Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gini a 39 éves szőke hosszú hajú nő.

   Gini a 39 éves szőke hosszú hajú nő ellökte magát és repült a levegőben. Megtehette ugyanis a nemzetközi űrállomáson nincs gravitáció. Gini egy repülő üres vodkás üveget ügyesen kikerült.
– Ludmilla már megint vedel. – mondta Gini. Majd így folytatta. – Ráadásul részegen gyakran teát akar főzni a nem létező szamovárban. 
– Ludmilla! Hova dugtad a tudatkalibráló táblázatot? Meg akarom nézni, hogy milyen magas tudatszinten vagyok. Jó akkor nézem táblázat nélkül. Lássuk csak Az érzelmeim a következők. Dühös vagyok ez jó. 
– Pókhálós vagyok. – kiáltotta Ludmilla.
– Most ne zavarj. Folytatom. A tükörbe nézve szépnek látom magam
ez is jó.
– Szép vagy cicám. – szólt közbe Ludmilla.
-- Szinkronizálok egy részeges, leszbikus nővel ez rossz. Sőt egyik este megfigyeltem, hogy testet cseréltem Ludmillával. Szabályosan az ő testébe került a tudatom és éreztem, hogy részeg vagyok. Az empátiám érzékeny. Megérint a mások problémája. Ez is jó. Szerintem olyan 200 as szinten vagyok. Hol vagyok az 500 as színtől, legalább a kentaur tudatszintet érjem el.
Ludmilla 40 éves nő fekete egyenes szálú hosszú haja lobogott a súlytalanságban.
– Apum sokszor a diókat kalibrálta kiválogatta a nagyokat és a piciket.- mondta Ludmilla.
– Istenem nagyon idióta vagy. – válaszolt Gini.
– Te pedig szép és okos.
– Igen. Ezért érthető, hogy a nemzetközi űrállomáson szolgálok viszont nem értem, hogy te hogyan keveredtél ide? Csak nem a tudatcserével?
– Engem nem érdekelnek a misztikus dolgok.
– Engem sem.
– Gini te egész nap a spiri könyveket bújod és akkor téged nem érdekel a misztika? Kuncog a májam.
– Majd nem fog kuncogni a literszám magadba öntött vodkától. De lépjünk ezen túl. Sajnos össze vagyok veled zárva egy pléhdobozba ami a földkörül kering. De legalább a tudatszint táblázatom ne dugnád el.
– Ne haragudj adj egy puszit. 
– Próbálok magas tudatszintre jutni most ne zavarj. 
– Addig nézem a földet csodálatos látvány az űrből nézve.
– Jó nézd nehogy ellopják. 
Ludmilla átrepült egy másik szobába Gini egyedül maradt.
– Legutóbb éreztem egy érzéki, teljesen jó ölelő energiát mikor kávét akartam főzni a gáztűzhelyen aztán rájöttem, hogy az űrben vagyok. Most ezt fogom megvizsgálni, hogy ki vagy mi ölelt meg engem? Nem tudok rájönni. Akkor a következő kérdés. Mit gyümölcsözött nekem a 30 évig tartó tudatkutatás? 9 évesen volt egy misztikus élményem egy fekete macska ment át előttem az úton ez az élmény indított el a tudatkutatás útján. Ezzel párhuzamosan a személyiségem is fejlesztettem 39 évesen tapasztalt űrhajós vagyok 750 napot töltöttem az űrben eddig összesen ha jól számolom és 10 űrséta van már a hátam mögött. A jelenlegi misszióból még 100 nap van hátra és nekem bőven van min töprengeni.
 
Hasonló történetek
3775
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
3691
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
Hozzászólások
BURGONYA ·
NEM TUDOM MIT SZíVSZ, DE FOLYTASD!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: