Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura-Az álmok valóra válnak (1. fejezet) A ,,Rém"

...Csak fuss !!!..-Kiáltotta valaki .Laura megállt.Fal emelkedett előtte .
,,Ez az előbb még nem volt itt"-gondolta.-Nem ,ez csak álom !

2.

Verejtékezve ébredt kollégiumi ágyán.A megkönnyebbülése leírhatatlan volt.Szobatársai aggodalommal néztek rá:
-Mit álmodtál ?-Kérdezte egy szőke lány ,majd lábát maga alá húzta .
-Ne...Nem emlékszem -Felelte Laura.
-Na ,ne hülyíts !-mondta a másik.-Adok egy Andaxint - némi habozás után hozzátette :-ha kell...
Az jó lenne ..kösz!-a ,,másik" fölállt és hozott egy pirulát és egy
pohár vizet.Laura megitta a vizet és lenyelte a kapszulát .
-Jó éjt Edina!-szólt ahhoz a társához aki a gyógyszert hozta...ő volt Edina.A szőke már visszaaludt .
-Jó éjt Lau!-Edina azon tűnödött mit láthatott Laura...Miért suttogta:Nem ,ez csak álom!Mikor már gondolatai egybefolytak, ő is lecsukta szemeit.

3

Az alaktalan hang most láttatott magából:
Egy villanásra megjelent :hosszú kopott kabátot viselt és cowboy kalapot.Arcát eltakarta Egy kendő.
-Fuss csak!-Undorító kacagás közepette szaladtak ki a száján a szavak.
Laura szűk sikátorban rohant.Végtelen volt ...gyorsan elfáradt,de a mögötte lépdelő szörnyűségtől minden emberi fájdalomnál jobban rettegett.Még a halálnál is .Másnak érezte magát...mintha más lenne.és mégsem volt az .
-Gyere picim!-csalogatta magához a rémkép .-gyere Edina!-ezt már dühödten mondta...valósággal sziszegte.
Edina ?De én Laura vagyok-ébredt rá-Megtorpant .Nem tette jól. Így üldözője előnyhöz jutott.Újra futni kezdett.Érezte :nem bírja már sokáig .
A fal! ...Az áthatolhatatlan akadály megint ott magaslott előtte .
Szíve egyre hevesebben vert.Most már torkában dobogott.
-Kukucs édesem -lihegte a rémség.Megragadta a karját .Érintése megégette Laurát.Az alak szeme mélyén perzselő tűz gyúlt.A kendője lecsúszott.Arcára a torz vicsort mintha rajzolták volna.
,,Neee!-sikoltotta a lány .Arrébb akart ugrani de minden végtagja mozdulatlan maradt.Könnyek csorogtak arcáról. Megcsapta a nyíló szájból áramló kriptabűz.Öklendeznie kellett .A ,,Rém" élvezettel nézte, eztán éles kacajt hallatva felemelte Laurát és a falnak taszította.Összecsuklott .Szájából és orrából eleredt a vér ,alkarja pedig ahol megfogták felhólyagosodott .Megégett.A vadász kabátja most meglebbent és belső zsebéből egy tőr került elő.Az űzött vad megigézve nézte a lángoló szemeket majd elkapta róluk tekintetét .
Támadója nevetett, megsimította arcát és a fegyver fellendült a magasba.Lecsapott.Lau (Edina?)nyöszörgött.A kés nyakának ütőerét vágta el .Odakapott .Ujjai közül meleg vére spriccelt.A ,,Rém " áhítattal szemlélte ,visszazökkent és most ráugrott .Edina hörgött (Laura?),most egyenesen a mellkasához tartott és...

4

Laura ismét felébredt.Szerencsére a többiek nem.Zihálva szedte a levegőt.Önkéntelenül nyakához nyúlt ,megtapogatta.nem volt semmi.lenézett a kezére :Az égésnyom ott volt...Minden erejére szüksége volt ,hogy ne üvöltsön torkaszakadtából.

5


csak pirkadat felé nyomta el az álom.De nem történt semmi szörnyűség...


6

-Lala !Ébredj már te álomszuszék!-Petra (Ő volt a szöszi) állt fölötte-
-M..Mi van? - Kérdezte "Lala".
-Kedd!-Na kifelé az ágyból!Ed zuhanyzik ,utána te is!-Petra elment .Laura kikászálódott és indult a fürdőbe .
Edina már törölközött.
-Jó reggelt !hímnemű társaink már az ajtó előtt várnak ...te meg még csak most jössz tusolni ...Na ha ezt Iván meghallja,hogy a nője ilyen lusta...-Már mosolygott.Lau is.Bármilyen elcsigázott volt az éjjeli események miatt,nevetnie kellett.Megborzolta Ed haját.
-Bolond vagy!!!-mondta .Levette hálóingét ,és a zuhany alá állt.
-Te ...miért mondtad álmodban ,,Nem ez csak álom "?-Vetette föl Edina.
_Rossz volt ...Egyébként meg ilyet mindenki átél! Nem emlékszem.-Hazudta.Készen volt .Felöltötte ruháit,s közben arra gondolt hogy ma nem lesz se Ivánnal se Petrával és még csak Edinával sem közös órája...
Pfff...Ócska ,szar nap-gondolta-na mindegy.
-La !-Iván volt az .Magas ,hátközépig érő haja lófarokba kötve és ápolatlan borostás ...mint mindig.-gyere már, elkésünk!
-Megyek !-válaszolta Ő.kirohant és gyors csókot váltott Ivánnal.
felmentek a terembe.
Edina bejött és közölte hogy ma egyedül megy vásárolni ,mert ma csak 4 órája van.
-OK!-nyugtázta Laura.

Ekkor beszélt utoljára barátnőjével.




Hasonló történetek
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: