Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Játék

… Mit tennél, ha tudnád, hogy csak perceid vannak hátra? Kik lennének azok az emberek, akiket felhívnál, hogy még utoljára elringasson hangjuk zenéje? Mi lenne az, amit a legjobban bánnál, hogy megtettél, avagy nem?...
Néha eljátszom a gondolattal, hogy meghalok. Megrémít. Arra gondolni, hogy nem látom többé a fiamat. Nem nézhetek gyönyörű, ártatlan szemébe, nem szoríthatom magamhoz, nem érezhetem az illatát, nem borzolhatom össze a haját és nem súghatom neki, hogy a világon mindennél jobban szeretem.. és ezt sosem felejtheti el. Ilyenkor olyan bénító félelem tör rám, amit nem lát senki, de bennem tombol. Szívet tépő fantom- fájdalom, hogy az élet, amit magamban hordoztam örökké félember lesz nélkülem.
Mindenkinek különleges az édesanyja. Jó vagy rossz, de ott van a mindennapokban letagadhatatlanul. A lépésben, amit megteszel, a szóban, ami elhagyja a szádat, ahogy öltözöl és felhúzod a cipőd. A masniban egy ajándékcsomagon.
Hát megrémít a gondolat, hogy ki szerethetné a fiamat nálam jobban, ha csak perceim lennének hátra. Ki fogná a kezét és vezetné az élet rögös útján a jó és a rossz között…
Játék ez vagy a valóság?
Sosem tudhatom. De a pillanatban, amelyben a levegő bent reked, a szívverésem kihagy, lepereg az egész életem. Amikor ez megtörténik, tudatosul bennem, hogy mindez lehet akár a holnapom. És ha elhiszem, hogy csak a ma az enyém, akkor megteszek mindent, amire csak képes vagyok, mert lehet, hogy nem szoríthatom többé magamhoz, aki a szívemnek kedves.
Minden nap egy lehetőség és minden óra ajándék, ami elmúlik veled, vagy nélküled.
Hol a te perced, ami elkísér, amikor felöltözve kilépsz az ajtón? Elmaradt a csók, a simogatás, kimondatlanul a szó, amit sosem hozhatsz vissza. 
Hát eljátszom a gondolattal, hogy meghalok. És amikor eljön az utolsó pillanat, nem érzek gyűlöletet, haragot, csak a szívet tépő fantom- fájdalmat, hogy nem tudok többé szeretni…
2012.10.22
Hasonló történetek
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
2673
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
artemyss ·
Köszönöm a kritikákat! :heart: :kissing_heart:

artemyss ·
Hát Marokfegyver.. Mindenki játszhatna ilyet egyszer.. sokak hozzáállását megváltoztatná az életről, vagy arról, hogy mi az, ami fontos és mi, ami nem :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: