Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ígéretek a réten (a nők meséje)

Marci sétál a virágos réten, nevet a szíve, nevet a rét, nevet ezernyi százszorszép. Amott egy Katalin szórja szirmait az égbe. Hej de gyönyörű és magasztos! Varázs lakik mélyen benne, hullámain sodródunk a végtelenbe. Rideg és szürke világban oly vonzó a fénye. A hangja mesét csilingel, andalít, azt hinné az ember, ilyen már nincs. A természet tőle díszbe öltözik. Ha kérded, válasza eleven mosoly. Jobbá tesz.
A Kedves.

Marci tovább gyalogol. Az ott Kinga, vad és könyörtelen ragyogás. Kihívóan dölyfös, szava kétértelem, hogy magáénak tetszőn marjon vissza a szóra, jóra, vagy rosszra. Mégis, olykor, váratlan pillanatban ölelésre nyitja a karját. Reális világlátó szeszélye a tűzzel keverve izgató nagyon. Maga a kihívás talánya, a mérges kígyó lánya. Az örök lobogás. A szikrázó veszély.
Az izgató.

Megjegyzi őt is a fiú. Egy szipogó lányka kesergő hangja tovább sodorja. Tímea búsan merengve költi az életet tragikus versekbe. Megható a törékenysége, szelíd, magányos panasza, és az a sok rossz, ami igazságtalanul pont őt, csak is őt sújtja. Marci szeretné átölelni, még dolga van, ezért sietve a noteszába firkantja, hogy el ne felejtse.
A gyenge.

Márti teszi a dolgát, körülötte a világ rendezett, egyszerűen tiszta. Nincs felesleges beszéd, meddő romantika, logikai bukfencek, érzelmi ömlengések, hisztérikus ájulások. Van tiszta ing és meleg vacsora, megbízhatóan időre vetett ágy, egy életen át.
A józan.

Ó, de Mariann izgató teste, vágytól sóvár burrogása hevít férfit a fiúból. Egyetlen pillantása kacér költemény, szavak nélkül csengenek össze a rímek néma ölelésbe, ahol szó nincs, vannak hangok, édesek, földöntúliak, csodálatosak. A nemiség összes eszményképét a lányra rajzolták meg, és a kellékekhez is volt bőven ecset.
Az erotikus.

És még annyi virág nyitja szirmaiban a csillagszámnyi nőt.

Marci megnősült. Néha még álmában sétál a réten, aminek összes virága művészi csokorba kötve az övé lett A Nőben, nagyon-nagyon régen. Ez maradt, az álmok szegény hite: ó ha másképp döntött volna! Ó, bárcsak!

***
Pedig tökmindegy.

***

Mi pedig összenevetünk, repülünk kedvesen, izgatóan, gyengén, józanul, és erotikusan… csillagszámnyi sokkal a fellegekbe.
A Nő.

Egyszer egyikünk túl magasra merészkedett és ott látott egy égbe rajzolt történetet. A férfiak meséjét. Utána lecsatolta szépen a szárnyait, és többé nem állt szóba velünk.
Hasonló történetek
3780
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4657
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
Ügyes.
Én tudom, melyik nőt választanám egy estére, egy délutánra, és melyiket egy életre. Ez könnyebbé teszi az életem.

Ja.
Értékelem a stílusod, de századik alkalomra már nem lenyűgöző az amúgy sajátos allegóriád.
lököttyúk ·
Örülök, hogy látlak. Teljesen mindegy melyiket mire választod. Ez biztosan nem fogja megkönnyíteni az életed. Láttam a tökéletes nőtanod. Nekem jót tett, te olvastad a férfit?

Utolsó mondatod végére.., nos, ugyanez nem igaz rád, viszont ma kaptam ligetszépe-kapszulát. :)
Két írás, két tőlem más, ami görbe és torz tükör, hasonló allegóriák direkt. És úgy döntöttem, (nem csak magyar rítus) lesz harmadik.
A figyelmem viszont rólad kissé elkalandozott, riaszt a sablon. Nyuszihopp.
No0oB ·
Jóreggelt.

Olvastam nokevszazadatol Emily emléklapjáig, és rájöttem, hogy valami nem stimmel benne, mert manapság ez dívik, és mégse megy minden a rendjén. Abban meg ugye egyetértünk. Mindig bepárásodik előttem a világ, mikor egy ilyen kaliberű ember megjegyzi: raktam egy téglát a palotája falába.

Legyen harmadik, olvasni fogom, mint műveidet, az összeset. Amúgy egy élmény általában, csak rád kell hangolódni. Többnyire ultrarövidhullámon lehet fogni, bár ez benne(d) a szép. Húha. Maradt még bennem tán valami a tegnap esti kitartó italozásból, vagy csak szimplán úgy érzem, szépítenem kell -hogy ennyit dicsérek. Egy a lényeg: ha a sablon az ellenség, tudd mivel győzd le s miképp.

...dejszen ezt mondtam én is.

Gall Ilona ·
Nem csalódtam. Tényleg jól írsz :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: