Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kísért a múlt I. rész - A farkasember éjszakája

Na itt van az "Amazonok és kannibálok szigetén" sorozat folytatása.

2025-öt írunk. Bónai tábornok 1997-es visszatérése után kalandjait megírta egy könyvben, melynek címe a „A halál szigetén” volt. Ám ezt a könyvet nem adták ki. Senki sem hitt Bónainak és 2025 júniusában elindítottak egy telepesekkel teli hajót az újonnan Remény-szigetnek nevezett Halál-szigetre. A telepesek először a három legnagyobb szigetet népesítették be a Remény-sziget körül. Ezek voltak a Szépremény-, a Jóreménység- és az Újvilág-szigetek. Minden szigeten egy-egy nagyvárost építettek. A Szépremény-szigeten New Londont mely később a függetlenedett Remény-szigetek fővárosa lett, a Jóreménység-szigeten Gattenberg, az Újvilág-szigeten pedig Volojev városa. Az egész szigetcsoport bevándorló lakossága három millió fő lett. Néha bekalandoztak a Remény-szigetre is de a telepesek, kutatók mind eltűntek. Néha a kiöregedett katonák meglátogatták az amazonokat és az angyalokat emlékül a régi időkre amikor majdnem egy évet töltöttek ezen a szigeten. Évek teltek el és különös dolgok kezdtek történni a Remény-szigeteken. Elszórva de mégis rémisztően hasonló halálesetek történtek szerte az egész országban. Leggyakrabban tengerparti vagy erdőszéli falvakban, kisvárosokban de néha a nagyvárosokban is. A különös halálesetekre felfigyelt az ENSZ is és egy cyborgokból (cy0borg=cybernetikus organizmus) (a cyborgok félig ember félig gép élőlények melyeket ekkor a hadseregnél és a kutatásoknál alkalmaztak), terminátorokból és droidokból álló osztagot küldött az ügy felkutatására James Bly tábornok és Németh József (Zita öccse) vezetésével. Ebbe a csoportba később egy-két angyal köztük Zita és Gábriel is és egy-két amazon is beszállt. Így megismerték a fejlett kultúrát és technikát és segíthettek régi barátaiknak is.

Az éjszaka nyugodt volt és csendes. A Nap már egy-két órája lement. Az Újvilág-sziget partjaitól nem messze volt egy erdő. Eltérően az éghajlattól vártaktól lombhullató erdő volt. Egy erdélyi ködös erdőre emlékeztetett. Az erdő szélén állt egy autó. Piros sportkocsi volt. Gyönyörűre lemosva. A távolban egy hegy tetején tisztán ki lehetett venni egy ház formáját. A kocsiban egy gimnazista fiú dugta a csaját. A fiú rasztás kékre festett hajú, magas, testes fiatalember volt. Játszott a volojevi kosárlabda csapatban. A lány pár évvel fiatalabbnak tűnt nála, de igazából nagyjából egy idősek voltak. A lány hosszú eredetileg barnás szőke, de most feketére festett egyenes haja leomlott apró formás melleire. Bőre sima volt és puha. Telt ajkai remegtek a hűvös időtől. Vékony, sportos teste volt. Bár nem versenyszerűen, de játszott az iskolai röplabda csapatban. A lány az üléseken feküdt. Fölötte a fiú térdelt. Farka vége kissé belemerült a lány lucskos puncijába. A lány feje mellett könyökölt és csókolóztak. Mindketten nagyon élvezték. Pár perc múlva felültek és lihegve kipihenték magukat. A fiú kiszállt a kocsiból és elindult a bokrok felé. Hugyoznia kellett. A lány a kocsiban maradt és felöltözött. Hirtelen ordítást, majd ágropogást hallott. Kiszállt a kocsiból és elindult a fiú után.
- Gery! Gery! - ordítozta a fiú nevét de semmi válasz.
Hirtelen érezte hogy két hideg kéz ér a derekához. Hátrafordult hogy megcsókolja a barátját, de amint meglátta, hogy mi van mögötte, rögtön felsikoltott. Egy húscafatokkal „díszített” csontváz támaszkodott a hátára. Szeméből és szájából folyt a vér. Gery volt az. A lány megismerte az arcvonásaiból (Már amennyi megmaradt belőlük). Pár lépést tett hátra, amikor a bokrokból egy jól megtermett majdnem két és fél méter hosszú farkas ugrott ki. Hátsó lábai lényegesen erősebbek voltak az elsőknél. Testtartása is olyan volt, mintha a hátsó lábain közlekedne. Szeme vörösen izzott. Rávetette magát a lányra és a hátára fektette. Belevájta a fogait a lány nyakába és egy erőteljes mozdulattal kitépte a nyelőcsövét, a légcsövét és a keresztcsontjának egy részét. A lány teste összecsuklott, szemei elüvegesedtek és kiszállt belőle a lélek.

A reggel sokáig váratott magára. Mikor felkelt a Nap megvilágította a kocsitól csupán száz méterre fekvő két holttestet. A csontvázakról cafatokban lógott a hús. A halál közeli arckifejezés még mindig ott ült a lány széttépett arcán. A hullák körül emberek sürögtek. Nyomokat gyűjtöttek és vizsgálatokat végeztek. Hamarosan egy páncél autó érkezett és két furcsa férfi szállt ki belőle. Az egyikőjük James Bly volt. A rendőrség magas rangú tisztje Magas termetű, harmincas évei elején járó, szőke férfi volt. Bal szeme helyén egy apró gömb izzott. Jobb karján titánból készült páncél darabok helyezkedtek el. Ujjai tövénél apró kb. egy centis szegecsek álltak ki a páncéllapból. Bal karja látszólag normális volt. Eltekintve a hatalmas izmoktól és a kézfejét borító kesztyű szerű páncéltól. A másik férfi Németh József valamivel alacsonyabb, fekete hajú negyvenes évei végén járó férfi volt. Bár az ő testét is páncél borította ez csupán ruha volt. Míg Bly páncélja a karjából „nőtt ki”. A cyborg odalépett a tetemekhez és egy sziklán pihentetett páncél bevonatú lábára támaszkodott.
- Egy húsz éves fiú és egy tizenkilenc éves lány. A maradványokból ítélve farkasok, medvék vagy hasonló ragadozók végezhettek velük. - mondta halkan.
- De ezek az állatok nem végeznek ilyen pusztítást. - felelte egy zoológus aki mintát vett a hullákról csöpögő nyálból.
- Az már igaz. - mondta Bly és cybernetikus szemével ráközelített a csontokra. - Pedig ezek a fognyomok csak is farkastól származhatnak.
- Egy kb. három méteres farkastól. - hangzott Németh József válasza. - Ugyanis ezek a fognyomok hatalmasak.
A zoológus beletette a nyál mintát egy tenyérnyi analizáló gépbe és várt.
- Ez lehetetlen! - kiáltott föl.
- Mi az? - fordult oda a két rendőr.
- Ez a nyál minta 11%-ban farkas 89%-ban pedig emberi nyálat tartalmaz.

A titokzatos gyilkosság után Jimmy Bly kapcsolatba lépett az amazonokkal és az angyalokkal. Kutatásokat végzett a szigeteken valaha élt összes törzsről és fajról. Ahogy a feljegyzéseket lapozgatta megakadt valamin a szeme. Végigolvasta a feljegyzéseket és összecsapta a könyvet.
- Ez lesz az! - mondta.
- Mi? - nyitott be József. - Mit találtál?
- Nem érünk rá! - mondta a cyborg. - Irány az újvilág-szigeti erdő! Egy farkasemberrel van dolgunk.

Az erdő csöndes volt és nyirkos. A fák között halkan süvített a szél. Farkasok üvöltése és baglyok huhogása hallatszott. Az erdő sűrűjében egy sátortábor állt. Egy gimnazista osztály egy hetes túrára indult és fogalmuk sem volt az erdő rejtette veszélyekről. Az egyik sátorban három lány és három fiú telepedett le. Éjfél körül járt és zseblámpa fénynél rémtörténeteket meséltek. Szóba kerültek a zombik, a vámpírok és még sok más, amit nagy rész Bónai történeteiből merítettek. Már reszkettek a félelemtől, amikor valami reccsenést hallottak. Az egyik fiú vállalkozott, hogy megnézi mi volt az. Alighogy kidugta a fejét, hirtelen ki is ugrott. Ekkor egy hatalmas mancs feltépte a sátrat. Ott állt előttük három méteres magasságával, szőrös és izmos testével, nyáladzó álkapcsával és vérfagyasztó tekintetével maga a farkasember. Ordítva rohantak az erdőbe, de a szörny gyorsabb volt. Hamarosan utolérte őket. Teste összegörnyedt és hatalmas álkapcsával megragadta az egyik lány karját. Az rögtön hátralökte. Ekkor a lény a mancsát nyújtotta felé. Megragadta a karját, letolta a farmerjét és a lány seggébe tolta hatalmas farkát.

A lány felsikított. Ekkor a farkas ember megfordította. Ahogy mélyen lehajolt pofáját bedugta a lány bő inge alá és öt centis fogait a lány melleibe mélyesztette. A lány ismét felsikoltott. Karjával előrenyúlt és megragadta a szörny faszát. A nemi szerv olyan vastag volt, hogy alig érte át a kezével. Erősen megmarkolta a lény férfiasságát és megcsavarta. A farkasember felordított. A lány összeesett és kezét fájó mellére tapasztotta amelyből ömlött a vér. A szörny fölemelte a mancsát, hogy lesújtson. Ekkor puska dörgés rázta meg az erdőt és a szörny holtan esett össze. A fák közül Jimmy Bly, Németh József és egy amazon alakja bontakozott ki. Jimmy kezében egy füstölgő puska volt. Ránézett a döglött lényre és megtántorodott. A földön egy ember feküdt.
A lányt kórházba vitték de két nap múlva belehalt sérüléseibe. Ekkor a szigetcsoport kormánya megbízta James Blyt hogy állítson össze egy csapatot. Utazzanak a szigetre és kutassanak. Nyomozzanak az ehhez hasonló halálesetek után, amelyek időközben egyre gyarapodtak és fékezzék meg a „gonoszt”.
Hasonló történetek
16003
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
6366
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Duncan ·
Haladás!
ezt még nekem is el kell ismernem!

baszós ·
Kössz Dante! Remélem a következő részek valamelyikével még az "Egyedül"-t is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: