Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kemping

Az érettségi előtti nyáron a barátommal elmentem egy 1 hetes kempingezésre a Balatonhoz. És ha már egyszer ott voltunk, be is mentünk a vízbe. Rajtam két részes volt, rajta meg egy hagyományos "fecske". A vízben jól éreztük magunkat, hancúroztunk, mígnem odaléptem hozzá, hogy megcsókoljam. Ekkor, ahogy csókolózunk, érzem, ahogy merevedik neki. A szemébe néztem, majd újból megcsókoltam, de most már benyúltam a gatyájába, megmarkoltam, és elkezdtem neki kiverni, miközben elő is vettem. Ő sem bírta sokáig. Félrehúzta a tangámat a pinám elől, megmarkolta a seggem, és magára húzott. Megpróbáltuk lassan csinálni, hogy nehogy gyanút fogjon a többi fürdőző. Aztán nem bírtuk tovább, és elkezdünk futni kifelé. Amint bevetettük magunkat a sátorba, lehúztam a tangám, és a barátomnak is szabadon ágaskodott a farka. Nem bírtam ellenállni a látványnak, odatérdeltem elé, és elkezdtem szopni, miközben megszabadítottam magam a melltartómtól. Aztán hanyatt döntött, és behelyezte a farkát a pinámba, és erőteljes lökésekkel kényeztette, miközben a szájába vette a mellemet, ahol meg is keményedett a mellbimbóm. Aztán lejjebb csúszott, és a szájával a szeméremajkaimat vette kezelésbe, majd benyomta a nyelvét a pinámba, és ott kényeztette a csiklómat. Aztán megint a kemény faszát helyezte be a pinámba, és lelkesen tágította. Aztán mikor már nem bírta tovább, fölém hajolt, és a melleimre kiverte a farkát.

Ezek után másnap továbbindultunk, de minden nap máshol táboroztunk, és mindegyik táborhelyet fel is avattunk.

Folyt. köv.: H. Szilvi
Hasonló történetek
29957
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30482
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: