Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Friss hozzászólások
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
HentaiG: Jòl sikerült folytatàs izgatò...
2024-10-19 21:49
kaliban: Kár, hogy ilyen rövid lett. A...
2024-10-19 15:17
Vincami Nor: Jó hírrel szolgálhatok, oldal...
2024-10-17 21:14
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Önként a keresztre

Szia,a nevem Mia 33 éves vagyok.New Yorkban éltem a divat egyik fővárosában.18 éves koromtól fogva modellkedéssel foglalkoztam.Sajnos a 165 centis magasságommal és 60 kilómmal nem lehettem divatmodell,de a nőies alakommal bikini modellnek alkalmas voltam.A szép arcomat sokan dícsérték és a jó kisugárzásomat is amik szintén fontosak a divatszakmában.Nem szeretnék nagyképűnek tűnni de rengeteg kampányban és fotózáson vettem részt.Keresett modell voltam egészen a 33. születésnapomig amikor valami hirtelen megváltozott.Az ügynökség ahol dolgoztam egyre kevesebb munkát kínált számomra.Persze én tudtam mi a baj,miért nem hívnak dolgozni.Mindig is féltem az öregedéstől és a betegségektől.Tudom más is fél ezektől de nálam ez valahogy más volt.Minden egyes nap amikor tükörbe néztem azt láttam kezd eltűnni belőlem valami.Egy kis ránc itt egy kis megereszkedett bőr ott.A fiatalságom visszavonhatatlanul kezdett elmúlni és ezt mások is észrevették.Rendkívül frusztráló volt.Arról már nem is beszélve ,hogy munka nélkül gyorsan haladtam az anyagi csőd felé.A családomat sem tudtam támogatni  pénzzel ami borzasztó érzés volt számomra.Az egyetlen ember aki munkát ajánlott egy világhírű felnőttfilmes producer volt,aki régóta csábított,hogy szerepeljek a filmjeiben.Nem igazán volt kedvem mindig más férfiakkal a kamera előtt dugni,sohasem tudnám ezt munkának felfogni.
Egy borús őszi napon a luxus apartmanban az ágyon fekve nézegettem a telefonomat miközben jött egy email az ügynökségtől.Amikor megnéztem azt írták egy különleges ajánlatuk van számomra.Egy multimilliárdos férfi kínált számomra munkát egy szigorúan titkos projektben.Így azt nem árulták el mi lenne pontosan a feladatom.Figyelmeztettek csak ha elég bátor és bevállalós vagyok akkor utazzak el a férfi karibi magánszigetére.Nagyon érdekes ugyanakkor ijesztő is volt a levél tartalma.Kérték ha igent mondok az ajánlatra akkor minél hamarabb jelezzek nekik vissza.Rövid ideig gondolkoztam mit tegyek végül legyőztem a félelmeimet és visszaírtam,hogy érdekel a munka.Két nap múlva a reptéren már rám várt a férfi magángépe.


A szigetet ahova tartottam bizarr módon Koponya-szigetnek hívták.Csak később jöttem rá miért.A gép leszállása előtt alig vártam,hogy felfedezhessem a trópusi paradicsomot.Ahogy kiléptem a repülőből egyből megcsapott a meleg levegő és a sziget varázslatos hangulata egyből magával ragadott.Elegáns 
fekete limuzint küldött értem a sziget ura.A sofőr udvariasan kinyitotta az ajtót,amint beültem a kocsiba a belső tér lenyűgözött.Ahogy haladtunk a milliárdos villája felé teljesen elmerültem a táj szépségeiben.A buja növényzet,a szép színes virágok,és a tenger látványa egyaránt káprázatos volt.A villa impozáns látványa hamarosan feltűnt.Amint beléptem a villába tele volt művészeti alkotásokkal.Éppen a villa teraszán álltam a gyönyörű kertet bámultam amikor észrevettem,hogy egy elegáns figura közeledik felém.Izgalom és idegesség egyszerre keveredett össze a szívemben.Vajon mit akarhat tőlem,miért hívott ide? Egyfolytában ezek a kérdések motoszkáltak a fejemben.A férfi barátságosan mosolygott majd bemutatkozott.Drake-nek hívták egy multinacionális biztonsági céget vezetett ismerős volt számomra valahonnét.Elmondta magáról,hogy gyerekkora óta imádja a történelmet és régóta műgyűjtő.Aztán dícsérni kezdte a szépségemet elmondta régóta figyelemmel kíséri a karrieremet.Sajnálta,hogy mostanában kevesebb munkát kapok.Szimpatikus volt ahogy beszélt de volt valami sötét a tekintetében.Egyszercsak hirtelen a lényegre tért.Lassan beszélni kezdett a keresztrefeszités történetéről hangsúlyozta a drámai elemeket a feszültséget,a nézők izgalmát arról mesélt a kivégzés egyfajta horrorisztikus műalkotás.Miközben mesélt a rémület és a lenyűgözöttség érzése járta át a lelkemet.Végül feltette a kérdést vállalnám-e a kereszthalálra ítélt lázadó amazon szerepét.A szerep nem színjáték tényleg keresztre fognak feszíteni.Teljesen lesokkolt amit hallottam igazából el sem hittem amit mond,azt gondoltam csak álmodok.Drake a kérdése után hozzátette 10 millió dollárt kínál fel plusz minden túlélt óra után újabb 1 milliót hajlandó kifizetni.Kaptam tőle egy nap gondolkodási időt addig maradhattam a villában és a személyzetét is rendelkezésemre bocsátotta.Kedvesen megmutatta a szobámat is ahol gondolkodhatok nyugodtan.
Nem vagyok hülye.Tudtam mit jelent a keresztrefeszites.Tudtam mi vár rám ha vállalom.Fájdalom,szenvedés,lassú kínhalál.De legalább most lesz.Nem kell évekig néznem ahogy lassan elvesztem a testem szépségét és erejét.Ha meghalok legalább megszabadulok a félelmeimtől is.Szó mi szó a 10 milliós ajánlat is csábító volt.Ezzel tudok segíteni a családomon.Mialatt töprengtem sokat beszélgettem a személyzet tagjaival.Ők elmondták a szigeten havonta rendeznek kivégzéseket Drake ezzel szórakoztatja perverz unatkozó barátait.Így végre fény derült a sziget nevének eredetére.
Az egy napos határidő csak pár perce telt le de Drake már a szobám ajtaján kopogtatott.
-Igen,vállalom a szerepet.-Mondtam kérdés nélkül.Ahogy kimondtam a saját halálos ítéletemet utána borzongás járta át az egész testemet.
-Ez nagyszerű, igazán örülök a döntésednek.Elkezdek mindent előkészíteni.Nos tegnap elfelejtettem mondani mielőtt megfeszítenek előtte megfognak korbácsolni.Így is vállalod?
-Igen, természetesen ez nem lehet akadály.-válaszoltam.Mindig is volt bennem mazochista hajlam amúgyis szerettem feszegetni a határaimat.
Drake szemei felcsillanttak ennek a hírnek örült.
-Nagyszerű akkor rögtön küldöm hozzád a fodrászt holnapra csinosnak kell lenned!
Drake távozása után hamarosan jött a fodrász aki gyorsan dolgozott.Szép laza halszálkafonást kaptam tőle.A frizura szexi és stílusos volt igazán nőnek éreztem magamat újra.Ha mindent el is vesznek tőlem a nőiességemet nem vehetik el.A fodrász után sminkes jött hozzám aki próbált megnyugtatni és az alkalomhoz illő sminket készített nekem.Mire végzett majdnem minden készen állt.Este az utolsó vacsorám után egy kellemes fürdővel próbáltam relaxálni.Ezután szőrtelenítő krémet használtam,hogy sima és ápolt legyen a bőröm.Másnapra a legjobb formámat kellett mutatnom.


Másnap reggel mélyen aludtam a puha ágyamban amikor az ajtó kicsapódott,római légiósoknak öltözött férfiak rontottak be a szobámba.Az arcuk hideg volt és határozott.
-Kelj ki az ágyból és vetkőzz meztelenre!- üvöltötte egyikük.Tudtam Drake játszmája kezdetét vette.Lassan méltósággal vettem le a pólómat és léptem ki a bugyiból.
-Igyekezz nem érünk rá!- kiabált újra egy másik katona.
A kezeimet szorosan összekötözték és a lábaimat is,a nyakamra egy vékonyabb kötelet tekertek annál fogva kezdtek el vezetni.Csak nehezen tudtam mozogni a kötelek miatt de próbáltam lépést tartani velük.Kivezettek a villából egyenesen a kertbe.A kertben felállítottak egy hatalmas klinatizált sátrat ami tele volt emberekkel.Az emberek ujjongtak amikor megláttak. Férfiak és nők vegyesen római kori ruhákba öltözve vártak a borzalmas látványosságra.Rettentő megalázottságot éreztem és teljes tehetetlenséget.Végigvezettek a sátoron az emberek között.A sátor végén ott ült Drake a trónján mintha császár lenne.
-Üdvözöllek Mia a körünkben.Örölök,hogy végre sikerült elfogniuk a katonáimnak.Régóta vadásztunk rád most végre megvagy.Lázadó amazon hercegnőként a büntetésed természetesen kereszthalál.De előtte vár még rád 100 korbácsütést is,amit hangosan számolni fogsz.Vigyétek!-Hanyagul intett embereinek akik teljesítették parancsát.
A katonák lelkesen rángattak el egy faoszlophoz a köteleimet eloldozták helyettük bilincseket kaptam amikkel rögzítettekaz oszlophoz.
A testem remegni kezdett de próbáltam összeszedni magamat.Az első korbácsütés váratlanul ért.Éles csipős fájdalom futott végig a hátamon.A második ütésnél felszisszentem.Most is a fülemben hallom az ütések hangját.Hangosan számoltam,a hátam egyre jobban égni kezdett miközben a fenekemre is jutott a korbácsütésekből.Nem,ezt a fájdalmat nem lehet megszokni.Szemembe könnyek gyűltek de nem hagytam,hogy lehulljanak.Fogaimat összeszorítottam.Így jutottam el 50 korbácsütésig.Alig éltem a fájdalom teljesen elborított.
-Szépen alakulsz.A többit a melledre és a hasadra fogod kapni.-mordult rám a férfi aki eddig korbácsolt.
Egy pillanatra eloldoztak majdnem összeestem alig bírtam megállni a lábamon.Megfordítottak.Az első csapás a mellkasomra érkezik.Szúró,égető fájdalom futott végig rajtam.Egészen más érzés mint a hátamon.Itt a bőr érzékenyebb az ütés sokkal nagyobb fájdalmat okoz.Az ütések a hasamat is elérték mélyen belemarkoltak az izmokba.Ahogy lesújtott a korbács próbáltam kizárni a fájdalmat de egyre kevesebb sikerrel.A csapások nyomai beborították a testemet, hosszú vörös csíkok formájában amik sok helyen véreztek.Félig ájult voltam mire megkaptam a további 50 korbácsütést.Újra eloldoztak aztán az oszlop előtt hagytak feküdni.Néhány perc múlva felemeltek a földről a légionáriusok majd a kereszthez vezettek.A kereszt a tűző napon a földön feküdt csak áldozatára várt.Ráfektettek,a kereszt rendkívül forró volt a napon teljesen felhevült.Szinte égette a felsebzett hátamat.Kezeimet durván a kereszthez kötözték aztán a lábaimnál folytatták.A csuklóimnál és a bokáimnál szorosan a bőrömbe mart a kötél.Nem volt menekvésem,nem tudtam többé menekülni a végzetem elől.Ezután tudtam mi következik a legrosszabb amitől tartottam:a szögek beverése a kezembe és a lábamba.Mély levegőt vettem ahogy a szöget a bal kézfejemhez nyomták szorosan.Hangosan felsikoltottam ahogy a szöget kalapáccsal átütötték a bőrömön és a csontokon.Éles fájdalom hasított át rajtam a tömeg éljenzése közben.A vér ömleni kezdett.A jobb kezemmel ugyanezt megismételték.Ezután alig tudtam mozgatni az ujjaimat.A katonák gyorsan dolgoztak a lábaimat gyorsan a lábtartóhoz szögelték.Készen álltam már csak fel kellett állítaniuk a keresztemet.Megaláztatásom 
utolsó mozzanataként egy tábla került a fejem fölé egyetlen szóval:KURVA A fizikai fájdalom mellett most már a lelki fájdalommal is kínoztak.Pontban kilenc órakor Drake jelt adott embereinek,hogy állítsák fel a keresztet.Sokkot kaptam amikor kötelek segítségével felállították a keresztemet,egy pillanatra a lélegzetem is elakadt.A szívem majdnem kiugrott a helyéről.A teljes súlyom a karjaimra és a vállamra nehezedett.Kilátástalan küzdelmem a kezdetét vette.Oldalt a szemem sarkából láttam ahogy egy homokórát tesznek a keresztem mellé.Tudtam minden pillanat egy újabb csepp lesz a kínban.


Az első órám:A karjaim és a vállaim természetellenes helyzetbe kerültek.Hatalmas feszülést éreztem bennük.Levegőt alig kaptam csak akkor tudtam levegőhöz jutni ha a lábaimmal felhúztam magamat.Halálfélelmet éreztem.Minden izmom görcsbe rándult testszerte.Az átvert szögek borzalmas fájdalmakat okoztak és vérrel borították el a keresztet.Ráadásul hőség elviselhetetlen volt a bőrömet a nap kegyetlenül égette.Nem tudtam menekülni a napsugarak halálos csókjai elől.Abban reménykedtem hátha valaki megment a közönség soraiból persze legbelül tudtam ez nem fog bekövetkezni.Pánikomban kétségbeesetten rángatóztam hátha megmenekülök de csak azt értem el,hogy a szögek és a kötelek csak még jobban a húsomba martak.Teljesen tehetetlen voltam ebben a helyzetben.Nagyon szégyelltem magamat a meztelenségem miatt.Próbáltam az intim testrészeimet takargatni de a lábaimat nem tudtam úgy fordítani,hogy védelmet nyújtsanak a kíváncsi szemek elől.A közönség ezalatt tombolt,perverz kéjjel bámultak.Kísérleti állatnak tekintettek.Sírni kezdtem halkan.


A második órám:Egyre jobban kezdtem kimerülni.Összeszorított fogakkal igyekeztem a testemet felemelni a levegővételhez.Izzadtam,éreztem ahogy kezdtem kiszáradni, szörnyű szomjúság gyötört.A szívverésem egyre csak gyorsult.A fájdalom tovább fokozódott a karomnál és a mellkasomnál.Kezdtem reálisan látni a helyzetemet tehetetlen vagyok és csak óráim lehetnek hátra.A közönség ezalatt enni és inni kezdett előttem.Szándékosan tették,hogy ezzel is kínozzanak.


A harmadik órám:A testem még jobban kimerült.Egyre ritkábban tudtam magamat  felhúzni.Állandó légszomj gyötört.Szédülni kezdtem és pár pillanatra az eszméletemet is elveszítettem.A kezeim és a lábaim zsibbadtak és görcsbe rándultak.Szúnyogok csípték össze a testemet amik hihetetlenül viszkettek.A vérző sebeimnél legyek jelentek meg.Lelkileg egyre jobban kétségbeestem.Imákat mondtam pedig nem voltam soha vallásos.A közönségből néhányan unni kezdték az előadást ezért elmentek.Akik maradtak azok vad orgiába kezdtek.Drake-t is szájjal kényeztetni kezdte egy ázsiai nő.


A negyedik órám:A légzésem még nehezebbé vált.Fulladás közeli állapotba kerültem.Alig éltem hallucinálni kezdtem.Hangokat hallottam a távolból,régen meghalt rokonaimat,barátaimat láttam a kereszt mellett állni.Maga a pokol volt a létezésem.A fejemet képtelen voltam megtartani.Fejemet a mellkason pihentettem.A szám közben kicserepesedett a szomjúságtól.Attól féltem a nyelvem hozzátapad a szájpadlásomhoz.A bőröm rákvörös volt annyira leégett a napon.Végül nem bírtam tovább és minden erőmet összeszedve kiabáltam:
-Vizet,vizet csak egy kis vizet!
Egy magas kopasz férfinak megkönyörült rajtam és engedélyt kért Drake-től,hogy vizet adhasson.
-Szerintem ebben az állapotban felesleges csak értelmetlenül meghosszabbítod a szenvedéseit.De rendben van adj neki egy korty ecetet.-Hallottam mit válaszol Drake a férfinak.
A férfi egy széket hozott magával arra állt rá,hogy megtudjon itatni.Nem akartam meginni de nem volt más választásom a szomjúság erősebb volt nálam.Az ecet amit a férfi a számhoz emelt forrón égetett a savas folyadék végigfolyt a torkomon.A szaga erős és bántó volt a gyomrom azonnal összeszorult.Az égető érzés csak újabb szenvedést hozott.Szinte összeroskadtam attól amit adott nekem.


Az ötödik órám:Ekkorra teljesen elengedtem a fájdalmaimat.A testem tompaságba merült egyre jobban elernyedt.Légzésem sekélyessé vált.A külvilágot alig érzékeltem.Azt még láttam ahogy a dögkeselyűk felettem kezdtek el körözni.Tisztában voltam vele a vég nincsen messze.Az utolsó pillanatok közeledtével belenyugodtam a sorsomb,elfogadtam a halált.Én kértem ezt és nem bántam meg semmit.A fájdalom egyre távolabb került.Az utolsó lélegzetemkor felnéztem az égre a lelkem békére lelt és elhagyta a testemet.Az életem filmként lepörgött előttem aztán elindultam a fény felé.


 


 


 

Hasonló történetek
10315
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
16306
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: