Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holdtánc

Ismét találkára hívott a hold.Csalogatóan nézett rám a felhők mögül, fénye megtört az éjben, s narancssárgává vált.Izzott a felhő széle míg mögötte öltözött,s mire én kiosonva az ajtón a lépcsőre ültem, előjött.Ezüstösen derengett.Egyszerre volt ártatlan, tiszta és koszos.Szomorú mosollyal szája szegletében, lesütött szemekkel fordult felém.Jól tükröztem mélabús kedvem.Fújt a szél,hangtalanul suhantak a felhők.Az egyik árnyékot vetett rám.Olyan volt,mint a turulmadár..repült sebesen..
Összerezzentem az érintésre,amit a vállamon éreztem.A kéz lejjebb csúszott,végig a hátamon,majd a térdemnél utolérte a kezem.Végigfutott a bőrömön,végig a tenyeremen, majd az ujjaimmal szorosan összefonódva megpihent.Valami megcsiklandozta a vállam.A hajad volt.Oldalra néztem.Arcodat kirajzolta a holdfény, s én a szemedbe néztem.Elengedtem a kezed.Lassan közelítettem feléd,meg akartam simogatni az arcod.Vártam,hogy az ujjam érezze a bőröd, de semmit sem érzett...Eltűntél.Csak a hold játszott velem...
Sokáig néztem még azt a helyet,ahol láttalak,de csak a sötétség nézett vissza rám.Zúgni kezdtek a fák, a csillagok zajongtak.Shhh...lehelte a hold,mire mind elhallgattak.Csak a fű surrogott némán, ahogy a szél átszaladt rajta.Megborzongtam,pedig nyári éjszaka volt.Néztem az eget, a szemem beleveszett a vakító sötétségbe,mikor egy lángcsóva húzott végig az égen,majd kialudt.Nem kívántam semmit,csak arra gondoltam, hogy Erdély...
Hirtelen levegó csapott az arcomba,mintha felém legyintett volna valaki.A turul volt.Ott ült a korláton büszkén és nemesen.Fejét dacosan felszegte,körülnézett.Szép volt,fejedelmien szép.Tollain megcsillant a csillagok fénye, s én kedvtelve nézegettem.Melegség öntötte el a szívemet,a szeretet...Így volt ez hosszú pillanatokig....Csak beszélgettünk csendben,hang nélkül.Egyszer csak az időt láttam szaladni,lobogott a haja a feje után, s hangosan kacarászott...
Megérezte ezt ő is.A turulmadár.Kiterjesztette szárnyait,előre hajolt, majd egy nagy csapással felszállt.Utat nyitottak neki a fák, a levelek, a hold,...s én néztem ahogy elnyeli őt a világmindenség.Belém hasított az érzés...Hiányzol...Hogy itt lehetnél...Gondolataimba beleszűrődött a kora hajnali napsugár.Néztem, ahogy lassan és vörösen tüzelve emelkedett a horizonton a nap...A mi napunk...
Hasonló történetek
30745
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
30463
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: