Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Imi és Rita

Kellemes őszi délután volt, már későre járt. Fiatal párocska sétált a lehullott levelek között, csendben fogták egymás kezét. Lopva tekintettek egymásra néha: szemük mosolygott arcuk helyett. Aztán beértek a fák közé, ahol nem voltak kitéve avatatlan tekinteteknek. Megálltak néhány lépés után, a fiú szembefordította a lányt, s ahogy ránézett, a lemenő Nap sugarai arany glóriát vontak feje köré.

Kezét elengedve ölelte át, tekinteteik egybefonódtak, s követték e példát mohó ajkaik is, éhesen csókolva egymást, mintha utolsó perceiket élnék. A lány ölelő karjai lágyan csusszantak a ballonkabát alá, s a csók közben simították le azt a fiú vállairól, ki egy pillanatra elengedve a lányt engedte azt szétterülni maga mögött a száraz avaron. A lány is levette nyitott kabátját, ami alatt csak egy vastag kötött kardigánt viselt, és egy bő, combközépig érő szoknyát, s harisnyát. Egyik lábát a fiú lába köré fonta, s csókjából kibontakozva hátralökte azt, a vastag avaron szétterült kabátra.

Körbepillantott, de nem látva senkit, szoknyája szélét felhúzva alá nyúlt, s levette csipkés tangáját, kilépve cipőiből, s odadobta a fiúnak, aki elkapta a fehér ruhadarabot. Felismerte, tőle kapta a lány 18. születésnapjára, s most már ismerős volt neki a harisnya is: a tangával együtt egy harisnyakötőt meg egy pár combfixet is kapott Rita; melltartóra aligha volt szüksége még életében, félalmányi keblei oly kemények és ruganyosak voltak, hogy szinte harsogtak volna az ember keze alatt, ha azt a lányén kívül valaha más kéz illette volna ugyan. A fiú, eszmélve meglepetésétől, hogy a lány a néhány hónapja kapott ruhadarabot mégiscsak felvette, mohón beleszagolt a legkevésbé sem száraz bugyiba. Szemei éhes farkastekintetté változtak, s kíváncsian várta a folytatást.

A lány lehajolt, s a fiú csatjával babrálva próbálta megszabadítani kedvesét a nadrágjától. Imi segítségével csat bomlott, gombok nyíltak, s a lány már húzta is lefelé a nadrágot és a boxert, mely alul büszke dárdaként meredt fel a hímvesző. Ismét körbepillantott, majd kéjes kúszással mászott a fiú fölé, szoknyájával betakarva ölüket. Ismét egyesültek ajkaik, s a fiú kutató kezei a pulóver alá tévedve meglepődve tapasztalták, hogy csak a lány van alatta, semmi más. Cirógató kezei végre megérinthették a csodás félgömböket, mikre eddig csak vágyódva gondolt, s melyek bimbói kemény borsószemekként meredtek. A lány, érezvén kedvese törődését, odébb csúsztatta ölét, s a fiú nedves szőrzet cirógatását érezte hímtagján.
- Egy hónapja tablettát szedek, ne aggódj! – szakadt el kedvese ajkaitól a lány egy sóhajtásnyit, majd igazgatva csípejét, alsó ajkaival kezdte csókolgatni a fiú makkját, majd kissé megemelkedve lassan, nagyon lassan beleült.

Enyhe fájdalmat érzett csupán, mikor kedvese nővé avatta, de gyorsan feledtette vele a felszabaduló boldogság, s a gyönyör, hogy végre megtörtént, amire oly sokat vártak. Némi pihenés után, míg alkalma volt megtapasztalni a benne lüktető falloszt, s kissé megszokni a méretét, gyengéd lovaglásba kezdett, testét a fiú kebleit cirógató-gyúró kezei támasztották meg. A lemenő nap utolsó sugarai játszottak kócolódó hajával, arcán a pír pedig már nem az őszi szellő műve volt.

Érezte, hogy közeledik a vég, melyet eddig csak egyedül tapasztalt meg, s látta, hogy kedvese is behunyt szemmel jár a mennyekben. Egyszerre mentek el, egymás csókjába omolva, majd pihegve lágyan, némán ölelkezve. Az egyre sűrűsödő sötétség sürgette őket. Csendben, boldogan mosolyogva szedelődzködtek, s kézen fogva sétáltak haza.
Hasonló történetek
30752
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15810
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
PanniP

Hat legalabb akkor legyen egy kis romantika

amikor elveszti a szuzesseget!Ha pedig elsö alkalommal nincs oralis szex,en egyaltalan nem furcsalom.Bele kell ebbe melegedni...

Azt pedig kifejezetten szerencsesnek talalom ha avval a fiuval fekszik le elöször akivel jar akarmilyen ugyetlen vagy szegyenlös...A sarki

hentesre mar csak nem pazarolja a szuzesseget...Tudom nem fontos ma mar,de azert csak merföldkö minden lany eleteben...

játékos ·
Dreamer:



Asszem akkor nem is áll távol egymástól a véleményünk.

:))

Ugyanis én is egyetértek Cikóval és Livicával.

Valamint Veled is abban, hogy mivel a történet maga nem teljesen elvetemült, ezért szimpatikus.

játékos ·
PanniP:



No igen, az én kritikám is erröl szólt.

Ha megfigyeled, még a melleihez sem ért senki önmagán kívül, nem hogy kézzel vagy szájjal kielégítették volna.

Vagyis mindenfajta elötapasztalatok hiányában ugrott bele az eseménybe.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: