Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: pontosan így
2024-10-09 07:45
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Halál előre kitervelve?!

Az egész történet amit most leírok,az valós..sajnos nagyon is!!A történet egyik szereplője egy P.Richárd nevű srác,a másik én!Évre pontosan nem tudom leírni,h mikor történt,de az biztos,h én olyan 16 éves lehettem, Richárd pedig 20 vagy 21 éves akkor!

Sokat ültem akkor a tv előtt,bújtam a txt-et is,és volt vmi szép idézet egy sráctól,nagyon megfogott vele,és persze akkor naivan,rögtön felírtam a telefonszámát és persze elkezdtünk sms-ezni,majd következtek a telefonbeszélgetések is!!Itt lakott tűlünk olyan 30km-re,a hely nevére már nem emlékszem..nem is lényeges.Aztán elkérte a postacímemet,küldött magáról képet,meg apróbb ajándékokat,amiknek a hátuljára ilyeneket írt,h "kisfeleségem Tina nagyon szeretlek!" meg is lepődtem ezeken...de hát kezdtem elfogadni,mert egyre közelebb kerültünk 1máshoz..én is küldtem képet magamról...az elmondása alapján én is tetszettem neki,ő is nekem.Nem volt egy nagyon helyes srác,de nem a külsőség a fontos úgy gondolom,hanem ami belül van,az számít igazán!!A lelke és a személyisége nagyon tetszett,kedves volt a hangja a telefonba,mindig kiscsijjagomnak hívott,minde nap próbáltunk beszélni!Biztonsági őr volt,és olyakor discókhoz is kellett menniük kidobónak..magyarul sokáig éjszakázott mindig!


Két hónap után úgy döntöttünk,h látni akarjuk egymást,és megbeszéltük,hogy találkozunk.A tali Nyíregyen a Meki előtt volt megbeszélve,olyan 4 óra tájékán..mivel kolis voltam,így barátnőmet is hívtam,hogy mégis ott legyen velem vki..sose tudni,bármi történhet a mai világban!Eljött a 4 óra és ő sehol...már fél5 volt,és még mindig sehol senki...mondjuk lehet,hogy ott volt csak megbújt vhol..nem tudom..!LÉnyeg az,hogy hívtam telefonon,hogy hol van?De nem vette fel a telefont meg egy idő után ki is kapcsolta a telóját....innen kezdett számomra elég rejtélyes lenni a dolog!Elvégre előtte nagyon sokszor elmondta,hogy szeret,imád,mindent megtenne értem!!Én is úgy éreztem,hogy szeretem tiszta szívből!!Ezért is esett nagyon rosszul,hogy nem jött el a randira és,hog utána hetekig nem lehetett elérni telón sem.Kezdtem belenyugodni,hogy csak átverte a fejemet,és biztos így akart lerázni.Aztán 2 hétre rá mikor pénteken hazautaztam,egy összegyűrt,mint amit a kutya szájából húztak ki levél várt engem otthon.Feladónak ez volt írva nagyon csúnya és gyerekes kézírással (jah,és Richárd is nagyon gyerekesen írt) ,hogy Cs.László,Richárd legjobb barátja!Kérlek olvazsd el! azért írtam zs-vel,mert a levélen is így állt!!!

A levél tartalma ez volt(úgy írom le pontosan ahog benne álltugyanazokkal a helyesírási hibákkal!):
"Szia Tina!Ugy emlékszem így hívott Richárd!Sajnálom Tina de Rochárd meghalt,a temetés 30-dikán 11órakor lessz a balmazújvárosi köztemetőben.Szeptember 11.reggel 7:30 azt mondta boldog volt,hogy megy az ő kis Tinájához mert találkozni fognak!
Meg,hogy a Plázába meg van a meló és még lakást is talált a Plázától nem messze!
Egy nagy csokor Rózsával indult el.Azt mondta lacca estére jövök és megdumáljuk,hogy mi történt.És azóta nem láta senki,a REndőrségel már 10napja kerestük.
23-dikán reggrl 8:45kor megláom a kocsit,a rendszámról felismertem,Újfehértón.
Hivtam a Rendőrséget és két személyt letartóztattak és a kihalgatás után,bevaloták,hogy ők ölték meg Richárdot!
Megmutatták,hogy hová rejtették el a holtestett!
A szakértő szerint legalább 2hete halott!MÉg a telefonja is náluk volt.Azt mondták,hogy a Pénzért és a jó kocsiért verték agyon Richárdot!
Kérlek Tina,hogy ne felejtsd el soha Richárdot mert nagyon Szeretett!!
Ez a kis foszforeszkáló nyúszi a slúszkúlcson volt,és rajta a te neved!Én úgy érzem,hogy téged illet!
Ez a kis fliper a kedvenc szórakozása volt,szolgálat közben.Kérlek hid el nekem,hogy Rochárd nagyon-nagyon szeretett és tisztelt téged!Soha sem túdot volna megbántani.Ha valaki vmi rosszat mondot rólad megvadúlt mint egy tigris!A képedet a sirjára tesszük ki,ha beleegyezel!
Mégegyszer öszinte részvétemCs.László"


Szerintem ha ezt elolvastátok akkor rájöttök,hogy ez az egész egy fikció...hát ilyen a világon nincs,h a gyilkosok pont ott állnak és várják a zsarukat!!Nah szóval az a lényeg,hogy akkor szépen kiborultam,sírtam,zokogtam,telefonáltam B.városba,hogy akkor mikor lesz a temetés.Ezt a CS.Lászlót próbáltam elérni,de kiderült,h ilyen nevezetű egyén nem is lakik ott,sőt P.Richárdot sem ismernek,és azt mondták,hogy ilyen nevűnek nem is lesz temetése!Kezdett nagyon gyanússá válni ez az egész!Aztán beletörődtem,hogy a sráv így akart lerázni,de akkor nem értem,hogy előtte miért szeretett annyira..mind1,lényeg az,hogy egy év után kaptam tőle a szülinapomon egy smst,hogy bocsássak meg neki,h azt csinálta amit de ő sem tudja megmagyarázni,hogy miért tette!!

Visszaírtam,h akkor a kis törékeny lelkemet összeörte,és nagyon szemét dolog volt tőle,h megírta nekem a saját halálát,mert mint ahogy arra én is rájöttem a kézírás a fogalmazás alapján,hogy ezt csakis ő írhatta!!!Kérte sűrűn a bocsánatot,de engem soha többé nem érdekelt!!Hogy azóta mi van vele?Fogalmam sincs,és nem is igazán érdekel!!

Azért írtam le ezt,hogy aki tud az okuljon az én hibámból,hogy egy ismertlen szavainak nem szabad hinni,mert lehet,hogy egy "őrült" lakozik mögötte,mint ahogy itt is!!És csak az érzéseinket akarják az lyenek kihasználni,és a jóhiszeműségünket!Vigyázzatok csajok magatokra nagyon!!



Hasonló történetek
22951
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30464
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: