Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Higgy Bennünk!

„… Jack, az ágyában feküdt, amikor megpillantotta, hogy az ablakra szerelt függönyön keresztül kékes neonfény szűrődik át. Azt gondolta: biztos csak az éjszakai holdfény az, jól gondolta? Vagy nem? Hamarosan kiderül… A tetőről visszhangoztak a fura életjelek. Olyanok voltak mintha két kukafedőt ütögettek volna egymáshoz. Jack szeme dermedten meredt az ajtóra, félelmében szeméig húzta a takaróját, csak annyira, hogy éppen kilásson. (Megemlíteném ezt a kis apróságot: Jack szülei nem voltak otthon ugyanis szórakoztak a „Pajtatánc” vendéglőben.) A fiú kicsit előrébb lépett, ki akart nézni a kulcslyukon. Odaért, valami halovány recsegést lehetett hallani az ajtó felől… Egyre erősebbé vált, a folyosói villanyt valaki (vagy valami), felkapcsolta. Az ajtó kilincse lassan elkezdett lefelé görbülni, Jack hátralépett, elővette baseballütőjét, megcsavarta a bőrmarkolatot, izzadságcseppek potyognak le ráncos homlokáról… amikor a kilincs megáll.

A villany lekapcsolódott, a recsegő hangok újra meghallatszottnak, ám most egyre halkulnak… A fiú nagyot sóhajtott, leeresztette az ütőjét és elfeküdt az ágyon. Ám mielőtt álomba merülhetett volna, a cintányérhoz hasonló hangok újra megszólaltak. Jacki kinézett az ablakon, a vakító neonfény most kék és piros váltakozásába kezdett és újabb hangokba, de ez kicsit pergősebb volt. A gyerek lassan kinyitja az ajtót, majd elájul a félelemtől, 3 fényvisszaverős árnyék volt a földszinten, akik halkan tanácskoztak. A gyermek elvesztette eszméletét, legurult a lépcsőn.

Kb. két perc telt el, máris felébredt, 3 rendőr állt körülötte fényvisszaverős dzsekiben, az ifjú feje elfordul az ajtó felé, megpillantotta a két kéken és pirosan világító kocsit. Ájulásában alig hallott, de megerőltette fülét és hangos cintányérféle hangot észlelt, melyet eltompította a pörgő szirénázás. A 16 éves gyerek gyorsan megpróbált felállni és ezt kérdezte:
- Mit keresnek itt? Mi történt?
- Sajnálom fiam, de a szüleidet meggyilkolták… úgy történt, hogy… - mondta a fakabát
- Héjj, nem kéne megosztani szegény gyerekkel a részleteket – vágott közbe egy másik – épp elég nagy strapa neki, hogy elvesztette a szüleit – a rendőr könnycsatornái megteltek, és szikrázó könnyek csepegtek le szemeiből.
- Eddig én vagyok a nemesebb rangú, és én döntöm el, hogy mit teszek! – folytatta a zsaru fittyet hányva szegény gyerek lelki állapotára, aki csak mereven állt, holtsápadt lett az arca és várt. – Szóval, elég fura eset volt, egy árokban találtuk meg őket, a kocsijuk sehol, nem maradt egy foguk se és valami fura kereszt volt belevésve hasukba, és még annyi, hogy:
Higgy bennünk, de ez valami fura Sumír nyelven.
A fiú összeesett és újra elvesztette eszméletét…”

HusZackTra, a nagy UFOnauta naplójából…
Hasonló történetek
6689
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
16358
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
-TIARA- ·
Jó a történet csak a csattanóval rontottad el. Túl egyszerű volt. A stílusa sem igazán jött be pl.:az ablakra szerelt függöny. De igazuk van a többieknek, ha gyakorolsz csak jobb lehet. :angry:

cdt ·
Higyj

Te hülye.

cdt

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: