Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Korrepetálás

Hát az egész azzal kezdődött hogy én amikor ált.isk. 7. osztályában jártam szinte mindenből jó tanuló voltam kivéve a történelmet. A töri tanárom úgy kb. 45 éves lehetett, félkövér és a haja vörös volt de a lényeg az volt hogy én bukásra álltam és mivel egész évben csöndbe voltam ezért az év végén 2-essel átengedett. Amikor 8-os lettem egy új töri tanárt kaptunk az osztállyal, ahogy megláttam egyből megtetszett nekem a neve Ildi volt. Ő most végzett a főiskolában kb. úgy 23-25 éves lehetett. Nagyon szigorú volt az év végén bukásra álltam és akkor megkértem hogy korrepetáljon engemet töriből. Megbeszéltük az időpontot, szerda 15:00 volt. Mikor már 10-edszerre járt nálam (akkor nagyon meleg volt) és megkérdeztem hogy kér-e valami innivalót. Azt mondta hogy kér, én felajánlottam neki hogy van itthon ásványvíz és tej. Egy pohár tejet kért és amikor bevittem tudtam, hogy lesz közöttünk valami (persze a tejet direkt egy törlőronggyal vittem be) és az ajtónál volt egy küszöb és pont szemben volt velem a tanárnő.

Ekkor direkt úgy csináltam, mintha megbotlottam volna pedig nem. A tanárnőt végig nyakon öntöttem és azt mondta, hogy miért nem tudtam jobban odafigyelni. Ekkor odamentem a törlőronggyal és elkezdtem törölni a mellénél a topját és ekkor rám nézett és ezt mondta: szerintem ezt te direkt csináltad. Én mentegetőztem mint egy állat és amikor töröltem a mellét rám nézett és én is ránéztem kb. úgy fél percig néztük egymást az után pedig elcsattan közöttünk egy csók. A nyelvével az én számban a nyelvemet pásztázta, míg én elkezdtem vetkőztetni. Mikor leszedtem róla a topját, egy kék melltartó lapult a gyönyörű dombocskáján. Elkezdtem simogatni a jobb kezemmel a mellét, a ballal pedig a combját pásztáztam. Ő is elkezdett vetkőztetni engem, levette a pólómat és simogatta a mellkasomat. Én gyorsan elkaptam a kezét, felállítottam az ágyról és széthúztam az ágyat (mert kihúzhatós volt) és finoman lefektettem az ágyra, forrón csókolózni kezdtünk. Egy kis idő után elindultam lefelé először a mellét masszíroztam és szopogattam, aztán egyre lejjebb mentem és a köldökét nyalogattam mikor viszont a feszülős farmerjához értem elkezdtem kigombolni és megláttam alatta a fehér félig átlátszó tangáját, ami alatt egy szőke szőrű jól gondozott puncikát láttam.

Elkezdtem nyaldosni a szemérem ajkát, ezt ő sikítássokkal viszonozta, miután már a puncija nedvet csorgatott annál hevesebben nyaltam és ujjaztam, amit persze már elég heves karmolással és hatalmas sikítással viszonzott. Ez után felült és elkezdte letolni a sortomat. Akkor már félig felálló szerszámom ott volt a boxer alatt és ő a keze ügyébe vette a munkát. Először csak simogatta aztán amikor már úgy állt, mint egy Eiffel torony a nyelvével kezdte izgatni a farkamat. Föl-le mozgott a feje, mint egy libikóka, néha pedig erőteljesen cuppantott rajta, mikor már majdnem elsültem mondtam, hogy hagyja abba. Ekkor széthúztam a combját és a merev farkammal beléhatoltam egyre hevesebben tunkoltam az Ildit, ő pedig csak annyit mondott, hogy gyerünk, gyorsabban. Amikor már közel volt a vég, hogy kiengedjem a szellemet a palackból, akkor kihúztam a farkamat a tocsogó puncikájából és újra nyalni kezdtem. Amikor ő elsült felült és a farkamat kezdte verni és szopni, és éppen szopott mikor kiengedtem a nedüt a szájába. Lenyelte az egészet és azt mondta, hogy ez egy isteni szeretkezés, volt persze az év végén átengedett engem töriből és ez az egész történés kb. úgy 3 héttel ezelőtt történt meg.

U.i.: az egész történet igazságon alapszik!!!
Hasonló történetek
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22960
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: