Anna már lefektette a gyermekeit, éppen végzett a rakott burgonya elkészítésével, közben forgott a mosógép.
Ekkor jött haza a férje részegen, mint általában, maga elé tette a jénai tálat, s falni kezdte a rakottkrumplit.
- Várj, szedek tányérba neked!- szólt Anna, erre a férje dühösen ordítozni kezdett:
- Paraszt vagyok neked, büdös paraszt!
Megfogta a jénait, s földhöz vágta. A konyha bútorai és padlója megtelt az étel maradványaival, s üvegtörmelékekkel.
Annát kitette egy szál kombinéban télen az udvarra, majd becsukta kulcsra az ajtót.
Anna állt az ajtó előtt dideregve, benn szétmosta a mosógép a gyerekek ruháit. Ezt látva rácsapott az ajtóüvegre, dermedt kezével nem érezte az ütés nagyságát. Kitört az üveg, Anna jobb keze véres lett a szilánkoktól, az üveg jókora húst is kiszakított tenyeréből
Átment a bátyjához, sógornője felkeltette a férjét, hogy Anna felöltözhessen, s felvitte az ügyeletes orvoshoz, aki furcsán nézett rá, csak a szemeit figyelte.
Hajnalban a férj dolgozni indult, Anna nekilátott a törmelékek feltörléséhez, kikapcsolta a mosógépet, befejezte a mosást, felöltöztette a kicsiket, elvitte őket az óvodába, majd elindult a munkahelyére.
Bekötött kezével írta a jelentéseket, jegyzőkönyveket.
A kérdésekre azt válaszolta:
- Megvágtam a kezem véletlenül egy üvegben.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-01 00:00:00
|
Egyéb
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Vagy mégis? Lehet hogy gumicsont, ahol az ember bármilyen előzményt odaképzelhet, aztán indulhat a vita? :-)
Engem inkább az zavar, hogy az írója egyetlen egy hozzászólást se köszönt meg az írásaiban, pedig illene.
Hát élet ez?