Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Materdoloroza: Én is nagyon várom! Bármi is l...
2024-11-09 18:32
Rémpásztor: Persze. Hálás vagyok az érdekl...
2024-11-09 16:00
laci78: köszi! Tűkön ülve várom (ahogy...
2024-11-09 14:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kávémesék: a zombibombázó

Hideg téli éjszaka volt, a férfi csendben kelt fel, felvette egyenruháját és megcsókolta a feleségét.
- Indulnom kell, mindjárt megjön a teherautó.
- Igen, menned kell – válaszolta a nő. - Olyan szép a falunk – nézett ki az ablakon – Szeretem, amikor a holdfény kékre fest mindent. Olyan békés és boldog minden a hó alatt.
- Igen. Ez az utolsó éjszaka, amikor még ezt látjuk. Holnapra mindennek vége – bólintott a férfi.
- Vége mindennek… az eddigi életünknek. Az otthonunknak.
- Ne felejtsd el: a pincében elfértek hárman. Talán egy vagy két hét és már feljöhettek, addigra elmennek.
- Szerencsétlenek… Most ők is az igazak álmát aludják, és nem tudják, hogy pár órán belül lebombázod őket – gondolkozott el a nő.
- Ilyen a háború. Ledobom a bombát, napokig haldokolnak, a fájdalomtól őrülten menekülnek és mindent letarolnak, ami csak az útjukba kerül. Mint a sáskák. Aztán eldőlnek, meghalnak és elporladnak. Tiszta fegyver a zombi-bomba, úgy mondják. Utána megszálljuk az érintetlen városaikat, birtokba vesszük a földjeiket. Csak közben meghalnak pár ezren és elpusztul a mi falunk is. Gyűlölöm.
- És mégis felszállsz és ledobod a bombát – nézett a férjére.
- Igen. Háború van.
- Menj. Hív a kötelesség. Apádhoz még beköszönsz?
- Igen.
- Elmondod neki? – kérdezte a nő.
- Nem. Hadd higgye azt, hogy minden úgy marad, mint eddig. Nem kell tudnia, hogy pár órán belül minden véget ér. Hogy jönnek a zombivá változott szerencsétlenek. Akik ebben a pillanatban még szintén nem tudják, hogy pár órán belül élőhalottakká változnak.
- Talán még ő is elférne a pincében…
- Talán igen, de nem menne bele. Tudja, hogy ezzel a ti levegőtöket, vizeteket, élelmiszereteket venné el.. A ti életeteket.

A férfi havas úton várta a teherautót. Régi típus volt, vagy fél évszázados, olyan, ami atomháború esetén is működőképes marad. Igaza volt a feleségének. Gyönyörű a táj. Minden kék-ezüst. Le kéne fotóznia, elő is vette a mobilját, aztán visszatette. Ugyan, kinek mutatná meg?
Háború van. Le kell dobnia a zombi-bombát, amitől az ellenség öntudatlan pusztítógépekké válik. Beleborzongott… Milyen élet lehet az, ha valaki már csak pusztítani tud, és nem törődik már senki mással, se a saját életével, se a családjáéval?
És a zombibombázó fázósan összehúzta magán a kabátját.

Borzalmas lehet.
Hasonló történetek
3322
Hirtelen valami megmagyarázhatatlan Erő suhant végig rajta. Valami mély, sötét, csábító. Ekkor rájött, milyen könnyű volt megölni Rainost, egy fegyvertelen embert. Ilyen a Sötét Oldal, mely most hívogatta. De Kéler nem törődött vele. Inkább apja emlékére koncentrált, aki most már békében nyugodhatott. Elűzte lelkéből a gonoszt, a bosszú beteljesülésével a sötétség átjárta, majd elhagyta. Azonban most már tudta, hogy ha nem vigyáz, őt is könnyedén elcsábíthatja a Sötét Oldal...
3382
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
JuS ·
Rövid, ütős. Tetszik.
Rozványi Dávid ·
Köszönöm! :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: