Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Konyha

Aggaszt. Hajnali 4 óra van, odakint a nap még fel sem kellt teljesen, de már hangokat hallok a konyhából. A konyha a hálószoba mellet helyezkedik el, csupán egy vékony téglafal választja el a két szobát, így minden ami a konyhában történik hallható a hálószobából, föleg ha az ágyon fekszik az ember, mint most én. Az ágyal szemben található a fehér műanyagból készült bejárati ajtó amit minden este lefekvés elött behajtok. Sosem szoktam ilyen korán kellni, általában sokáig alszom a hétvégéken és nehezen kelek ki az ágyból. 
 
Egy tányér eltört a padlón, tisztán lehetett hallani.
 
Nagynehezen lehúzom magamról a takarót és elkönyvelem magamban hogy az ágyam másik fele üres. Jó, szépen lassan ... egy kis hátfájás, egy kis nedves szemgolyó és ... Becsapódott egy szekrényajtó a konyhában. Dühös lehet? Ha dühös akkor rám? Miért pont az én konyhámban veri le a dühét? 
 
Elmélkedés közben feláltam az ágyról és most szemben állok az ajtómmal, a hálószoba elég üres mivel nemrég volt a beköltözés ebbe a házba. Kihajtom az ajtót és kinézek ... szépen lassan ... hangtalanul. Rántok egy nagyot és hirtelent az ajtón így én a szobán kívül vagyok és a hálószoba ajtaja most ismét behajtva van. A konyhának nincs ajtaja mivel van szagelszívó és ablak is. Ám most ez aggaszt. Elörelépek hogy lássam a konyhát ... Minden szanaszét, kerámia és üveg törmeléke a földön, minden szekrény ajtaja kinyitva és a hűttő tartalma is a földön hever.
 
Senki sincs a konyhámban ... 
 
Egyedül élek.
Hasonló történetek
6487
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
10076
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: