Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnal

Hűvös hajnali szél söpört végig a meseszerű táj ködös vidékén, melyből fokozatosan egy lány csodaszép körvonalai rajzolódtak ki. Csizmája minden lépésénél cuppogott a harmatos, fényes zöld füvön. Aztán a felkelő nap fénye megvilágította a huszonéves, szép arcú lányt. Félhosszú, vörös haját -, melyet ő csak "narancsszőkének" nevezett - meglebegtette a szellő, zöld szeme pedig állta a fuvallatok jeges csípését. Egy zöld kezeslábast viselt, s bár testét teljesen beburkolta a ruha, gyönyörű, nőies idomait így sem tudta elrejteni. De nem is akarta.

Odasétált a tóhoz, de ekkor az erdő rejtekéből egy fiú lépett elő. Magas volt, erős testalkatú, sötétbarna (szinte fekete) hajú, kék szemű és az arca tetszett a lánynak. Ismerték egymást.
- Miért szöktél el? - kérdezte a fiú.
- Te ezt nem értheted... Nem tudod, mit élek át...
- Talán mert nem engeded, hogy tudjam...
- ...Nekem mennem kell...
- Nem engedem.
- Nem mondhatod meg, mit tegyek.
- Tévedsz - A fiú megsimogatta a lány sápadt arcát, akinek testét fura bizsergés járta át. Mélyen a fiú szemébe nézett. Kettejük között csak úgy szikrázott a levegő. A fiú magához ölelte, és hosszan megcsókolta a lányt. Mikor arcuk elvált egymástól, a fiú szólalt meg először:
- Most már érted, miért nem engedhetlek el? Én... - itt azonban elakadt. Nem bírta folytatni.
- Mondd ki, hogy én is kimondhassam - suttogta a lány a fiú fülébe. Ajkukat egyszerre hagyta el a bűvös szó: "Szeretlek."

Ajkaik ismét összeértek, csókjuk szenvedélyesebb volt, mint eddig bármikor. Kéjre éhes. Régóta vártak erre a pillanatra. A lány a nedves gyepre dőlt, a fiú pedig elkezdte vetkőztetni. Izgatottan zipzározta ki a lány ruháját, aki így -, mindössze fehérneműjében,- igazán védtelennek tűnt. A fiú hamar lekapta pólóját, amit aztán nadrágja követett. Lágyan megcsókolta a lányt, miközben megszabadította őt megmaradt ruhadarabjaitól. A lány teste hófehér volt, melle megfelelő méretű és - a fiú ízlésének megfelelően - kerek. Szeméremajkai csupaszon vágyakoztak a tettre kész férfitestre. A fiú szája lentebb csúszott, elidőzött a nyaknál, majd hosszan megpihent a melleknél. Csúcsukat lágyan bekapta, miközben kezével simogatta a domborulatokat. A lány halkan sóhajtott, kidolgozott hasfala megfeszült. Aztán a fiú keze a gyönyör kapujait ostromolta, a lány pedig a fiú nyakába tette lábait. Az erős kezek tapintását hamarosan a nyelv lágy simogatása váltotta fel, amihez később ismét csatlakoztak az ujjak.

A lány szemmel láthatóan nagyon élvezte az effajta kényeztetést.
- Nem várok rád tovább - suttogta, majd felült, és lesegítette a fiúról alsónadrágját. A fegyver már merev volt. A lány lágyan simogatni kezdte, később nyelvével elkezdte nyalogatni az oldalát, majd a tetejét, aztán hirtelen az egészet bekapta, és jégkrémként szopogatta, bár ez inkább forró volt, mint hűs. Fejét pedig fel-le mozgatta... Fel-le...
- Még nem akarom, hogy elmenj - hagyta abba a fiú legnagyobb bánatára. - Érzeni akarlak... - mondta kéjesen, amire a fiú még inkább felizgult. A lány ismét gyeppárnára hajtotta fejét, a fiú pedig megfogta hosszú combjait, majd könnyen behatolt a lányba. A lány felnyögött. A fiú finom volt, de határozott, a ritmus pedig egyre csak gyorsult és gyorsult, majd eszeveszett sebességbe csapott át, és mindketten nyögdécseltek a gyönyörtől. A lány aztán nehezen feltápászkodott, a fiú ölébe ült, ismét magába fogadta a szerszámot, és fel-le mozgott, miközben a fiú keze a domborulatait markolászta. A lány tempója se volt lassabb a fiúénál. Nagyon bevadult, és erőteljesen hátralökte szerelmét, így egyesülésük kéjes lovaglásba csapott át. Hangosan nyögdécseltek, majd a fegyver nem bírta tovább, és kitört belőle a fehér folyadék.

Miután ismét bevetésre kész volt, a lány hasra feküdt, és a fiú hátulról támadt. A lány feltérdelt, így a fiú átölelhette. A lány hátrahajtotta fejét, így a fiú ajka könnyen hozzáférhetett a nyakához, miközben kezei lágyan simogatták a lány hasát és melleit. Ahogy ismét bevadultak, sikerült egyszerre eljutniuk a csúcsig. Fáradtan rogytak össze, miközben tovább ölelgették egymást, és finom csókokat váltottak. Összebújva, szerelmesen érte őket a napfelkelte.
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
21474
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DREAMER ·
Még sosem mertem kipróbálni hidegben, ködben, vizes fúben. Így kész öngyilkosság.

Ettöl eltekintve, elmegy.

6-os



DREAMER

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: