Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajléktalanul

Budapest. Nyugati-tér. Aluljáró. Egy eldugott kis sarok, kosz, sejtelmes félhomály, kissé édeskés bűzös, langyos levegő. Két hajléktalan. Törökülésben ül az egyik. A másik lábát keresztbe vetve, egy üres zsemlét majszol. Meredten, koncentrálva, élesen figyelnek. A külvilág tudatukon kívül, mit sem érzékelnek a nyüzsg? forgatagból. Felettük hatástalan múlik az id?. Nem sietnek. Nem aggódnak. Nem terveznek. ők ketten sakkoznak. A földön. A hideg földön. Ülve. A piszokban. Akkor, ott nekik egyetlen volt csak fontos. A kombináció. A lépéskombináció. Ki nyer? Melyikük nyert? Sajnálom, de a meccs végét nem várhattam meg. Kár. Értük is.
Hasonló történetek
3924
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3834
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Én sem látok benne ítéletet.
Nos, igen… Szomorú, hogy annyit írnak róla, hogy tucattémává vált. Úgy tudom valaki, még díjat is kapott, nem kis pénzzel a hajléktalanokról szóló alkotásáért. Arról már nem tudok, hogy odaadta volna a hajléktalanoknak.
Bár, ha engem kérdez valaki, én inkább azoknak a rászorultaknak adnám, akik egyértelműen nem a saját hibájukból lettek olyanok.
Viszont ha bevezetnék nálunk a plusz egyszázalékos adót, mint Hollandiában ahol a fogyatékosok helyzetének javítására fordítják, kevésbé nem hiszem, hogy népszerű intézkedés volna…
Tűzmadár ·
Bocsi, az utolsó mondat így helyes:

Viszont ha bevezetnék nálunk a plusz egyszázalékos adót, mint Hollandiában ahol a fogyatékosok helyzetének javítására fordítják, nem hiszem, hogy népszerű intézkedés volna…

Laller ·
Szerintem a hajléktalanok nem érdemelnek sajnálatot, egy cseppett sem. Ha akarnának talpra tunának állni, mindegyik lusta. Olyanok mint a munkakerülő cigányok, egyik sem akar dolgozni. Akkor meg minek támogassuk őket.

Az én véleményem az, hogy ez egy igen fertőző betegség, és a gyógymód igen egyszerű: Ólom a fejbe, és kész.

Volt gond, nincs gond.
:angry: :angry: :smile: :angry:
leticia_63 ·
Elég baj, hogy így gondolkodsz.
Sokan vannak így a társadalom perifériáján. Még két nem befizetett számla, mert beteg lett az a nyugdíjas, és döntenie kell, hogy a gyógyszert veszi meg, vagy kifizeti a számlát, és már az utcán is van. Ez csak az egyik csoport, aki az utcán van. Sok miért lecsúszhat az ember, és nem lehet olyan ripsz, ropsz visszaállni a sorba.

A történet, jó, csak rövid.
No0oB ·
Akkor lenne ez 100%ban igaz, ha az állam mindenkinek garantálna munkahelyet. Addig viszont teljesen másról van szó. Persze, azért igazad is van részben.
MeTaLMaNo ·
Szerintem alkalmazz egyet, ha majd nem vegzi rendesen a munkat, amit rabiztal, akkor talan joggal mondhatsz velemeny, de akkor is biztos lehetsz benne, hogy altalanositasz... El tudom kepzelni, amint odamegy hozzad egy hajlektalan, akar csak latod az utcan Flasztert, vagy Fedel nelkult arulni, nem mesz oda venni egyet... Pedig o dolgozik, ujsagot arul a megelhetesert. Neked mibe kerulne? Nem iszol aznap sort, de lehet megmentettel egy embert az aznapi ehezestol. Igen, nagy ervagas...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: