Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harmadik szem

New Yorktól nem messze egy kis faluban eljött az este. A Hold magasan jár az égen. A kihalt utcákon csak két alak árnyéka mozog.
-Jim, fogadjunk, hogy nem mernél betörni ebbe a házba-mondja az egyik, kissé részeges hangon.
-Ben, te megint berúgtál-szól a Jimnek nevezett férfi, felelősségteljes hangon.
A két alak elért egy gazzal benőtt lámpához, melynek fénye megvilágította a két ember arcát. Jim egy magas, jól öltözött, elegáns férfi volt. Ben viszont a szöges ellentéte. Alacsony, borostás, rongyosan öltözött törpéhez hasonlított.
-Nem értem, hogy te miért nem tudod elengedni magad...-szólt, bután vigyorogva. Jim megrovóan ránézett.
-Nem tartom célszerűnek, hogy úgy berúgjak, mint te szoktál.
-Én nem is vagyok berúgva-mondta két csuklás között.
-Dehogynem
-Nem, és kész!
-De.
-Miért, szerinted aki be...-Ben hangja hirtelen elhalt. Mindketten egy bokor felé meredtek, melyból recsegés-ropogás hallatszott.
-Látom, nem csak te vagy berúgva.-szólt gúnyosan Jim. Amint kimondta az utolsó szót, egy pizsamás alak ugrott ki a bokorból, kezében egy kés pengéje csillant meg. Tagbaszakadt, szerencsétlen, otthontalan koldusnak nézett ki elsőre. Jim bizalmatlanul bámult az ismeretlen furcsa kifejezésű arcába.
-Mi van, haver, rosszul sült el valami?-kérdezte pityókásan Ben. Élete utolsó kérdését mondta ki. A z ismeretlen ember támadásba lendült. Kését előre szegezve rontott neki a két barátnak. Hátrálni próbáltak, de Jim megbotlott egy fa gyökerében. Az idegen már-már ráugrott, de Ben, társa életét mentve, beugrott elé. Az első szúrás az alkarját érte, erre hangosan feljajdult.
-Jim, fuss, hozz segítséget!-kiabálta. De már késő volt. A következő lenduletnél a nyakát találták el. Jim megdermedt. Odlett hát a legjobb barátja. És ő még vitatkozott vele, mielőtt megölték! Hirtelen bosszú lángja lobbant fel a lelkében. Ordítva rontott barátja gyilkosának. De az ember erősebb volt. Leterítette Jimet egy vértócsa közepébe. Védekezni próbált, de mind hiába. Érezte, ahogy szúrás éri a hasát, később a mellkasát. Utolsó erejéből még felállt és a holt Ben felé indult. Már majdnem elérte az élettelen testét, de a gyilkos egy rúgással leterítette. Holtan rogyott hű barátja mellé.
Ezekben a pillanatokban egy 15 éves lány ébredt fel zihálva New Yorkban. Szörnyű álma volt. Két barát, egy gyilkos, sok vér. Ekkor egy váratlan gondolat tolakodott az agyába: valóban álom volt? Olyan valóságosnak tűnt...
---------------------------------------------------------------------------
!!!FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!

Hasonló történetek
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: