Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Flóra

Flóra egy kitalált személy... nem ez agy mégsem igaz teljesen!
Flóra ugyanúgy él mint mi, mivel belőlünk tevődik össze. Ő olyan mint egy puzzle. Sokan adtak a lelkükből, a személyiségükből, az emlékeikből neki. Ebből a sok kis darabkából született ő. Flóra furcsa és gyönyörű szemei, éles szeme és vidámsága az édesanyámé. Bölcsessége, éles elméje, humora és logikája a nagyapám öröksége. És végül emlékei, gondolkodásmódja tőlem erednek, ahogy érzései nagy része is! De flóra nemcsak nekem és családomnak köszönheti életét. Egy kedves ismerősnek... egy idegennek, akinek barátságos szeme megejtett. Egy idős hölgynek, aki minden egyes napért hálát ad.
Egy beteg kislánynak, aki nagyon szenved, de mégis vidáman és ujjongva fogad minden kis csodát...
és talán neked is...
De ki is az a Flóra?
A válasz egyszerű: egy angyal. Neeem, neeem azok a fehér szárnyas, hárfapengető kisbabák.
Flóra minden és mindenki amit és akit szeretek.
Ha egyedül is vagyok látszólag, ő mindig ott van és vigyázza minden lépésemet.
Így mindig úgy érzem, hogy a szeretteim velem vannak.
Azt javaslom minél előbb szerezzetek be egy ilyen angyalt.
igaz nem lesz olcsó... kell hozzá:
Hit
Remény
Szeretet
Kedvesség
és Fantázia
és végül az ami a szívét fogja alkotni az angyalotoknak: minden ami számotokra szép és kedves.
A legjobb ajándék minden alkalomra, már díszcsomagolásban is kapható!
Garantált szórakozás az egész család számára!
Hívjon most és egy szárnyat is kap ajándékba, persze a használati utasítást is mellékeljük!
Hasonló történetek
5412
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4179
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Charoon ·
Név: Arikon
E-mail: nincs megadva

Lehet számtalan hely, ami szebb és jobb a mi Földünknél. Lehet, létezik ő, aki többre képes az embernél. Egyszer ismeretlen távolba vágyom, mikor megriaszt egy álom, hogy a hang, hogy a csend, hogy a fény, hogy a tűz, már nem vigyáz e cseppnyi földre, s el kell mennünk mindörökre.

Fényév távolság, csak hallgatom, csak bámulom. Zengő fényország, hogy láss csodát, egy életen át.

Nézem tisztaságát, mégsem értem, hallom hangjait, de el nem érem, ott a tenger, itt az én hajóm.

Hát itt ez a hely, ami sokszor boldogan elhagynék. És itt ez az élet, amit sokszor nem nagyon értünk még. Néha könnyebb lenne elmenekülni, tiszta fénybe merülni, de a jel, ami szól, de a hang, ami hív, még nem mond semmit, meddig érek s lesz-e út, hogy visszaérjek.

Fényév távolság, csak hallgatom, csak bámulom. Zengő fényország, hogy láss csodát, egy életen át.

Nézem tisztaságát, mégsem értem, hallom hangjait, de el nem érem, ott a tenger, itt az én hajóm.

Nekem itt van dolgom, nekem itt vannak álmaim…


Hüllő és pókbarát vagyok,ráadásul az Emberellenes Liga tiszteletbeli tagja.
A hand above the water, an angel reaching for the sky
Is it raining in heaven, do you want us to cry?
And everywhere the broken-hearted, On every lonely avenue
No-one could reach them, No-one but you

One by one
Only the good die young
They're only flying too close to the sun
And life goes on
Without you

Another tricky situation, I get to drowning in the blues
And I find myself thinking, well, what would you do?
Yes, it was such an operation, forever paying every due
Hell, you made a sensation (sensation)
You found a way through (found a way through)

One by one
Only the good die young
They're only flying too close to the sun
We'll remember
Forever

And now the party must be over, I guess we'll never understand
The sense of your leaving, was it the way it was planned?
So we grace another table, and raise our glasses one more time
There's a face at the window
And I ain't never, never saying goodbye

One by one
Only the good die young
They're only flying too close to the sun
Crying for nothing
Crying for no-one
No-one but you


Készült: 2004.11.10 16:57
nah, erről ennyit:)

Arikon ·
Miről ennyit?
Sztem ők is tudnak olvasni,ha érdeklem őket majd megnézik maguknak.
A bemuttakozómra büszke vagyok,mert szerintem az az egyik leggyorsabb útja a másik fél megismerésének,hogy megnézed milyen zenéket hallgat.
Asszem egy Queent meg a Padlásból egyet tettem be.
:yum:
Arikon ·
Jajj te!:)
Azért copyztam be,hogy mutassam milyen fiatal és mégis milyen jól ír.
Gondoltam,hogy oldherold bocsánatot kér.
(Gondolo te oldherold valamiféle szövetségesének gondolsz?:) Amúgymeg tisztelem,mert nagyon jól ír.)
Jujj!
Nem gondoltam,hogy akárki félreértheti,azt hittem ő egyből megérti.
(Nme is tennék ilyet,mert rokonszenvezek a fiatal írókkal,mivel én is az vagyok.)
Sztem nem baromság és kérlek ne szóld le.
Azáltal,hogy megismered a másik kedvenceit,betekintést nyerhetsz a másik ízlésvilágába is.
Szerintem ez többet mond el rólad,egy név egy település nem nagyon segít,egy novellát meg senki sem fog elolvasni.
Így röviden sok mindent megtudhatsz a másikról.
Én nem érzem magaménak a gondolatot,de rokonszenvezek vele,bár tudom úgyse tudom megérteni,úgy,ahogy ő gondolja.
És lehúztem volna?
Ha a pontozásra gondolsz én nem is pontoztam.


:yum:
Charoon ·
:)
Ne vedd felpofozásnak! :)
Nahát, intelligens, kedves válasz, nem ollan, mint az enyém. so sorry, kicsit rossz hangulatom volt, értelmesebben is előadhattam volna magam, mégha félre is értettelek. mégegyszer elnézést. nem, nem gondollak oldherold szövetségesének :)))
a zeneszövegekkel kapcsolatban még mindíg az a véleményem, hogy igen, segít megérteni a zenész gondolatait. persze nekem is van, hogy rokonszenvezek emberek gondolataival, hangoztatom őket. de mondjuk, bemutatkozásra nem is úgy képzeltem, hogy leírod hol lax, vagy mennyi idős vagy, hanem pár szó az érzéseidről, hozzáállásodról. én még mindíg úgy gondolom, ez ezerszer többet elmond rólad, mint a dalszöveg. itt van pl ez a flóra c irományod. többet elmond rólad mint a bemutatkozásod, pedig rövidebb. :) :P
Arikon ·
Semmi baj!
Amúgymeg az írásoddal úgyis bemutatkozol minek kéne leírnod ugyanezt mégegyszer?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: