Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

fesztiválon

ez a történet a hétvégén történt velem.
egy fesztiválra voltam hivatalos aminek a neve "szivárvány fesztivál".
nos mikor odaértem mndjárt el is keztük szervezni a dolgokat.a csapat elég fiatal szervezőkböl állt.
én amugy 23 éves vagyok.
tehát pakoltuk kia a dolgokat,padokat,székeket,szinpadot stb
ekkor vettem észere egy lányt akit mint megtudtam alexandrának hivtak.
Szandinak sötétbarna derékig érő hullámos haja,barna szeme és szép kerek formás feneke van.
Szandin felülröl kékkissé kivágott testhez simuló rövidujju volt.alul pedig fekete cicanadrág alatta pedig fekete tagabugyi volt.a nadrág a fenekébe total bevágott.
mikor pakolasztunk igyekeztem mindig a hatamogött lenni és figyelni a szép formás fenekét.
Ezt persze Szandra kisidö után észre is vette,és joparszor le is buktam mikor bámultam.
egyszercsak a föszervező szolt hogy van egy terem aholnan kikellene pakolni a dolgokat,mert ideiglenesen átlessz alakitva öltözővé.
én és Szandi kaptuk a feledatot.
egy ideig pakolgattunk szotlanul,majd Szandi egyszercsak megszolalt:
bocsi de miért bámulod fojton a fenekem?-kérdezte
-hát azért mert szép és nagyon szexi vagy ebbe a ruciban.-feleltem
Szandi ekkor kicsit elpirult és azt mondta
-kőszia bókot
-szivesen válaszoltam
-amugy Szandi vagyok
-és téged hogyhivnak? kérdezte
-norbinak
-és hány évesvagy
-23
-és te Szandi?
-16- felelte
majd pakolásztunk tovább,de továbbra sem birtam levenni a szemem rola.
rajtam egy laza trénerka szerű rovidnadrág volt alsonadrág nélkül(nyáron nem szokam hordani gatyát)
és hát a látványtol amit Szandi nyujtott felállt a farkam
és ezt ő is észrevette.
nem szólt semmit,de láttam hogy időnként odanéz.
Szandi egy nagy dobozt próbált feltenni a szekrény tetejére de nem birta,mert nemvolt elég magas.
szólt hogy légyszi segítsek már neki.
odamentem a hátamögé és bejjebbtoltam kicsit a dobozt,de közben még ő is tartotta hogy le ne essen.
ahogy toltam még bejjebb a dobozt egyszercsaka a farkam is a fenekéhez ért.
ezt ő rögtön meg is érezte,hátranyult,és megmarkolta a farkam,és elkezdte maszirozgatni.
én is elkezdtem a punciát ruhán keresztül maszirozni.már jo nedves volt mert a nacia is tiszta nedv volt.
egy kisidő mulva megfrdult elébem gugolt és lehuzta a nacim és szopni kezte a farkam.
nagyonjol tudott szopni16 éves korához képest.
abbahagyta szopást,felállt,ekkor én benyultam a bugyijába és elkezdtem ujjazni,nyögdécselni kezdett és azt mondta hogy szeretné ha megdugnám.
oké-feleltem,csak az a baj hogy nincs nálam gumi.
-Nem baj válaszolta Szandi.-szedek tablettát.
-akkor jo-mondtam.
odavezettem Szandit egy még kinem vitt padhoz .
-támaszkodj neki-mondtam
nekitámaszkodott én pedig lehuztam a nadrágját.
-szeretné ha háatulrol dugnám meg meg ugy hogy rajta van a bugyi.
-jo- válaszoltam.
-elörehajolt,én félrehuzam a fekete tangabugyit,és lassan bedugtam a farkam a punciába.
-nagyonjo szűk puncija volt,már nem volt szűz,de szerintem nemsokan dugták meg előttem!
-lassan kezdtem dugni,ő nyögdécselni kezdett,majd kicsit keményebben,ütemesen kezdtem dugni,néha tövig benyomtam,egyre hangosabban nyögött.gyorsa kedtem dugni és egyszercsak egy halk sikoly közepette elélvezett.
-hogy szeretnél még megdugni? kérdezte
-én leültem egy székre és szemböl a farkamra ültettem.ekkor láttam meg mijenszép puncija van.
telyesen kopasz volt,csak egy csík volt puncija felett.
elkezdett lovagolni rajatam.
igy dugtam kb 5 percig amikor éreztem nemsok van hátra. szóltam is neki hogy minjárt jön,de ő csak lovagolt tovább.nemsoká egy hatalmasat élveztem a puncijába,és ekkor ö is ujra elélvezett.
kisidö mulva leszállt a a farkamrol és mindketten felöltöztünk.
majd igy szólt:
köszi a dugást,nagyon jólesett,már igazán rámfért.
szivesen- mondtam.
egy puszit nyomott az arcomra.
és lassan pakolásztunk tovább!


















Hasonló történetek
21454
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: