Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
laci78: szerintem inkább ne, mert túl...
2024-11-04 07:24
Logan Ne'ran: gyakorold ezt még. Sokat.
2024-11-03 18:11
laci78: remélem ez komoly, mert viccne...
2024-11-03 17:19
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Férfiakról akikkel valaha szexuális viszonyom volt: A nulladick

Sziasztok! Mivel ez a történetsorozat az igazából megtörtént szexuális utam kalandjait mutatja be, így kezdésnek pár sorban leírnám, hogy is jutottam el odáig, hogy regisztráljak egy meleg szexrandi/társkereső oldalra. Nem túl izgalmas, de hozzátartozik az úthoz, ha szeretnéd átugrani az intrót, keresd a párbeszédes részt, onnan kezdődik a nulladik szextörténet. :-) 



Már egészen kiskorom óta sejtettem, hogy a fiúkhoz, férfiakhoz vonzódom. Óvodás gyermekként is volt már fiú szimpátiám, illetve a suliban is jobban mentek valamiért azok a tantárgyak amelyeket egy-egy jóképű férfi tanár oktatott. Szerettem volna elnyerni a dicséretüket, meg akartam felelni nekik.Azonban nem nagyon törődtem ezekkel a dolgokkal, mivel azt a fajta neveltetést kaptam, hogy a fiúknak a lányok tetszenek és így fordítva. Lettek/voltak közben olyan lányok is akikbe azt hittem, hogy szerelmes vagyok, azonban szexuális vágyat egyikük sem keltett bennem. Belecsöppentem a pornónézős korszakba és arra lettem figyelmes, hogy sosem a nőt figyelem, hanem mindig a pasi kinézete alapján választom ki az aktuális videót. Ez egész odáig fajult, hogy egy idő után már áttértem a meleg pornók nézésére, ami egyértelműsítette számomra a dolgokat, hogy én bizony meleg vagyok! Egy darabig még ment a tagadás és bizonytalanság, majd végül már egészen megtetszett a gondolat. Nagyjából 16 év körüli kamasz lehettem, amikor már nem elégített ki a pornó nézés, ki akartam próbálni egy férfival mindazt amit eddig csak néztem. A környezetemben azonban sajnos nem igazán volt egy olyan srác sem akivel kísérletezni lehetett volna, ráadásul én egy idősebb, felnőtt férfira vágytam, a korombeliek nem igazán izgattak fel. Elkezdtem hát az interneten keresgélni, hátha találok olyan oldalt ahol találhatok magamnak valakit, így bukkantam rá arra a platformra, ami végigkísért szinte az összes pasiig akivel később szexuális együttlétem volt, de ne rohanjunk előre. Ez a történet A nulladikról szól. 
Regisztráltam tehát az oldalra, kitöltöttem a profilom, töltöttem fel persze fej nélküli képet, ami egy nyaraláson készült, csupán egy fürdőnadrág volt rajtam, így látszódott rajta a vékony testem, enyhén kezdetleges kockás hasammal és a szőrös lábaim. Akkoriban még növekedésben voltam 176cm voltam és csupán 52 kg.  Írtam pár sort magamról és bíztam, hogy lesz valaki a közelemben. Meglepően akadtak páran ebben a nagyon pici városban ahol akkoriban laktam, bár nem volt nagy válaszék mégis sokkal többen voltak, mint arra számítottam. Egyből kikukáztam a passzívakat (hiszen én is erre a szerepre vágytam), a fiatalokat, és azokat is akik külső alapján nem tetszettek. Maradt tehát nagyjából 3-4 potenciális befutó. Egyikük A nulladik volt, egy másikuk Az első exem lett, a harmadik A felejtős szex miután szétmentünk exemmel, a negyedikkel pedig még a nulladikkal egyidőben beszéltem,de vele túlságosan féltem találkozni, így nem lett belőle semmi. Miután pedig velük végeztem, már egy nagyobb városban éltem ahol sokkal több lehetőség tárult elém, amit rendesen ki is használtam, ezekből születnek majd az igazán pikáns történeteim, addig is kitartást! :-) 


————-A Nulladik——————— 


- Szia. -írtam rá félénken. 
Hamarosan már pittyent is a válasz:
- Szia. Mit keresel? 
- Igazából még én sem nagyon tudom, új vagyok itt. Te? 
- Szex, szórakozás vagy ami alakul. Voltál már pasival? 
- Még nem, ami azt jelenti teljesen szűz vagyok, de szeretnék kipróbálni dolgokat. 
- Én szívesen beavatlak, ha szeretnéd.
- QuickShare album megosztva
Megnyitottam az albumot amit megosztott velem, tele volt a meztelen képeivel, volt amin csak farka látszódott, ami egyébként igencsak kívánatos darab volt. Nagyjából 17cm, vágatlan, formás makk, dús fanszőrzet. A testalkata átlagosnak mondható, volt egy kis pocakja,de nem volt kövér. Az egész teste szőrös volt, a mellkasa és a hasa is, amit igazán vonzónak találtam. Szerettem a szőrös férfiakat már akkor is. 46 év körüli lehetett, így közel 30 év korkülönbség volt köztünk. Ez a legtöbb srácot lehet elriasztotta volna, de engem épp ez nyugtatott meg, sokkal jobban féltem volna egy huszonévessel találkozni, mint egy éret komoly férfival. 


- Hahó? - jött az újabb üzenet tőle, hogy talán illendő lenne válaszolni valamit. 
- Elnézést, csak nagyon tetszenek a képeid és elkalandoztam kicsit.. -válaszoltam. 
- Na mesélj, min fantáziáltál? 
- Elképzeltem ahogy itt állsz előttem, teljesen meztelenül mint a képeken, s megérinthetlek, érezném a tested illatát, a számba venném a farkad, érezném az ízét, mohón szopni kezdeném, majd megfordítanál és keményen megdugnál, a végén pedig a számba élveznél…. Valami ilyesmiről.. - válaszoltam, teljesen beindulva. 
- He he , merész gondolatok ezek, még így tapasztalatok nélkül, de én szívesen megadom neked amire vágysz :-) Kaphatok képet én is, hogy elképzelhesselek?  


Kissé félve, de készítettem egy két amatőr képet amin hason fekve vagyok, a hátam és a fenekem látszik rajta, lefotóztam közelebbről is a fenekemet szétfeszítve, látszódjon a szűz bejáratom, illetve a farkamról is készítettem egy két képet, úgy hogy a felsőtestem is látszódjon, de a fejem az ne. 


- Képek megosztva. 


Eltelt öt- tíz perc és még mindig nem érkezett válasz, már kezdtem azt hinni , hogy nem tetszek neki, de amikor már kezdtem volna gépelni, hogy megkérdezzem erről, jött egy hosszabb üzenet tőle. 


- Ha most itt lennél, letérdeltetnélek a szádba adnám a farkam és addig szopatnálak, míg teljesen kemény és lucskos nem lesz a nyáladtól, hogy készen álljon a behatolásra, ekkor felemelnélek, felraknálak az íróasztalomra, eljátszanék kicsit a farkaddal, majd megfordítanálak.Kicsit elfenekelnélek, csak épp, hogy bepirosodjanak a farpofáid. Utána szétfeszíteném a feneked, csókolgatni kezdeném azt a szép rózsaszín lyukadat, majd amikor már nem feszülsz, először elkezdenélek az ujjaimmal tágítani, majd amikor készen állsz, behatolnék a farkammal. Eleinte, csak óvatosan ki be járatnám benned, majd egyre gyorsabb tempóban dugnálak, míg beléd nem élvezek. Utána óvatosan kihúznám, levenném róla a gumit, és miközben a farkamról letakarítatnám a nyelveddel a gecim, addig rángatnám a farkad míg te is el nem élvezel. 


Ezt olvasva a farkam már majdnem szétrobbant anélkül, hogy hozzáértem volna…


- Mikor keríthetünk rá sort? - kérdeztem 
- Tetszik ez a hozzáállás, legyen most még mielőtt beijednél és meggondolnád magad. Hova mehetek érted?


A szívem zakatolni kezdett, nem számítottam rá, hogy már most rögtön meg fog történi, de igaza volt, tudtam, hogy ha most befejezzük a beszélgetést és kiverem magamnak, utána meg fogok torpanni és nem lesz az egészből semmi.. De egy idegen férfi lakásába menjek el teljesen egyedül? Mi van, ha emberrabló ? -ilyen hülye gondolatok jártak a fejemben akkoriban.


- Legyen akkor ma délután, most még el kell intéznem egy két dolgot. Illetve inkább a városban találkozzunk. Ott van a mamáméknak egy lakásuk, amit nem használnak. Van hozzá kulcsom. 
- Rendben, nekem így is jó. Hol és mikor? 
- Legyen 15 óra a kék szökőkútnál. 
- Ott leszek, aztán remélem te sem futamodsz meg :-)
- Nem fogok - válaszoltam, majd elkezdtem készülődni.


Te jó ég ,te jó ég… ma tényleg meg fog történni.. szexelni fogok.. wáááá… - 16 éves énem totál be volt pörögve. Egyszerre izgultam, vártam, féltem. Nem akartam elhinni, hogy ez tényleg meg fog történni. Valószínűnek tartottam, hogy az utolsó pillanatban mégiscsak beijedek és végül faképnél hagyom e vonzó idegent. 


3 órám maradt a találkozásig. Nagyjából fél óra az út be a városba, így igazából 2 és fél órám volt elkészülni. Mivel itthon voltak a szüleim is, így az előkészületeket inkább mamámék üres lakásán akartam megtenni, így egyből útnak is eredtem, remélve, hogy ha már ott vagyok kevesebb eséllyel gondolom meg magam. Útközben bementem a boltba és vettem üdítőt, illetve 3in1 keverős kávét is(igen, szörnyű ízlésem volt kávé téren), hogy a szüzességemen kívül legyen mással is kínálnom a vendégem. 


Megérkeztem a lakásba, lepakoltam a dolgokat, és a fürdőszobába vettem az irányt. Lezuhanyoztam, közben leborotváltam a szőrt a fenekemről, illetve géppel rövidebbre vágtam a fanszőrzetem is. Letekertem a zuhanyrózsát, majd beöntést csináltam magamnak, a netről szedett utasítások alapján. Ez volt az első beöntésem, nagyon kellemetlen érzés volt,s mint utólag kiderült teljesen felesleges is volt, mert a későbbiekben kiderült, hogy szerencsés testalkat vagyok és tiszta vagyok odalent beöntés nélkül is. Na de mire ez a felfedezés megtörtént, már túl voltam több tucat beöntésen. Megtörölköztem, felöltöztem majd visszaérve a nappaliba , ráírtam, hogy egy picit korábban is jöhet mert már bent vagyok a városba. Rögtön jött is a válasz, hogy nagyszerű, ő is ideért már, menjek ki elé. Behúztam a függönyöket, bezártam az ajtót és elindultam elé. 


Úton a megbeszélt találkozóhely felé, már távolabbról megpillantottam őt. Az arcát nem láttam még korábban fotókon sem, de ahogy ott állt és várt, tudtam, hogy ő az. Sugárzott belőle a szexuális túlfűtöttség. Legalábbis akkor én ezt így éreztem, de lehet csak azért láttam így, mert tudtam mi fog következni. Odaléptem hozzá. 


- Szia! - szóltam hozzá félénken. 
- Szerbusz! Tehát te volnál az. - válaszolta mosollyal az arcán
- Igen, én volnék. Remélem nem okoztam nagy csalódást. -válaszoltam, teljesen zavarban. 
- Egyáltalán nem okoztál csalódást, helyes fiatal srác vagy. Akkor mehetünk, biztos, hogy ezt akarod? - kérdezte
- Igen, persze menjünk. - majd elindultunk vissza a lakásba. 


Nagyjából 3 perc volt onnan az út, de ez most rengeteg időnek tűnt, nagyon zavarban voltam, nem tudtam mit mondani, a farkam mocorgott a gatyámban, próbáltam takarni, hogy ne látszódjon a dudor. Kicsit ő is feszenghetett, mivel ő sem nagyon beszélt. Talán valami olyasmiről lehetett közben szó, hogy nemrég ért vissza a nyaralásból, azért barnult le ennyire.  Megérkeztünk a kapuba, majd onnan nagyon gyors mentünk végig az udvaron, hogy a szomszédok nehogy észrevegyenek bennünket, szerencsére senkivel sem találkoztunk. 


Beértünk a lakásba, becsuktam az ajtót, majd hellyel kínáltam az asztalnál. Leült, engem nézett és mosolygott. Ettől méginkább zavarba jöttem. Megkérdeztem, hogy kér-e kávét vagy valami üdítőt, bólintott egyet és elfogadta. Először üdítőt töltöttem neki, hogy legyen mit innia amíg felforr a víz a kávéhoz. Amíg a kávét főztem, háttal voltunk egymásnak, így picit enyhült a zavarom. Elkészült a kávé, leültem én is az asztalhoz és elkezdtünk kávézni. 
- Szóval eddig még semmit sem csináltál egy másik pasival? - kérdezte
- Nem, se fiúval sem lánnyal. Teljesen tapasztalatlan vagyok még. -feleltem félénken. 
- Nagyon félsz? - kérdezte, látta rajtam, hogy nagyon izgulok. 
- Egy kicsit. - feleltem
- Ideülnél az ölembe kérlek? Segítek megnyugodni. 


Felálltam és átültem az ölébe. Egymás szemébe néztük és mosolyogtunk. Gondoltam magamban, hogy hát ettől most nem igazán lettem nyugodtam. Az ő fejében azonban teljesen más gondolatok lehettek. Elkezdte simogatni a belső combom, és puszilgatni kezdte a nyakam. A keze feljebb és feljebb csúszott, egy pillanatra megmarkolta a farkam, majd benyúlt a pólóm alá, és a hasam és a mellkasom is simogatni kezdte. Esetlenül ültem ott mozdulatlanul és nyögdicséltem, mint egy kis ribi. Nagyon élveztem minden érintését. Megfogta a kezem és a farkára tette azt.


- Játszhatsz vele nyugodtan. Simogasd!
Engedelmeskedtem, simogatni kezdtem az ágyékát, aminek hatására éreztem, hogy kemény lesz a farka, nem bírtam magammal tovább és felkeltem, ki akartam oldozni az övét és lehúzni a nadrágját, hogy láthassam is és szopni kezdhessem a farkát. 
- Várj egy pillanatot!- szólt rám, majd elindult az ajtó felé. Elfordította a kulcsot a zárban. 
- Nem szeretném, ha apukád véletlen épp most járna erre és benyitna hozzánk. -adott magyarázatott 
Ez egy kissé megrémisztett, mivel hirtelen bezárva éreztem magam, holott egy totál logikus és érthető dolgot tett. Majd elém állt, és hagyta hogy levetkőztessem. 


Először a pólóját vettem le, ekkor ő is letépte rólam az enyém , majd magához húzott szorosan és vadul megcsókolt, nagyon élveztem a dolgot. Teljesen új volt számomra, hogy egy másik nyelv van a számban, ráadásul baromira izgatott az is ahogy borostája és szőrös teste hozzám ér. Ő is élvezte a dolgot, mert alig engedte, hogy szabaduljak. No nem azért akartam szabadulni, mert már nem élveztem volna a dolgot , csupán annyira türelmetlen és telhetetlen voltam, hogy többet akartam, tovább akartam haladni. Mikor kiszabadultam a csókjából, elkezdtem vadul a nyakát csókolgatni, majd apránként lejjebb haladtam, végignyaltam a mellkasát, elkezdtem játszani a mellbimbóival, nyalogatni és szopogatni, harapdálni kezdtem, majd vettem egy mély szimatot a hónaljából és végignyaltam azt is, és már csusszantam is lejjebb, a szőrös hasát is csókolgatni, nyalogatni kezdtem egy egyenesen lefele haladó csíkban, majd eljutottam a nadrágjáig. Próbáltam szétnyitni az övét, de sehogy sem sikerült.


- Nagyon éhes vagy már látom! - nevetett fel, majd segített, kioldozta az övét és egyúttal ki is bújt a farmerjából.


A boxeralsója már átvolt egy kis foltban ázva az előnedvétől, így tudtam, hogy ő is nagyon be van indulva. Ez segített abban ,hogy legyőzzem a szégyenlőségem, mivel tudtam, hogy hamarosan nekem is le kell vetkőznöm. Volt egy kis testképzavarom, hiába kaptam a bókokat, elég sokáig nem tudtam elhinni, hogy vonzónak találhatnak engem. Belenyomtam az arcom az alsógatyájába és szimatolni, nyalni kezdtem. Nagyon jó illata volt. Nem tudtam tovább várni, lehúztam az alsóját is, amiből kitárulkozott nagy ízletes és ekkor már lüktető farka. Rámarkoltam, hátrahúztam rajta a bőrt - ekkor Ő már egy hatalmasat nyögött- majd kinyitottam a szám és tövig bekaptam azt, mohón falni kezdtem, úgy szoptam, mintha ezen múlna az életem. Élveztem ahogy kitölti a szám és az íze is mennyei volt. Úgy ömlött belőle az előnedv, hogy egy picit már azt hittem, hogy el is élvezett, de nem érdekelt volna az sem, nem hagytam volna abba akkor sem, többet akartam belőle. Azt akartam, hogy teletöltse a szám a gecijével. Nem tudtam milyen ízre számíthatok, de ettől függetlenül annyira vágytam rá, mintha máris a függője lennék. Megfogta a fejem és elkezdte baszni a számat! Meglepően jól bírtam, a szemeimből ugyan folyt a könny,de  nem öklendeztem vagy fulladoztam tőle. Hirtelen kitépte a számból és azt mondta, hogy még nem szeretne elélvezne, így most ezt hagyjuk abba. 


Lefektetett az ágyra, lehúzta rólam a nadrágom vele együtt az alsógatyám is. Ott feküdtem előtte teljesen meztelenül álló fasszal. Teljesen elpirosodtam, zavaromban. Végigsimitotta kezével a testem, majd bekapta a farkam és szopni kezdte. Nem volt rossz, de jobban élveztem amikor én kényezhettem  őt. Sőt olyannyira nem volt rossz, hogy fél perc múlva le is kellett állítanom, mert én sem akartam még elmenni. Felnevetett, hogy már ennyire közel járok, és megfordított, elkezdte nyalni a fenekem, ez viszont már mennyei volt. Itt össze is állt a kép a számomra, hogy nem csak az biztos hogy meleg vagyok, hanem az is, hogy teljesen passzív. Hatalmasakat nyögtem amitől ő csak még vadabbul folytatta. Számba adta az ujját, hogy szopjam miközben ezt csinálta, majd megpróbált megujjazni, de a fenekem nem engedte be. Odafeküdt mellém az ágyra és csókolni kezdett újra majd elkezdte verni a farkam. Újra közel kerültem az elélvezéshez így felpattantam, és hátrébb mentem a lábai közé, hogy újra szophassam a farkát. Kis idő múlva megszólalt: 
- mindjárt elélvezek! - mondta
Ekkor abbahagytam, és a farka fölé helyeztem magam. Megpróbáltam volna beleülni és lovagolni rajta. 
- erre most még nem vagy készen! - mondta mosolyogva, majd lelökött magáról
- Kérlek, szeretném , hogy megdugj! - könyörögtem neki 
- Megfoglak, ne aggódj, de nem ma! - mondta mosolyogva 
- Akkor legalább élvezz a számba , jó ? - kérleltem
- Örömmel! - mondta , majd addig baszta a számat míg bele nem élvezett. 
Nagyon jó íze volt , imádtam minden egyes cseppjét. 
Megpaskolta a fenekem, majd mondta, hogy álljak négykézláb. Szót fogadtam neki, ő pedig fogta a farkam és kiverte nekem, miközben kezével az lyukamat stimulálta. Pár másodperc alatt nagy nyögések közepette sültem el én is. Kezét odatartotta a számhoz, hogy tiszítsam le a nyelvemmel róla a saját gecimet, én pedig kicsit habozva, de eleget tettem a kérésének. Ezután újra megcsókolt. 
- Finom vagy! Már alig várom, a következő alkalmat nálam, hogy megbaszhassalak! - mondta
- Én is várom már! -feleltem.
Még egy kicsit feküdtünk meztelenül egymás mellett, majd feltöltözött és távozott. 


Bár keresett utána egyből , és tényleg élveztem én is a dolgot, de valamiért folyamatosan kibújtam az újabb találkozók elől, míg végül már nem keresett. A következő együttlétem pedig már az első nagy szerelmemmel volt, akit ugyanerről az oldalról ismertem meg nagyjából 1,5-2 évvel később. 


Azért is maradt meg ez a férfi számomra csupán a nulladikként, mivel  végül a szüzességem sem ő vette el, s  így utólag belegondolva nem is volt több mint egy kis kísérletezés. 


 


Ti mit gondoltok erről? Nulladiknak, vagy elsőnek hivatkoznátok rá? Ti találkoztatok volna vele újra?  Ha tetszett a történetem és szeretnétek még folytatást, adjátok a tudtomra és hozzászólással vagy like-al, visszajelzés gyanánt! Köszönöm a figyelmetek ! 

Hozzászólások
laci78 ·
elsőként

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: