Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félek...

Félek. Megint elkövetek hibákat. Annyiszor megfogadtam már, hogy nem adom ki magam, nem árulom el a titkaimat. Most megint közel engedtem magamhoz valakit, és nem tudom, jól tettem-e.
Egyfajta késztetést érzek arra, hogy tudjon a belső dolgaimról. A józan eszem tiltakozik, még emlékszik arra, hogy mennyire fájt, mikor legutóbb bántottak, a seb viszont már halványult annyira, hogy a szívem akarata legyen erősebb. Engedek a csábításnak, teljesen kiadom magam, leengedem a védőbástyáimat, hagyom, hogy sodorjon az ár. Kérhet bármit, teljesítem. Irányíthat. Azt teszi velem, amit akar. Magával ragad, felrepít, szárnyalok a közelében. Szabadabbnak érzem magam, mint a madarak mikor repülnek.
De közben félek. Ha eltűnik a közelemből, akkor lezuhanok, meghalok. Ha elenged, lezuhanok, meghalok. Nem ismerem régóta, alig tudok róla valamit, nem ismerem a szokásait,a kedvenc italát,de még azt sem tudom ,hogy hason vagy háton szokott-e aludni. Nem enged közel magához, én mégis bízom benne. Nem tudom, mit akar.
Én csak egy picit önfeledten boldog akarok lenni. Nem gondolni a jövő buktatóira, a jelen problémáira,a múlt dolgaira. Csak rá akarok koncentrálni,nem félni attól,hogy szerinte is van-e olyan,hogy „mi”,vagy tart-e elég szépnek,vonzónak,és a belsőm is megfelel-e neki?
Semmit nem akarok rákényszeríteni, azt viszont nem kérdőjelezem meg, hogy amit ő akar, az helyes-e. Ő úgy tökéletes, ahogy van. Az apróbb hibái teszik azzá. Szeretném, ha ő is tökéletesnek tartana engem.
Félek. Meddig fog tartani ez a tökéletesség,mi lesz,ha összeomlik ez a kép,mit fogok csinálni, ha nem működik?
A látszat sokáig fenntartható, de nekem érzelmek kellenek. Tudom,hogy sokat várok tőle,egy bonyolult emberi érzést,a szerelmet,de cserébe bármit megkaphat,legfőképp engem testestől-lelkestől. Rábízom magam, pedig nem szabadna.
Félek. Csak egy idézet jut eszembe Kosztolányitól:
”Egyetlen ideált sem szabad megvalósítani. Akkor vége. Csak maradjon fönn a felhők között. Úgy hat és úgy él. ”
Félek. Nincs olyan, hogy tökéletes. Félek, ha megkapom őt, akkor bebizonyítja ezt nekem. Akkor miben higgyek azután?!
Hasonló történetek
4449
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3234
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Hmmm…
Esküszöm, meglepődök magamon, de ez tetszett. Mégis fejlődsz? Bravó, csak így tovább.

Bogyó ·
hmmm a témája nagyon nagyon jó...de a fogalmazáson lehetne javítani...nem lehet átérezni a fájdalmát...
story:10
fogalmazás:6

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: