Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kis érzékeny színészlány

...Márti reggel amikor felkelt, tudta ma történni fog valami érdekes, de nem a szinházzal kapcsolatban.Reggel elment az iskolába, végigülte unalmas óráit, majd elment próbálni . A szinházban lelkes volt és várakozással teli, amikor észrevett egy kedves férfiarcot az 5 sorban. A rendező soha nem szokta megengedni, hogy beüljenek a próbára még közeli barátoknak se ezért nem értette, hogy kerül ide a jóképű idegen, de valahogy felpezsdítette a lelkét. A szünetben mindenkit megkérdezett, de senki nem tudta ki az illető, bár idősebb volt nála a férfi, de annyira kiváncsi volt,és mivel még mindig egyedül ült ott odament hozzá.
- Szia! Márti vagyok.
-Hello! Tudom - mondta mosolyogva és mivel a lány várakozásteli kifejezéssel az arcán nézett ráhozzátette: Én Ákos.
- Kedves név- miket beszélek gondolta magában- jajj, akarom mondani, hogyhogy beengedtek?
- Nem tudok eljönni valószinüleg mire kész lesz a darab és mivel nagyon érdekel mit hozol ki a szerepből megengedték, hogy beüljek. NE nézz így tudom, hogy nem lehet bejönni, de velem kivételet tettek. Majd egyszer elmesélem miért.
- Hát jó. Ha te mondod-mosolygott rá a lány vidáman- Most mennem kell.
- Ráérsz próba után?
- 9re kész leszek- majd felrohant a szinpadra és mintha eddig a szöveget gyakorolta volna, most minden segitség nélkül ment neki. A dalok amiket énekelt a szövegek, minden egyszerűnek tűnt. Le akarta hengerelni Ákost.

- Késtél!
- Ne haragudj, de le kellett mosnom a sminket, mert már annyi volt rajtam féltem fe se ismersz alatta- mondta kitörő lelkesedéssel a lány. Már 2 hónapja járt a férfivel, de még mindig ugy érezte nem tud róla semmit.
- Semmi baj, bár én bárhogy felismernélek azt hiszem..
-És ha fekete lenne az egész arcom és szőke paróka lenne rajtam?- szorosan magához húzta a lányt, de mielőtt megcsókolta volna megcsikizte.
- Jajj, Ákos ne csináld tudod , hogy nem birom- kacagott.
- Oké-oké. Akkor menjünk.
- Hová?
- Ma menjünk hozzám.
- Még soha nem voltam nálad. Soha nem hivtál még fel.
- Tudom, hogy kiváncsi természet vagy és azt hiszem eljött az ideje.
- De várj, anyuék nem tudják, hogy nem megyek haza, és már késő van ahhoz, hogy tőled menjek haza.
- Szóltam nekik ne félj.
- Komolyan? Meglepsz. A barátnőimhez se engednek el előadás után, de nálad ott aludhatok. Elmondtam, miért olyan fontos. De ezt most ne firtassuk tovább. Majd otthon mindent elmesélek.
Beszálltak a kocsiba és egy óra utazás után elértek Ákos házához.
- De hiszen ez egy kastély!lepődött meg a lány- Te jó ég!- de mivel látta a férfi arcán a szomorúságot, nem érdeklődött, inkább megpróbálta felvidítani. Kislányos ragaszkodásával odabújt hozzá, de nem tudta teljesen lekűzdeni kiváncsiságát.
- Mit csinálunk nálad?- kérdezet félig érdeklődve, félig kajánul.
- Majd meglátod, mondta már kicsit jobb kedvvel.
Bementek. Hatalmas volt a ház, de a lány nem merte szóvá tenni. Szerette a férfit, bár még csak 17 éves volt, jövőre érettségizik,mégis úgy érezte vele szivesen leélné az életét. Nem zavarja , hogy az Operett színházban játszik, nem zavarja, hogy a szülei borzalmasan beszűkült emberek és egyszerűen fantaztikus alak. Pont mint álmaiban, de valyon ezt ő is így gondolja?
- Ákos-mondta annyira határozottan, hogy a férfi megijedt, hogy haza akar menni
- Tessék?- állt meg egy pillanatra a lány szemébe nézve, de mivel félelemmel teli kétely volt benne , gyanúja elült.
- Miért épp én? Ha nem megyek oda hozzád odajöttél volna? Mit érzel irántam? Szeretsz vagy csak imponál, hogy egy nálad 8évvel fiatalabb lány érdeklődést mutatott feléd?
- Vártam, hogy odagyere- szorította meg a lány kezét- Már szinte szugeráltalak. És igen szeretlek, nem kedvellek, nem tetszel, hanem szeretlek. mindennél jobban és nem számit hogy én 25 vagyok te meg 17.
Ölbekapta a lányt és megkérdezte éhes e, de mivel azt mondta szomjas csak, nem foglalkozott a kérdéssel tovább, hanem felvitte a hálóba. Ott letette az ágyra, de a lány szóhoz sem jutott. Mindenfelé rózsaszirmok, gyertyák és narancslé. Bár komikusan hatott egy kicsit, de a férfi tudta a pezsgőt nem szereti.
- A szüleimnek..
- Aztmondtambeszélnünkell, valami fontos dologról, de az ráér holnap. Persze csak ha beleegyezel, hogy egy kicsit most ...- de a lány ekkor már belecsimpazkodott a nyakába és megcsókolta. Heves csókolózásba kezdtek. A férfilevette róla szűk pólóját és simogatni kezdte, majd a mellével játszott. Bár a lány nem volt túl magas viszonylag nagy és kerek mellei voltam ami a férfit nagyon izgatta. A lány jelezve, hogy ma bármiben benne van levette a férfi pólóját, és elkezdte kigombolni nadrágját is, ám Ákos nem hagyta ,hogy átvegye a vezetést. Ma azt akarta, hogy a lánynak a lehető legjobb estéje legyen. Levette róla szürke miniszoknyáját, majd hasa csókolgatása után bordó tangáját is. Bár a lánynak nem tetszett saját teste a férfi csak ugy gyönyörködött benne. Fantaztikusnak tartotta, ki akarta élvezni a helyzetet, simogatta csókolgatta a lányt.Márti felhúzta magához és hevesen szerelmesen csókolta, tudta vele lehet bármit, de ismét lefelé ment , melleit hasát csókolgatta, míg el nem ért legérzékenyebb pontjához. Nagyon jól esett neki a férfi közelsége, de mégis furán érezte magát ebbena kiszolgáltatott helyzetben, ám egy idő után elvesztette a fejét annyira jól csinálta. Miután egész testét átjárta az orgazmus heves, áramcsapásszerű fantaztikus érzése ő vette kezelésbe Ákost. Nem volt rapasztalata ilyen tére amit kedvese nagyon jól tudott, de hagyta egy kicsit szenvedni a lányt, aki levette róla először nadrágját majd boxerát is. Nyelvével körözött makkja körül. Farka már így is kőkemény volt és nagyon félt ha a lány sokáig "gyakorolna" azonnal elmenne, de mégsem szólt. Tehetsége volt . Ahogy heréivel játszott ahogy nyalogatta a tövéig és vissza a makkig, nagyon jó érzés volt. Amikor ugy érezte vége van akkor mondta a lánynak, hogy most hagyja és mivel nem akarta a lányt első alkalommal mindenre rávenni egy pohárba élvezett. De a lány nem hagyta ennyiben a dolgot, ha már elkezdték ő rendes befejezést akart az éjszakának. Ákosnak sem kellett kétszer mondani. ’§ perc nevetés hempergés és játék után ismét harcra kész volt. Heves csókolózásba kezdtek és hogy a lánynak ne fájjon nagyon óvatos volt. NEdvei sikossá tették már, de azért először fájt neki. Arca kicsit eltorzult , de amikor a férfi megszoritotta kezét és szemébe ézett tudta a legnagyobb biztonságban van és annyira élvezte ezt a helyzetet hogy a fájdalom hamar elmúlt és egy ütt értek el a csúcsra. Kimerülten egymás karjaiban aludtak el.
Reggel szinte szugerálta nézésével a lányt a karjaiban aki hamarosan fel is ébredt.
-Reggel van. Ami azt jelenti másnap. Elmeséled?
- Neked is jóreggelt szivecském- mosolygott.
- Bocsánat és még valami, köszönöm a tegnap estét. Nagyon..
-NEkem is jó volt. És ami azt a ksi dolgot illeti- nem akarta elmondani az este amikor a lány mondta neki, hogy mennyire szereti.. nem akarta elkeseríteni, ezért inkább mást mondott
- Tudod ez a ház az őseimről maradt rám és pénz is van hozzá..
- Engem enm érdekel a pénz! a lényeget mond!
- De a pénz a lényeg!- de ez annyira rosszul esett a lánynak, hogy rögtön kimászott a férfi karjaiból és elkezdett öltözködni.
- Nem a pénzedért vagyok veled, Nem azért hogy szar papirokkal szórakozz! Szarok a pénzedre. ANgyon jól tudom, hogy van pénzed, mert mondták, hogy adományoztál a színháznak, bár nem gondoltam, hogy ennyi van... De engem soha nem érdekelt a pénzed, annyim nekem is van amennyire szükségem van, majd kirohant a szobából sírva, hogy ekkorát kellett csalódnia, de nem tudta, hogy innen hogyan jut haza. most mit tegyen . az általa vélt jó irányba elkezdett gyalogolni, amig Ákos utol nem érte autójával.
- Beszállnál?
- Kell az edzés a színpadra- bár dacos akart lenni, nem tudott eléggé haragudni arra az emberre akit szeretett, talán mindennél jobban.
-Kérlek.
-Nem ezt akartam mondani reggel. Féltem ha azt mondom amit szeretnék megijednél és szomorú lennél ... és most se szeretném még.
- Keresek a színházban és otthon lakok. Semmire sincs szükségem .
-Légyszives bocsáss meg. Soha nem próbáltalak a pénzemmel elcsábitani, nem is tudtam, hogy tudsz az adományról.
- Nem is baj. Na de mind egy menjünk vissza reggelizni, mert éhes vagyok, aztán vigyél légyszives haza.
Hetente egyszer Márti Ákosnál aludt az elkövetkező két hónapban, de tudta valami nics rendben, mert néha kedvese eltűnt, nem mondta hova, bár tudta nem megcsalja mégis félelem és aggódás volt a szívében. Párja egyre jobban lefogyott és bár amikor együtt voltak mindig vidám volt tudta hogy nagy a baj.
2 hónapra első éjszakájuk után behivták a kórházba. NAgyon megijedt, nem tudta mi történhetett, de rosszabb volt mint amire számitott.
A nővérpultnál kérdezte, hogy hol fekszik és miért hivták, de a nővérkék is csak könnyes szemmel néztek rá, hogy azt se tudja mi van.
- Szerbusz. lépett be a szobába, de majdnem el is ájult.Ha nincs ott a szék, talán össze is esik.
- Most fogom megtudni amit el akartál mondani?
- NAgyon szeretlek. Ezt még el akartam neked mondani.
- Ekkora a baj?
- Már nincs sok időm. olyan boldogok voltunk, nem akartam elmondani, nem akartam elrontani.
- de mi van?kérdezte a lány sirva és orditva egyszere
- Rákos vagyok. MEg fogok halni már nagyon kevés van hátra.
- Mennyi? pár hónap?- amikor látta a könnyeit a fiúnak módositott- hete?
- Már régen tudom..
- NEm az nem lehet. Én erre nem készültem fel. Ezt nem teheted velem. Hogy képzelted? Segithettem volna! Erőt adtam volna.- keservesen sirt
- Tudnod kell, hogy nagyon szeretlek. Nem tudtam tönkretenni. Nem gyógyitható és egyszrűen annyira megszerettelek az első találkozásunkkor, hogy képtelen voltam...
- Hát ezért jöhettél be a színházba?- bólintott
-Szeretlek. Mindennél jobban.- és megfogta a kezét- ENm lehet. Ez velünk nem történhet meg. Hozzád akartam menni. együtt gyerekeket nevelni. Együtt meghalni. Megfogta Márti kezét.
- Én is ezeket szerettem volna. De nekem ez nem adatott meg. Meg kell igérned, hogy nem sirsz többet.
- Nem. NEm igérek ha nem tartom be.
-késza végrendeletem. Tegnap volt bent az ügyvéd. Mindenem a tiéd.. már nem csaka szívem..- még mielőtt ellenkezhetett volna a fiú elengedte a kezét.
Keservesen sírt. Zokogott, Nagyon szerette és nem tudta felfogni, hogy ez lehetséges.
A temetésre színész barátaival ment el. Még akkor is sírt. Nagyon fájt neki a férfi elvesztése. Ez sokkal rosszabb volt mint ha szakitanak, Ákos még szerette. Még ma is sír ha eszébe jutnak közös estéik. A birtokon tölti szabad idejét és megpróbálja utólag megismerni azt akit ennyire szeretett...


Kovács-tóth Ákos 1 hónapos évfordulájára- Emléked örökké szívünkben él
Hasonló történetek
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: