Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnali találka

Már sok-sok éve történt, hogy volt egy család, akikkel nagyon jó baráti viszonyban voltunk. Jóban, rosszban együtt voltunk, segítettük egymást. Mindig nagyon rendesek voltak, velünk, de ez a dolog ránk is vonatkozott. Sokszor összejöttünk, amikor a gyerekeink megszülettek, akkor is. Egy-két év elteltével jöttem csak rá /illetve addig nem is akartam erre gondolni, mert szerettem a férjemet/ hogy valahogy többet gondolok Ákosra a barátunkra, mint amennyit normálisan kellene. Többször álmodtam arról, hogy milyen jó lenne vele szexelni, és elképzeltem az egész jelenetet.

De elfojtottam magamban ezt az érzést, mert lehetetlennek tűnt ezt a dolgot megvalósítani több dolog miatt. A férjem nagyon féltékeny volt, csupán azért, mert szép nő voltam, ok nélkül. Minden percemet figyelemmel kísérte, sok közös ismerős volt a házban, ahol laktunk. Szóval a lebukás veszélye iszonyatosan nagy volt. Persze szerettem a férjem, és nem is akartam arra gondolni, hogy megcsalom. Kis idő múlva elköltöztünk egy másik városba. De így is járt a két család egymáshoz. Amikor egyszer náluk voltunk, akkor jött haza az Ákos is és egy kis időre a feleségével eltűntek a fürdőszobába.

Amikor kijöttek a fürdőszobából, valahogy úgy tűnt, mintha szexeltek volna. És visszajött a fejembe a gondolat, miszerint jó lenne vele kefélni egyet. De ismét csak ennyiben maradt a dolog. Megint eltelt kb. egy év, amikor Ákos is abban a városban talált munkát, ahol mi laktunk. Ő már ott dolgozott, de a család még nem tudott utána jönni, csak egy-két hónap múlva. Ákos majdnem mindennap nálunk volt és ott vacsorázott. Egyik este a férjemnek el kellett mennie otthonról. Ákos szintén ott vacsorázott. Akkor vallotta be, hogy már nagyon régóta borzasztóan kíván engem. Amíg a vacsorát főztem, kibontott egy üveg finom vörös bort és iszogattunk meg beszélgettünk. Megvacsoráztunk. Utána még egy üveg bort megittunk. Próbált levenni a lábamról. Csókolóztunk, simogatta nagy élvezettel a cicijeimet, a punimat is próbálta simogatni, de én nem engedtem, mert akkor volt a menstruációm, és én hajthatatlan maradtam. Búcsúzáskor magához ölelt. Éreztem a duzzadó férfiasságát. Olyan nagyon jó érzés volt ez az egész, hogy azt hittem elalélok. Ebben az ölelésben benne volt minden. Vágy, szerelem a másik iránt. Aztán még sokáig ostromolt.

Egyszer a férjemnek hajnali 3 órakor el kellett mennie otthonról. Megbeszéltük, hogy 4 órakor ott lesz nálam. Amikor a férjem elment én lezuhanyoztam, felvettem a legszexisebb fehér csipke bugyimat. Mást akkor nem vettem föl, mert úgy gondoltam, hogy így nagyon szép látvány tárul Ákos elé, amint megpillant. A melleim nagyon szép feszesek voltak. /Most is ilyenek/. 4 órakor halkan kopogott az ajtón. Amikor belépett a lélegzete is elállt. Borzasztóan tetszett neki amit látott, mert eddig még így nem látott, csak legföljebb bikiniben. Az évek óta összegyűlt vágytól hajtva őrülten csókolózni kezdtünk. Végigpuszilta az egész testemet. A cicijeim nagyon tetszettek neki. Nem tudott betelni velem. Én ugyanígy voltam vele.

A puszilgatások után szétnyitotta a lábaimat, és olyan finoman nyalta a pinámat és izgatta a csiklómat, hogy többször elélveztem a gyönyörűségtől. Amikor már nem bírtunk tovább a vágyainkkal, belém hatolt azzal a nagy, kemény duzzadó faszával, és ez olyan élmény volt számomra, hogy életem végéig emlékezni fogok erre a behatolásra és erre a hajnalra. Annyira felejthetetlenül csodálatos volt, hogyha rágondolok, már elélvezek. Ezen a hajnalon basztunk elölről, hátulról, mindenféle pózban kipróbáltuk egymást, és olyan csodálatos volt, hogy akkor azt mondtam, hogy itt a mennyország.

Utána évekig kb. három hetente találkoztunk. Ilyenkor néhány órát töltöttünk együtt. Csodálatos férfi volt. Ilyenkor a legkülönbözőbb helyeken szeretkeztünk. Volt úgy, hogy a konyhaasztalon keféltünk. Én kéjesen sikongtam, mert ő csak dugott és dugott, én pedig csak élveztem és élveztem. Nem tudom hányszor, de ilyen nem volt még az életemben, hogy egy alkalommal ilyen sokszor a csúcsra juttatott volna egy férfi.
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15819
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: