Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kemping

Egy spanyolországi kemping strandján látták meg egymást. A lány éppen olvasott az árnyékban, a fiú pedig a haverjával beszélgetett. Egy hirtelen témaváltással közölte: milyen gyönyörű! A másik srác először nem értette, de aztán követte a tekintetét, és észrevette a csodálat tárgyát:
- Ja. Az. De nem magyar, mit akarsz tőle?
- Miért ne lehetne akár magyar is?
- Angol könyvet olvas…
- Tényleg. De azért van, amihez nem kell beszélni...
- És hogy magyarázod meg, hogy mit akarsz tőle?
- Majd intenzíven gesztikulálok...
- Szerintem attól inkább kitöri a frász.
- Olyan elképzelhetetlen, hogy fantasztikus testemtől elaléljon?
- Olyan...
- Most nincs kedvem megsértődni, úgyhogy hagyjuk, húzzunk fürdeni.

Mire kijöttek a vízből, a lány már nem volt ott.
- Hagyd már a francba, felejtsd el. Ennyire azért nem jó nő.
- Persze, igazad van- sóhajtott a fiú.
- Na gyere, visszamegyünk a sátorhoz, iszunk egy sört, és mindjárt normálisabb leszel. - Ahogy mentek, észrevették, hogy a lány egy idősebb párral beszélget. „Nyilván a szülei”- gondolta a fiú, és mintegy véletlenül arrafelé kanyarodott. Amikor közelebb ért, meghallotta, hogy beszélgetnek. Magyarul…
- Semmi kedvem bemenni a városba. Inkább maradnék strandolni. – mondta a lány.
- Biztos vagy benne? Unatkozni fogsz.
- Á, majd legfeljebb olvasok. De nagyon meleg van, megmozdulni sincs kedvem.
- Te tudod. Mi mindenesetre csak késő este jövünk haza. - Jó, mondtam, hogy megleszek. Sziasztok. – és ezzel belépett a lakókocsiba.

A fiúk is továbbmentek.
- Szóval mégis magyar...
- Na de a könyv...
- Nyelvtanulás... Rémlik valami?
- Végül is mindegy. Az a lényeg, hogy szabad a pálya, lehet ráhajtani.
- Ugyan már, úgysem tetszem neki.
- Pont neki ne?
- Jól van, menj aludni. Lehet, hogy én még lemegyek ma a strandra... - Alighogy leterítette a törülközőjét, már jött is a lány. A fiú vett egy nagy levegőt, és odament hozzá. Elkezdtek beszélgetni. Kiderült, hogy a lány nem csak szép, úgyhogy a fiú egyre jobban érezte magát. Órák óta ültek a parton, és már senki nem maradt rajtuk kívül, egyre hűvösebb lett. A lány megborzongott, a fiú az ölébe kapta, és átkarolta. Erőtlen tiltakozás volt a válasz.
– Ne hülyéskedj már. Nem akarlak bántani, csak látom, hogy fázol.
– Jó, de akkor sem kéne... Nem is ismerlek!
– Meg akarsz fázni?
– Hát azt azért nem...

A fiút elbűvölte a törékeny test, amit az ölében tartott. Egyre kevésbé tudott a beszélgetésre figyelni, minden gondolatát lekötötték a domborulatok, a bőr és a haj puhasága, illata. Egyre izgatottabb lett. Nem bírt parancsolni a kezeinek, elkezdte simogatni a lány derekát, karját, vállát. A lány hirtelen elhallgatott. Aztán felsóhajtott, és azt mondta:
- Ezt azért már tényleg nem kéne... De a teste készségesen simult bele a fiú tenyerébe.
– Miért ne? Olyan csodálatos vagy.
– Nem ismerlek...
- Ez igaz. De jólesik, ahogy simogatlak, nem? - Csak egy halk sóhaj volt a válasz.

A néma beleegyezés felbátorította a fiút. Először csak a tarkót csókolgatta, de amikor érezte, hogy az utolsó ellenállás is megszűnt, és a lány teljesen ellazult, akkor maga felé fordította az arcát, és megcsókolta. Csak puhán érintette az ajkát, majd mikor az megnyílt, óvatosan behatolt a nyelvével. Milliméterről milliméterre fedezte fel a lány száját, és egyre inkább elöntötte a vágy. A lány is egyre mélyebben vette a levegőt, és meg szorosabban simult a fiúhoz. Készségesen viszonozta a csókot, mindenről megfeledkezve kóstolgatták egymás száját. Aztán a fiú ráfektette a lányt a törülközőre és ránehezedett. Már nem a száját csókolta, hanem elkalandozott az arcára, a fülére, a nyakára. A lány egyre nehezebben kapott levegőt, keze a fiú tarkóját, hátát simogatta, aztán felbátorodva lejjebb is kalandozott.

A fiú kikapcsolta a fürdőruha felsőrészét, és kezébe vette a melleket. Pont belefértek a tenyerébe, egy darabig nézegette, simogatta őket, majd hirtelen ráhajolt az egyik rózsaszín bimbóra, és a szájába vette, nyalogatta, szopogatta, szívogatta, a lány pedig egyre hevesebben dobálta magát, és szorította a fiú fejét a mellére. Ezalatt a fiú keze rátalált a másik bimbóra, és morzsolgatni kezdte. A lány már alig kapott levegőt, amikor a fiú hirtelen abbahagyta a kényeztetést, és lejjebb vándorolt. A lány szemrehányóan felnyögött, de a fiú szája eltökélten haladt a célja felé. Kicsit elidőzött a lapos hason, de csak addig, amíg a fürdőruha alsó részét is levette. Széttárta a lány lábait, megcsókolta a szeméremajkakat, majd elkezdte nyalogatni őket. A lány csak sóhajtozott, két kezével görcsösen markolta a törülközőt. Amikor a fiú rátalált a csiklójára, hangosan felnyögött, és még szélesebbre tárta a lábait. Miközben a fiú a csiklót szopogatta, egyik ujját bedugta a szűk résbe, és simogatni kezdte. A lány egyre jobban dobálta magát, és mikor a fiú második ujja is beléhatolt, már csak valami szikrázást látott, és remegve elélvezett. A fiú feljebb csúszott és ismét a száját kezdte csókolni, és gyengéden simogatta az egész testét.

Ekkor a lány összeszedte magát, hátára fordította a fiút, és most ő kezdte csókolgatni. Minden porcikáját végig akarta kóstolni, simogatta a széles mellkast, csókolgatta a hasát, majd lehúzta róla a fürdőnadrágot, és kezébe vette a falloszát. A fiú felsóhajtott a gyönyörtől, és amikor látta, hogy a lány ráhajol, és szájába veszi a makkot, minden erejére szüksége volt, hogy megőrizze az önuralmát. A lány nyalogatta, szopogatta a makkot, közben kezével a golyókat és a gátat simogatta. Mosolyogva nézte, ahogy a fiú próbálja nem elveszíteni a fejét. Aztán a golyókat vette a szájába, és a kezével játszott a rúdon. A fiú hirtelen eltolta a fejét, majd felhúzta magához, és mikor egyvonalban volt az arcuk, vágytól rekedten, akadozva mondta:
- Benned akarok lenni! Kérlek! - A lány nem szólt semmit, csak mosolygott, kézfejével végigsimított a fiú arcán, majd beleegyezően bólintott, és a hátára fordult. A fiú amennyire csak lehetett, széttárta a lány lábait, és lassan beléhatolt. A lány vágytól elhomályosult szemmel szorította magához. A fiú lassan, ütemesen mozgott, és mikor érezte, hogy a lány körmei a hátába hasítanak és elélvez, kihúzódott belőle, és forró magját a lány hasára engedte. Gyorsan letörölte a törülközővel, majd ellazulva ráfeküdt, és arcát a nyakába temette.

Pár percig feküdtek mozdulatlanul, de mikor végre megint képes volt gondolkodni, a fiúba belehasított a felismerés, hogy bárki megláthatja őket. Felöltöztek, és egymást átkarolva visszamentek a kempingbe. Mielőtt elváltak volna, szorosan magához ölelte a lányt, és a fülébe súgta:
- Szeretlek! - A lány rámosolygott, megcsókolta, és elszaladt. Éppen akkor állt meg a szülei autója a lakókocsijuk előtt. A fiú elgondolkodva megérintette a száját, majd ő is elmosolyodott, és visszament a sátorba.

Pár év múlva már a nászútjukon tértek vissza Spanyolországba.
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: