Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

félek a sötétben

Olyan unalmas minden. Legbelül ürességet érzek, ami teljesen elnyom. A hideg körülvesz. Fázom. Majd meg fagyok. Milyen kínnal teli érzés, mikor az ember nem érez semmit. A vágy is a közelben repdes, szinte megőrjít, de mégsem ér el. Éjfél van. Még mindig ébren. Valamit mégiscsak elkezdek érezni. A magány. Ohh úgy vágyom egy ölelésre! Fázom, félek és egyedül vagyok. Bár velem lehetne valaki! Minden árnyék szörnyetegnek látszik. Úgy érzem, eltűnök a sötétben. Körül vesz és megfojt. Nem kapok levegőt. FÉLEK! Már minden mozog körülöttem. Suttogást hallok. Kivagy? Hagyd abba! NE BÁNTS! a hang dühös hörgéssé válik, lassan beszédszerűvé válik, de soha nem értem mit akar, és mit mond. A csendes éjszakába egy kínos sikoly vág bele. A csend sikolya, a magányé. Szédülni kezdek, fáj a fejem és hirtelen minden eltűnik előlem. Csak a hangot hallom. Nem bírok moccanni se. Szép lassan kómába meredek. Hirtelen eszmélek fel egy mély, alig hallható, de mégis erőteljes dübbenésre. Elment. Tudom. Már nincs itt. Újra érzem az ürességet, de még mindig vágyom egy ölelő karra. Hirtelen hozzám ér egy hideg, fojtogató kéz. Az agyam villódzó fény árasztja el és képtelen vagyok tovább gondolkodni. Ohh bár vége lenne már! Miért nem tud a nap felkelni? Miért van még mindig sötét? Miért kell félnem? Miért nem hagynak végre békén? Hirtelen Halálra rémülök egy hangos üvöltéstől. Mellettem volt. Közvetlen mellettem. De már nem érzem. Elszállt. Mitől ijedt meg? Talán jobban kéne félnem attól, amitől ő fél? Talán most egy másik dolog van itt. A sötétség. Megfojt, földbe dermeszt, kettéhasítja az éjszakát. Megöl!
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2650
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Pi-Tec ·
Háááát... :flushed: Olvasd el a Napló c. történetem. Elég gyengének (pontosabban átlagosnak) ítélték, ami igaz is rá, de szerintem neked tetszeni fog. Az is hasonló jellegű. Bár ezt az irányvonalat nem javaslom már magamnak se, mert nagyon nagy körültekintést igényel minden téren, hogy tényleg, egyetemesen elérje a kellő hatást mindenkinél. A lelkülete viszont jó, érzem, hogy nem művi, szóval olvass sokat, figyelj a neked tetsző nyelvtani és fogalmazásbeli bravúrokra, és akkor biztos fogsz még rengeteg jó sztorit is írni. Igen, kábé ennyit tudok szólni a témához. Köszi.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: