Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Felvilágosítás

Az iskolateremben nagy volt a nyüzsgés, a mai osztályfônôki órán szexuális témáról lesz szó és ez a fiatalokat hangos kacarászásra ösztönözte. Ráadásul utolsó óra volt a szünet elôtt - a közelgô érettségi rémét mindenki elfelejtette -, szóval ez az óra igazi csemegének ígérkezett. Papírgalacsinok repkedtek, kiabálások, néhány fiú ugratott egy szôke barbie lányt, de amint belépett az osztályfônôk egy 45 év körüli fickóval, azonnal csend lett. Az osztály nem arról volt híres a tanári karban, hogy könnyen fegyelmezhetô, de most a téma miatt, mindenki kisangyalként viselkedett. Az óra 45 percig tartott és elég sokminden szóba került, ivarszervek, védekezés és egyéb fontos témák. Volt pár poénos közbekiabálás, amiket általános vihogás kísért, de összeségében a fickó sikeresen elmondta a lényeges dolgokat.

A csengô megszólásáig tartott csak a figyelem, utána már a téma sem tudta visszatartani az ifjúságot, hogy pakolni kezdjenek és percekkel késôbb már alig lézengtek az üres teremben. Az egyik srác tett-vett, látszott rajta, direkt lassan rámolja a könyveit; kereste az alkalmat, hogy megszólíthassa a férfit, aki még az osztályfônökkel diskurált a tanári asztalnál. A srác megvárta míg abbahagyják a beszélgetést és mikor a folyósón végre az osztályfônôk felment a lépcsôn, az elôadó után sietett.

-Elnézést...-szólította meg.

A férfi azonnal megfordult.

-Igen? Segíthetek?
-Az a helyzet...-szedte össze bátorságát a fiú. Kicsit kizökkentette a férfi jobb szeme feletti S alakú forradás, de csak egy pillanatig terelte el a figyelmét. Ha már itt van akkor megkérdezi, lesz ami lesz. A pasas nem sürgette, sejtette, hogy olyan kérdést szeretne feltenni a fiú, amit nem mert megkérdezni a többiek elôtt.

-Szóval mondta, hogy milyen fontos a .... védekezés.-bökte ki végül.

-Igen, nagyon fontos. Ha nem akartok bajt, akkor ez az elsô és legfontosabb amire oda kell figyelni. Minden csak ezután következik.

-Igen, ezt tudom -felelte a fiú, akinek félszegsége a férfi kedvessége és barátságos hangja következtében csökkent - de hogy kell azt használni? Eddig csak vizes lufikkal szórakoztak az osztályban a többiek...

-Aha, értem - mosolyodott el a pasas - Nos, óvszert gondolom már láttál?

-Hát...szóval nem.

-Nah akkor nézz ide - mondta a férfi, miközben a zsebébôl elôhúzott egy kisebb dobozt, ami 3 guminak adott helyett. A felvilágosító órára hozta magával, de végül idôhiány miatt nem jutottak el odáig, hogy a gyakorlatban is bemutassa az óvszer használatát. A srác zavartan tekintett körbe a folyóson, rettegett attól, hogy a többiek meglátják és kinevetik emiatt, hogy itt áll ezzel a férfival. De szerencséjére senki nem volt a folyósón.

-Látod? Egy ilyen dobozban 3 óvszer van, mindegyik külön be van tasakolva, és a tasak könnyen nyitható kézzel is csak a megfelelô...helyen kell beszakítani...-magyarázta a férfi és hűen csinálta is az elhangzottakat.

-Ez egy óvszer - mutatta, mikor kivette az egyik fémszínű tasakból a gumit. - Itt a végén van egy kis rész ahova a sperma gyűlhet. Mikor felhelyezed, összecsippented ezt a részt itt felül és utána pedig legörgeted teljesen.

A srác elpirult, de a pasas vagy nem vette észre vagy nem törôdött vele.
%0
Hasonló történetek
30454
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26518
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: