat, én pedig a gyönyörtől már sikítottam, már nem érdekelt az sem, ha valaki meglát bennünket. Teljesen izgalomba hozott ez a pasi, már kétszer elélveztem a nyelvétől, pedig a testével még hozzám se nyúlt.

Ekkor már én is kívántam számban érezni a kemény, izmos, vastag, erektől duzzadó faszát. Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban.

Azután kivette a faszát a számból, és azt mondta, nem is mondta, hörögte, hogy a puncimat akarja! Én pedig ügyesen beleültem lovaglóülésben a hatalmas meredező dákójába, és már jött is az első orgazmus részemről. Hangos sikítással jutottam a csúcsra. Ekkor éreztem, hogy Ő is hamarosan élvezni fog, leugrottam a farkáról és elkezdtem szopni a faszát, mert azt akartam, hogy a számban élvezzen el, ami hamarosan be is következett.

Spriccelt a számba a finom mandula ízű geci, én pedig nyeltem ezt az isteni nedűt, nehogy egy csepp is kárba vesszen belőle. Mikor lenyalogattam az utolsó cseppet is a faszáról, elégedetten csókolóztunk a kék ég alatt, összeölelkezve.
Hasonló történetek
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24722
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Fekete Rózsa ·
Mandula ízű geci???????mivan?! :flushed:

Piros Pille ·
:)))Hogy ástad ezt elő?:))))

Biztosan olvasott a szerző valamit a keserűmanduláról, és onnan az ötlet. Olyan rémes ez az írás, hogy jó kedvem lett tőle.))))

mandula ·
Hááááát..... :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: