Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Igazi ember

A tánclépésekkel nem teremtettem magamnak eszmerendszert, csak egy kellemes tevékenységgé képződött, ahogy bolyongtam magamban, túlzott önbizalomban, a boldogsághormonok fokozott termelődéséről nem is beszélve. Mégis csak nekem volt kedvező. Ebben az időszakban voltam igazán ember. Harcos lelkesedéssel tetoválta rám az élet mindazt, amit a későbbiek folyamán a szeretet szava és érzése elégtelenné formált.

Ki kellett próbálnom új, ám kevés időbefektetéssel járó dolgokat. Itt jött képbe a színház, és ekkor úgy éreztem, talán minden tévedésem a táncba fektettem, mert előttem állt végig, amiről eddig csak álmaim nyújtottak utalást. Ebben az időszakban voltam igazán ember. Nagyon hamar rájöttem, hogy az ,,eljátszás”, vagy inkább megjátszás nem eredményesebb a testpengetésnél, és mint elhamarkodott pályahárítást- tartottam számon. Belegabalyodtam önmagam vizsgálatába. Arra viszont nem találtam választ, hogy milyen színben tündökölnék legszívesebben. Visszahódítottam tehát lelkemnek kedves harmóniáit a zenének, ismét táncba és immár énekbe is kezdtem. E kettő nem járhatott egy cipőben, választanom kellett, - és ahogy az lenni szokott, - beigazolódott, hogy az ember nem mindig tanul a hibáiból. A tánc mellett, maradtam, s vártam, mikor lehetek ismét igazán ember, de a megtorlások, ellenjavallatok egyre azt tükrözték, hogy ily mód sohase.

Nem csoda tehát, hogy próbálkozásaim abbamaradtak. Nem tudtam, miben vagyok igazán jó, és mitől érzem magam igazán embernek. A színpad s annak minden velejárója nem igen kedveztek személyiségem örömteli kitüremkedéseinek foltozására, így a kétségbeesettség uralma alatt tapogatóztam ismét. Aztán történt valami. Maga a zene kezdett el foglalkoztatni és egy érzés, az élet érzése. Mindezt egy új tevékenység indította be csüggedt személyemben – márha lehet tevékenységnek nevezni- , bár a lelkemen lezajló dolgok igen tevékenyen ásták be ezen új dolog, - vagy inkább érzés formáit, egyenesen a szívembe. A szerelem érzése ütött léket bennem, és immár elmondhatom, hogy az azóta tartó bevésődés kellete keltette fel bennem legjobban az életérzést. Ebben az időszakban érzem magam igazán embernek.
Hasonló történetek
3255
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4607
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rita16 ·
Köszönöm, örülök, hogy tetszenek... hát igen... sajnos én senkitől se kapok ilyenfajta elismerést, senki nem dícsér, vagy ösztönöz arra, hogy folytassam, ezért ez a vélemény nagyon jól esett.... köszönöm tényleg!!!!!

Tűzmadár ·
Úgy hiszem, valamikor büszke leszek arra, hogy megismertelek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: