Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Film a stégen

16 éves lehettem. A helyet inkább nem árulom el. Egy tó partján nyaraltam nagyszüleimnél, sokat barangoltam egyedül. Egyszer egy nádastól takart kis stéget vettem észre a csónakból, amin két meztelen lány napozott. A partról nem lehetett látni ezt a helyet, mert már bicikliztem arra, s nem is gondoltam, hogy itt lehet fürödni. Volt ott egy házikó is, nyilván a tulaj holmijának. Nem mentem közelebb, hiszen úgyis felöltöztek volna közben, de izgatta a fantáziámat a dolog. Este elmentem megnézni a helyet. Kerestem egy jó rejtekhelyet. A stég alatt azonnal felfedeznének, de a házra aligha gyanakodnának. Oldalt meglazítottam egy ablakot, hogy másnap minden készen álljon.

Kora délelőtt a magammal vitt kamerával befészkeltem magam a házikóba. Jó ideig nem jött senki, már arra gondoltam, hogy fürdök egyet, s elmegyek, mert szokásos balszerencsém megint közbeszólt, mikor beszélgetést hallottam a part felöl, s léptek közeledtek. Két húsz év körüli lány érkezett. Letették a hátizsákokat, szatyrokat, leterítették a pokrócot, rá a törölközőket. Aztán kipakolták a magnós rádiót egy napernyő árnyékába, egy hűtőtáskát, meg néhány krémet. Egyik lány barna hosszú haját hátul feltűzte a tarkójára, aztán elindult a néhány lépésre levő lépcsők felé. Barátnője szőke vállig érő haját simította el és kék szemeit pont a házikó ablakaira emelte, néma csöndben tűntem el azonnal, kezdett izgalmas lenni a dolog.
- Milyen a víz, Kati?
- Alakul, ma is elég meleg lesz szerintem - válaszolta, a lépcsőre ülve, miközben a kezével paskolgatta a hullámokat. Aztán elindult visszafelé, és út közben álmosan nyújtózva kibújt a trikójából. Mellei hegyesen meredeztek bele a világba, végükön sötét bimbóval.

Nem mertem a kamerát elindítani, hátha felfedeznek, de biztatóan alakultak az események. Főleg, mert leengedte bokájához a világos szoknyáját is. Kalapált a szívem, de most szerencsém volt. A másik lány bekapcsolta a magnót, miközben guggolva pakolászott. Valamilyen karibi zene volt, remek ritmusszekcióval, annál jobban csak az én szívem kalimpált.
- Márti, a krémet ugye nem felejtetted el? Mert akkor mehetünk is haza.
- Remélem - kezdett el a szatyorban keresgélni, és elővett mosolyogva egy tégelyt - megvan! - A Mártinak nevezett lány is kilépett a sortjából, majd levette a trikóját. Neki asszonyosabb, telt mellei voltak, kicsi mellbimbókkal. Oldalt az ujjait a sárga tanga pántjai alá csúsztatta. Na ekkor elkezdtem készíteni az első felvételt. Jobban nem is koreografálhatta volna a vetkőzését. Ahogy a csíknyi ruhadarab csúszott lefelé lassan a hasán néhány szőkésbarna szőrszál kunkorodott elő, majd egy gusztusos, nyilván oldalt borotvált szőrcsík jelent meg, s húzódott a karcsú hason lefelé. Már épp háromszöggé változhatott volna, mikor kicsit oldalt fordult, hogy kilépjen egyik lábával a tenyérnyi ruhadarabból. Most Katira koncentráltam. Háttal nekem épp a piros tanga indult lefelé a combjain. Aztán kilépett belőle és arrébb rúgta, miközben kinyújtózva a haját igazította meg. Gyönyörű barna volt a bőre. Csak a tanga kis háromszöge fehérlett a derekánál. Megállítottam a felvételt. Mivel a nap a ház mögött kelt fel, ahol rejtőztem, már tudtam, hogy életem filmjét fogom elkészíteni, hiszen elém fognak feküdni! Nem csalódtam.

Márti lehajolt és megigazította a pokrócot. Aztán lehasalt, mellei a törölközőre lapultak, combjai viszont lezser terpeszben ideális látványt nyújtottak a kamerának. Premier plánban láthattam a punci két dombját egymáshoz simulni, miközben barátnője mellé térdelve bekente a testét krémmel. Laza izmai fényleni kezdtek, puncija pedig lassan kicsit kezdtek ketté nyílni a szőkés rejtekhelyen. Most Katira közelítettem rá, amint italt vett elő a hűtőtáskából, s a poharakat letette a stég szélére. Aztán megállt velem szemben és elkezdte bekenni magát. Az arcát, karjait és melleit, majd a hasát és a lábait. Végül pedig a tanga helyének keskeny fehérebb sávját. Hiszen ott lehet a leégésnek a legnagyobb veszélye. Gyönyörű dombját is bekente tenyerével, csak a barna bársonyos szőrmét hagyta ki. Aztán hanyatt dőlt, szétvetve kezét-lábát. S készült a film, az örökkévalóságnak. A hegyes mellekről, és a lazán megnyíló nagyajkakról. A csábító rózsaszín csíkról, mely a barnább ajkak közt lassan szélesedni látszott. Felette és mellette világosbarna szőrzettel. Márti egyszer csak felpattant és kisétált a lépcsőhöz. Ledobta a baseballsapkát és begázolt a vízbe.
- Már nem rossz! Nem jössz?

Kati hasra fordult, ledobta a sapkát, nyújtózott egyet és elindult Ő is a víz felé. A combok közt lehetett látni a punci halmait, és a szőrme izgatóan nyúlt lefelé. Nevetgélve besétáltak a vízbe, úsztak néhány tempót, aztán elindultak kifelé. Már indítottam is a felvételt. A Rec felirat mellett lehetett látni Mártit, aki lassan a korlátba kapaszkodva jött kifelé. Karján és mellén gyöngyözött a víz, hasán a szőrszálak tincsekbe csavarodtak. Lassan sétált felém, aztán lefeküdt hanyatt, kitárva szépségeit a tekintetemnek. Hagyta, hogy a nap szárítsa lassan a testét. Kezével egyszer megborzolta puncijánál a szőrszálakat, nyilván, hogy gyorsabban száradhasson. Most Katira váltottam. Jött barátnője felé, és mikor odaért, letörölte karjait, hasát. Aztán elkezdte bekenni a kicsiket sikkantó Márti testét. A puncinál alaposabb munkát végzett, mert a tenyere simítása közben egyik ujja hirtelen mintha eltűnt volna a résben.
- Ne hülyéskedj! – nézett fel akkor nevetve Ő összébb zárva a combjait.
- De sokan lennének most szívesen a helyemben - nevetett rá Kati, és rácsókolt a punci dombjára.

S ekkor elfogyott a film. Átkoztam magam, hogy csak egy kazettát hoztam. Gondoltam, hogy előjövök rejtekhelyemről, vagy mikor vízbe mennek, ellopom a ruhájukat, de aztán elvetettem ezt a hülyeséget, hiszen akkor soha többé nem leshetem meg őket.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
29955
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

MARVIN ·
Azannya... íróilag nagyon szuper. A leírások profik, a folytatásos dolog csak azért zavar, mert eddig felborzolta az idegeinket, amikor meg lenne végre valami, akkor hirtelen "tubkántinyúd". :(

Várom a folyt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: