Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Judit nővére

Tudom, hogy csúnya, sőt elítélendő dolog mások személyes cuccai közt turkálni. Akár a nővéremében, akár máséban. Én a nővéremmel szemben követtem el ezt a szégyentelen tettet. De nem bántam meg, mert ezzel végleg megdőlt az a nézetem, miszerint egy unalmas, sótlan liba. Hát nem az! Erre példa ez a levél is íróasztal fiókjának legmélyéről, aminek az olvasását képtelen voltam abbahagyni:

"Tényleg egész nap csak az járt a fejemben, hogy mi mindent csinálhattunk volna kettesben. Hogy lefekszem a csónak aljára, miközben te "gyanútlanul" a számba adod meredező farkadat és közben irányítod a csónakot ártatlan arccal. Pedig nagyon keményen szoplak, mozgatom a számat le-föl, közben a nyelvem hegyével körözök a szupersimaságú makkodon! Végre elérjük azt a kis szigetet és kimászunk. Nekiszorítasz az első fának és elém térdelsz. Rajtam csak egy kis szoknya van és egy bikini. Fellibbented a szoknyámat és belefúrod a fejed jó mélyen az ölembe. Megvadulsz a basznivágyó pinaillattól, és egy mozdulattal a bokámig lehúzod a bugyimat. Végre ott van az arcod előtt, végre elindulsz a nyelveddel. Először csak a nagyajkaimat simítod végig és belül a combomat, ahol nyomot hagyott rajta a bugyim. Muszáj nagyobb terpeszben állnom, hogy hozzáférj még jobban, sőt megfogom a fejed és kinyújtott nyelvedet pontosan a csiklómhoz illesztem.

Beleborzongok, ahogy megérinted a legérzékenyebb kis pontot a testemen, és önkéntelenül is mélyebbre húzom a fejedet. Élvezem, ahogy kényezteted, lágyan, érzékien. Hallom, ahogy szürcsölöd a bőven folydogáló nektárt. Ritmikusan mozgatom a csípőmet, dörzsölöm a puncimat a nyelvedhez. Közben már te is kiszabadítottad feszülő farkadat és játszani kezdesz vele. Eszméletlenül izgató látvány: megfeszült testtel egyre közelebb jutok az élvezéshez, miközben nézem, ahogy vered a farkad. És akkor megérkezik a várva várt első orgazmus, még másodpercekig élvezem a lüktetést a csiklómban.

Felizzított, vágytól duzzadó puncim többet akar: egy kemény farok feszítését érezni. Megfordulok, kicsit hátrébb lépek és lehajolok előtted, miközben kezemmel a fának támaszkodom. Nem látlak, hisz háttal vagyok neked, de érzem, ahogy a pillantásod perzseli a bőrömet, ahogy imádnivalóan kézreálló fenekemen (te mondtad!) pásztázol végig, nem hagyva ki azt a kicsi izmos gyűrűcskét sem, ami most eléd tárul teljes szépségében. Egy végsőkig felizgatott nedves és félig kitárult pinácskát látsz, amit elkezdesz óvatosan simogatni a makkoddal, így készítve elő a behatolásra. Amikor már kellőképpen fénylik az illatos anyagtól, nekifeszíted a bejáratnak, nem erőszakolva, hanem hagyod, hogy megtalálja a megfelelő utat. Kisajkaim és vaginám bejárata már "úszik", könnyű a dolgod, de az út további része egyre forróbb és szűkebb. Mégis vonzza a farkad egyre beljebb, szinte beszippantja és szorosan körülfonja. Most, hogy megérkeztél bennem, megállunk egy kis időre és élvezzük a pillanatot.

Majd lassan "kihátrálsz", de csak azért hogy még egyszer megtedd ugyanezt az utat, csak gyorsabban , újra és újra... Mélyebbre hajolok és minden egyes döfésedre halk nyögéssel válaszolok. Egyik kezed fenekemről a puncimra csúszik és mutatóujjaddal a csiklómat izgatod. Közben veszettül kapaszkodom a fába, hogy ellen tudjak tartani a puncimat érő kemény baszásnak. Kemény munka, de hamarosan megérik a gyümölcse: végigszáguld rajtam az orgazmus, ujjaim görcsösen szorítják a fa barázdáit. Tudom, hogy már te is élvezni akarsz én pedig látni szeretném a falloszból kilövellő spermafolyamot.

Sőt, érezni akarom a bőrömön, bele akarom engedni a számba. Ezt elmondom neked is, és nincs ellenedre. Ezért eléd térdelek és a számba veszem saját nedveimtől illatozó és a keféléstől forró farkincádat. Nagyon finom, elégedett nyögésekkel nyugtázod te is, hogy jó amit csinálok. A befejezéshez közeledve a kezeddel vered, én pedig a vadul himbáló heréket veszem egyesével a számba. Hangos nyögéseidből ítélve itt a pillanat, ettől megvadulok és a bikini felsőmet letolom a cicijeimről, és felkínálom neked ezt a két, hegyes bimbókkal ékeskedő halmot. Váratlanul spriccelsz egy nagyot, ami éppen kinyitott számban landol. Megőrülök az ízéért! De te tovább fejed feszülő farkadat és szépen cseppenként adagolod rám a spermádat, juttatva belőle a melleimre, még a számba, sőt egy cseppecskét a hajamra is :)

Nem tudom honnan de kerítesz egy plédet, amire ledőlhetünk egy kicsit. Remélem csak a következő menetig!

Ugye egyszer megvalósítjuk?"
Hasonló történetek
21474
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30482
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: